تحصیل هنر در فرانسه

تحصیل هنر در فرانسه
دانشکده های هنر فرانسه از دیر باز یدی طولانی در تحصیل تمامی شاخه های هنری داشته و دارند. در واقع کشور فرانسه بعد از ایتالیا دومین کشور معتبر در شاخه فعالیت های هنری می باشد و دانشکده های هنری این کشور قدمتی تاریخی در زمینه تدریس داشته و دارند. اگر شرایط تحصیل در فرانسه در گرایش هنر دارید ان مطلب کمک شایانی به شما می کند .در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با تحصیل هنر در فرانسه  بیشتر آشنا بشیم
در کشور فرانسه دانشکده های هنری متعددی برای دانشگاه های هنر فرانسه وجود دارد که شما می توانید با فراهم کردن شرایط پذیرش در هریک از این دانشگاه ها نام نویسی و در رشته مورد نظر خود ادامه تحصیل دهید.

درخواست پناهندگی فرانسه

موسسات دانشگاه های هنر فرانسه
کشر فرانسه مهد تولد بسیاری از اساتید هنر مثل Claude Monet, Paul Gauguin, Edgar Degas, Paul Cezanne, Edouard Manet  وAugust Renoir می باشد. البته برخی از اساتید هنر با وجودیکه در این کشور متولد نشده اند اما رشته هنری خود را در این کشور ادامه داده اند و این بدان علت است که این کشور و علی الخصوص پایتخت زیبای آن، شهر پاریس، مملو از گالری های نقاشی، عکاسی؛ موزه های متنوع و … می باشد و همین اماکن عمومی باعث می شود که افراد جویای هنر بتوانند از نزدیک هنر را لمس و درک کنند.
موسسات هنر این کشور سخت گیری فراوانی جهت پذیرش دانشجو ندارد و متقاضیان می توانند در هریک از دانشگاه های مورد علاقه خود به صورت رایگان رشته مورد نظر خود را ادامه دهند. البته باید خاطر نشان کرد که برخی از موسسات های هنر این کشور جهت ورود به برخی از رشته ها آزمون ورودی قرار داده اند.
دانشکده های هنر کشور فرانسه
شرایط ورود به دانشکده های هنر این کشور دقیقا شبیه شرایط موسسات هنری آن می باشد و فرد متقاضی می تواند در تمامی شاخه های هنری از جمله نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی، انیمیشن، فشن و مد و هزار رشته هنری دیگ در این دانشکده ها  نام نویسی کند.
تحصیل رشته های هنر در کشور فرانسه
هنگامیکه کشور فرانسه را جهت تحصیل رشته های هنری انتخاب کردید، می توانید هنگام تحصیل تحصیل از تمامی مکان های هنری،گالری ها و حتی موزه های برجسته دنیا از جمله including the Louvre, Musee d’Orsay and Musee Rodin بازدید کرده و از نزدیک هنر را لمس و درک کنید.
دانشکده های هنری این کشور برای درک بهتر دانشجویان از هنر اردوهایی را برای این عزیزان ترتیب اثر دادند تا از نزدیک از این اماکن، اماکنی که خیلی ها آرزوی یک لحظه بازدیدشان را دارند، بازدید کرده و دروس را بهتر فراگیرند.
البته باید خاطر نشان کرد که برخی از این تورها مربوط به داخل شهر و برخی دیگر مربوط به خارج از شهر می باشد. بازدید از این اماکن تجربیات فراوانی در زمینه هنر در اختیار دانشجویان قرار خواهد داد. و اما یک خبر خوب برای متقاضیان، گاهی این تورها شامل سفر به خارج از کشور علی الخصوص کشورهای حوزه شینگن از جمله آلمان و بلژیک نیز خواهد شد.
سنت دیرینه تدریس هنر در دانشکده های هنری فرانسه
موسسه دولتی هنری کشور فرانسه از قرن 18 به بعد تدریس در زمینه های موسیقی، تاتر و رقص را آغاز کرد و طی این سال ها فعالیت های ارزنده ای را به دانشجویان ارائه داده است. البته سال ها بعد دانشکده های دیگری در این کشور تاسیس شد که تمامی شاخه های هنری از جمله عکاسی، مجسمه سازی، گرافیک و …را نیز  تدریس می کنند و همین دانشکده ها از کشور فرانسه مثل ایتالیا کشوری هنری ساخته است.
فعالیت های هنری دانشکده های هنر فرانسه

  • خلق هنر: تمرکز کلی این دانشکده ها به روی هنرهای زیبا، هنرهای کاربردی و طراحی می باشد. اما رشته های مد و فشن را هم پوشش می دهند.
  • مدیریت هنر: طی این برنامه دروس به صورت تئوری و عملی ارائه می شود تا هم اطلاعات دانشجو بالا رود و هم از لحاظ عملی کاملا خبره شوند.

 

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است