تحصیل در برزیل

تحصیل در برزیل
کشور برزیل تنها کشور دنیا می باشد که در مقطع کارشناسی ارشد در تمامی رشته ها به افراد بورس می دهد. با توجه به این نکته، برزیل انتخاب مناسبی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. کشور برزیل برای دانشجویان مقطعکارشناسی ارشد(Master)  بورسیه ای را معرفی کرده است که افراد با داشتن شرایط مناسب میتوانند برای این بورسیه اقدام نمایند. بطور معمول حدود ۶۰۰دلار بصورت ماهیانه به دانشجویان پرداخت میشود که با توجه به هزینه های زندگی وتحصیل در کشور برزیل براحتی امکان زندگی و تحصیل بوجود می آید.

تحصیل در مقطع کارشناسی در برزیل
مقطع کارشناسی در کشور برزیل عموما 4 ساله است. می توان گفت اکثریت رشته ها در این مقطع به زبان پرتغالی می باشد و فرد باید بتواند دانش زبان پرتغالی خود را به اثبات برساند.
نکته مهم آن است که تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور برزیل مستلزم قبولی در کنکور ورودی دانشگاه هاست که به نام Vestibular شناخته می شود. البته باز هم شرکت در کالج های زبان پرتغالی می تواند یاری رسان فرد برای قبولی در این آزمون ها باشد. شخصی که در مقطع کارشناسی در کشور برزیل پذیرش می شود اجازه 10 ساعت کار در طول هفته را دارد. این میزان کار می تواند هزینه های زندگی فرد را در حدی تامین نماید.

دانشگاه در برزیل

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در برزیل
مقطع کارشناسی ارشد در کشور برزیل عموما 2 ساله است. نکته مهم آن است که برای افراد این امکان وجود دارد که هم به زبان انگلیسی و هم به زبان پرتغالی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل نماید. عموما داشتن مدرک زبان الزامی نیست مگر برای برخی از رشته های تحصیلی, اما بهتر است افراد زبان خود را تا حد قابل قبولی بهبود بخشند و یا اینکه ابتدا برای دوره های زبان انگلیسی و یا پرتغالی اقدام نمایند. در این مقطع دانشجو اجازه 20 ساعت کار در طول هفته را دارا می باشد که این میزان میتواند تا حد زیادی هزینه های زندگی فرد را تامین نماید.

تحصیل در مقطع دکتری در کشور برزیل
مقطع دکتری در کشور برزیل با توجه به رشته تحصیلی 3 تا 5 سال است.  مقطع دکتری بیشتر به صورت ارائه طرح های تحقیقی می باشد و میزان کورس های تئوری آن بسیار اندک است. بنابراین امکان تحصیل به زبان انگلیسی در تمامی رشته وجود دارد. در مقطع دکتری نیز دانشجو نیازی به ارائه مدرک زبانی که دانش او را به اثبات برساند ندارد اما بهتر است سطح توان دانشجو در زبان انگلیسی در سطح معقولی باشد.

دانشگاه در کشور برزیل

تحصیل در رشته پزشکی در کشور برزیل
هزینه های تحصیل در رشته پزشکی در کشور برزیل سالیانه ۲۰ هزار دلار می باشد.
البته یک فرصت ویژه برای افرادی که می خواهند برای تخصص اقدام نمایند این امکان وجود دارد که از طریق کشور برزیل اقدام نمایند.
درخصوص موسیقی این کشور پرانرژی ترین و شادترین موسیقی های دنیا را داراست.
برزیل از اواسط دهه ۸۰میلادی به منظور دستیابی به اهداف توسعه، اصلاحاتی را آغاز کرده است.
اتخاذ این رویه باعث شده که در وضعیت متغیرهای کلان اقتصادی این کشور تغییرات چشمگیری حاصل شود.
در جنوب کشور برزیل افراد آلمانی بسیار زیادی وجود دارد.
شما میتوانید با ورود به کشور برزیل از طرق دیگر اقامت کشور برزیل را کسب نمایید
الف ـ اقامت از طریق تجارت و ثبت شرکت
ب ـ اقامت از طریق سرمایه گذاری در شرکت های برزیلی
ج ـ اقامت از طریق تولد فرزند
د ـ اقامت از طریق ازدواج با اتباع برزیلی

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در برزیل
بورسیه های ارائه شده در کشور برزیل عموما متناسب با نیاز دانشجو است. این بورسیه ها فقط در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شوند. به صورت کلی می توان بورسیه های کشور برزیل را به دو دسته تقسیم نمود. دسته اول بورسیه هایی است که به صورت فاند ارائه می شوند و نه تنها کلیه هزینه های فرد را پوشش می دهند بلکه برای متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد ماهیانه 700 دلار آمریکا و برای متقاضیان مقطع دکتری ماهیانه 900 تا 1250 دلار تعلق می گیرد. نوع دیگر بورسیه اسکولارشیپ ها هستند که با دریافت آنها هزینه های تحصیل فرد کاملا رایگان می شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است