تحصیل در دانمارک

تحصیل در دانمارک
دانشگاه های دانمارک جهت تحصیل در این کشور در رتبه پنجم قرار دارند و جزء بهترین دانشگاه ها از نظر تسهیلات آموزش عالی می باشند و مدرک دانشگاهی آن از اعتبار بین المللی برخوردار هستند. دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دانمارک می توانند در رشته های : تجارت، ارتباطات، داروسازی، دامپزشکی و … به تحصیل بپردازند. همکاران مجرب ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر واقع در شهر شیراز پاسخگو و راهنمای شما عزیزان در جهت اخذ اقامت تحصیل در دانمارک می باشند.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  تحصیل در دانمارک  بیشتر آشنا بشیم
هزینه تحصیل در دانمارک
هزینه ی تحصیل در کشور دانمارک چیزی حدود 12.000 یورو در سال می باشد اما با توجه به شرایط اقتصادی مناسب این کشور دانشجویانی که معدل آنها بالاتر از 17 باشد و مدرک زبان ایلتس 5/6 را داشته باشند. می توانند به صورت رایگان ادامه تحصیل بدهند حتی میتوانند از مزیت دریافت حقوق دانشجویی و کمک هزینه زندگی نیز استفاده کنند البته این مدل تحصیل معمولاً فاند نام دارد، که در مقطع دکترا در کشور های دیگر نیز متداول است.
تحصیل در دانمارک برای کودکان
7 تا16 سال در دانمارک که شامل مقاطع دبستان و اول متوسطه است به صورت اجباری و رایگان میباشد. تحصیل در دانمارک در مقاطع دبستان و دبیرستان جمعا 13 سال است که 10 سال آن دوره دبستان و 3سال آن دوره دبیرستان می باشدکه گذراندن این 13 سال تحصیلی و اخذ مدرک دیپلم لازمه ی ورود به دانشگاه های دانمارک است. دانش آموزان در مقطع دبیرستان یا میتوانند با گذراندن سه سال تحصیلی برای ورود به دانشگاه ها آماده شوند یا میتوانند در رشته های فنی-حرفه ای برای ورود به بازار کار و شغل های خاص مهارت های لازم را کسب کنند.
مقاطع مختلف تحصیلی دانمارک و اجازه ی کار دانشجو
تحصیل در دانمارک در مقطع لیسانس 4 سال به طول می انجامد که در این دوره اغلب رشته های تحصیلی به زبان دانمارکی تدریس می شوند به همین علت دانشجویانی که متقاضی تحصیل در دانمارک می باشند باید مدرک زبان دانمارکی داشته باشند. دانشجویان مقطع لیسانس میتوانند 10 ساعت در هفته کار کنند و میتوانند به راحتی هزینه های مربوط به تحصیل و زندگی خود را بدست بیاورند.
در کشور دانمارک دانشجویانی که مقطع لیسانس را به پایان رسانیده باشند میتوانند بدون امتحان ورودی و تنها با احتساب نمرات دوره قبل در مقطع فوق لیسانس مشغول تحصیل شوند که در این مقطع تحصیلی اغلب رشته ها به زبان انگلیسی تدریس میشوند . دانشجویان در نیم سال آخر باید یک پایان نامه یا پروژه علمی به زبان انگلیسی انجام دهند که به همین علت باید مدرک ایلتس داشته باشند. همکاران مجرب ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر در شیراز این نوید را میدهند برای دانشجویانی که مدرک زبان انگلیسی ندارند از دانشگاههای دانمارک در مقطع فوق لیسانس پذیرش گرفته و دانشجو میتواند در یک زمان 5ماهه مدرک زبان خود را تحویل دهد.
دانشجویان این مقطع تحصیلی می توانند 20 ساعت در هفته را کار کنند. پیدا کردن کار دانشجویی در هر کشور متفاوت است که با توجه به سطح زبان، میزان تجربه، ویژگی های شخصیتی و … متغیر است البته همکاران ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر راهنمای شما عزیزان می باشند.

شرایط کمک هزینه تحصیلی در مقطع لیسانس در رشته های مدیریت و کامپیوتر و فنی 

  • مدیریت بازرگانی
  • طراحی صفحات وب
  • نرم افزار کامپیوتر
  • فشن دیزاین
  • مدیریت فنی
  1. داشتن دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی با معدل بالای 16
  2. سن زیر 24 سال

دانشگاه روسکیلده : علوم اجتماعی ، علوم انسانی و علوم طبیعی
مدرسه بازرگانی کپنهاگ : دانشکده ها ی زبان مدرن و مدیریت بازرگانی
دانشگاه کپنهاگ : علوم و دارو سازی ، الهیات ، حقوق ، علوم بهداشت ، علوم اجتماعی ، علوم انسانی
دانشگاه فنی دانمارک : دانشگده  مهندسی ، بیولوژی سیستم ، نانو ، ریاضیات ، فضا ، شیمی و محیط زیست
دانشگاه آرهوس : مدرسه  بازرگانی ، الهیات ، علوم بهداشت ، مدرسه آموش ، علوم انسانی
دانشگاه آلبورک : علوم انسانی ،علوم اجتماعی ، مهندسی و علوم
دانشگاه جنوب  دانمارک : علوم انسانی ، مهندسی ، علوم بهداشت ، علوم  اجتماعی
مدرسه آرشیتیک : طراحی و ارتباطات ، فناوری ، برنامه ریزی

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است