تحصیل در ایالت کلرادو امریکا

تحصیل در ایالت کلرادو امریکا
ایالت کلرادو به دلیل واحه های زیست محیطی متفکران لیبرالش شهرت ملی دارد. نه تنها آنجا محل برخی از زیباترین مناظر جغرافیایی الهام بخش آمریکایی بوده، بلکه پایتخت ایالت کلرادو، دنور، محل دانشگاه کلرادو، کالج ایالتی شهر دنور، دانشگاه Johnson & WAles، دانشگاه Regis، کالج Remington و دانشگاه دنور می باشد.
اگر شما به دنبال تحصیل در رشته های کسب و کار و یا مهندسی هستید، می توانید دانشگاه مناسب خود را در دانشگاه دنور بیابید که از نظر برنامه های مقاطع تحصیلات تکمیلی رتبه بالایی دارد.
کلرادو نیز بخاطر داشتن تعداد زیاد روزهای آفتابی و درخشانی که در طول سال در تقویم دارد در ایالات متحده رتبه سوم را دارد (بعد از شهر های سان دیگو، کالیفرنیا و میامی، فلوریدا)! گفته می شود، حتی دانش آموزان از این ایالت ها و همچنین سایر نقاط جهان به کلرادو کشیده شده اند.

آکادمی نیروی هوایی آمریکا

دانش آموزان آینده نگر که علاقه مند به تحصیل در کلرادو هستند اغلب متوجه می شوند که این ایالت  کالج های غنی و فارغ التحصیل با تجربه دارد. دانشجویان بین المللی در کلرادو متوجه تنوع فرهنگی گوناگون می شوند. نه تنها دانشجویان بین المللی برنامه های علمی منحصر به فرد و هیجان انگیزی برای انتخاب خواهند داشت، بلکه همچنین دسترسی به گزینه های غذا و سرگرمی، شرایط زندگی مناسب، تفریحگاه های اسکی در سطح جهانی، همراه با آب و هوای ایده آل و زمین برای همه انواع ورزش ها و فعالیت در فضای باز خواهند داشت.
کالج ها و دانشگاه های کلرادو دوره های علمی برتری در زمینه های متنوع مختلف از جمله  امور بین المللی، مطالعات زیست محیطی، کسب و کار، پایداری و رهبری جهانی و همچنین توسعه بخش غیر انتفاعی و نوآوری ارائه می دهند. در واقع، هنگامی که نوبت به بخش های غیر انتفاعی می رسد، ایالت کلرادو در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده است، زیرا پایتختش دنور از بین شهرهای ایالات متحده سرانه بدون سود کشور را هدایت می کند. این روند منجر به ثروت باد آورده بزرگی برای دانشجویان مشغول به تحصیل در کلرادو که علاقه مند به کسب تجربه در بخش خدمات عمومی هستند شده و فرصت های کارآموزی غیر سود آور در طول دوران تحصیل و پس از فارغ التحصیلی برایشان فراهم می کند.

دانشگاه دنور

لیست دانشگاه های ایالت کلرادو امریکا

  • آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا
  • دانشگاه کلرادو در بولدر
  • دانشگاه دنور
  • دانشگاه کلرادو شمالی
  • دانشگاه ایالتی کلرادو در فورت کالینز
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است