تحصیل پزشکی در ایرلند

تحصیل پزشکی در ایرلند
چهار دانشگاه از دانشکده های پزشکی و دو مدرسه دندانپزشکی در هر سال حدود 400 فارغ التحصیل پزشکی و 80 دانش آموز دندانپزشکی دارند. درصد در حال رشد از فارغ التحصیلان کشورهای خارج از این کشور می باشند.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با تحصیل پزشکی در ایرلند بیشتر آشنا بشیم
رابرت گریوز، ویلیام استوکس، دومینیک کوریگان و سر پیتر FREYER در میان تعداد قابل توجه از برجسته ایرلندی و دانشمندان پزشکی از قرن 19 می باشند. نام گریوز به عنوان محقق بیش فعالی غده تیروئید، با نام بیماری گریوز در ارتباط است. ویلیام استوکس و همکارش، جان چیون، در رابطه با بیماری تنفسی و شین-استوکس در ارتباط با بیماری ترمینال فعالیت داشتند. استوکس و رابرت آدامز در رابطه با یک ناهنجاری قلبی در سراسر جهان به عنوان سندرم استوکس آدامز شناخته شده و توضیح داده شده است، و پالس کوریگان با بیماری دریچه های قلب در ارتباط است. پیتر FREYER، پزشک به نواب رامپور، در رابطه با غدد فوق عانه پروستاتکتومی تحقیقات انجام می داد.
شاید مهم ترین سهم این چهره های مشهور ایرلندی جهان پزشکی بود، برای زمان خود، یک فرم جدید انقلابی آموزش پزشکی را ابداع کردند که به موجب آن دانش آموزان در کنار تخت بیمار آموزش داده می شدند. این نوع از آموزش بالینی عملی امروزه در بیمارستان مدرن مجهز و گروه های دانشگاهی که در آن آموزش کامل در ساختار و عملکرد بدن انسان و در پایه و اساس علمی بیماری انجام می شود. که این ترکیبی از علم پزشکی و تخصص بالینی باعث می شود آموزش پزشکی دانشگاه ایرلندی یک رهبر جهانی باشد.

تحصیل پزشکی ایرلند

دانشگاه ها و مدارس کنسرسیوم پزشکی و دندانپزشکی در ایرلند
دانشگاه ها و مدارس کنسرسیوم پزشکی و دندانپزشکی در ایرلند شامل مدارس پزشکی و دندانپزشکی در ایرلند در دانشگاه دوبلین، کالج ترینیتی؛ و سه مؤسسه از دانشگاه ملی ایرلند می باشد؛ دانشگاه و کالج کورک، دانشگاه کالج دوبلین و دانشگاه ملی ایرلند گالوی جزو این موارد می باشند.

مدارک پزشکی در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی در ایرلند
دانش آموزان دانشگاه دوبلین در سال سوم دوره با موفقیت کامل به آنها درجه BA عادی اعطا می گردد و در دانشگاه ملی ایرلند دانشگاه تشکیل دهنده آنها این فرصت را دارند تا از درجه  BMedScبرخوردار شوند. پس از اعطای درجه پزشکی  MB BCH BAO، دکتر به تازگی واجد شرایط پست کارآموز خدمات بهداشت در بیمارستان آموزشی مورد تایید اعمال می شود. در تکمیل این کارورز (شش ماه پزشکی و شش ماه جراحی) با ثبت نام کامل در این دوره ها شخص عنوان یک پزشک کامل را می توان بدست آورد.

دوره دندانپزشکی
روش های درسی و یادگیری دانش آموزان در کالج ترینیتی، در بیشتر قسمت ها، از طریق آموزش گروه های کوچک، بحث های دانشجویی بر اساس موضوعات و مشکلات ارائه شده و با بهره گیری از کارکنان تشکیل شده است.
این موضوعات آموزش به توسعه مهارت های عملی و بالینی در آزمایشگاه و کلینیک هماهنگ شده می پردازند. سخنرانی ها، شبیه سازی، سمعی و بصری و فرصت های یادگیری الکترونیکی در دسترس به عنوان موقعیتهای مناسب هستند.
روش های تدریس جمعی دانشجو در دانشگاه کالج کورک یک برنامه مبتنی بر شایستگی است. با تاکید بر تعالی بالینی و استفاده از سخنرانی می باشد، آموزش گروه های کوچک، وسایل کمک آموزشی سمعی و بصری، که در آن دانش آموزان از طریق طیف وسیعی از سطوح شایستگی به نهایت دستیابی به عنوان یک فارغ التحصیل امین برای عمل مستقل می شوند.

تشخیص حرفه ای
درجه MB، BCH، BAO همراه با ثبت نام کامل جهت پیشرفت عمومی آموزش حرفه ای و پس از آن با اخذ  تخصص کارشناسی ارشد برنامه آ

  • زبان: انگلیسی
  • اعتبار: 180 ECTS
  • مدت تحصیل: 4 سال البته در صورت تحصیل به صورت تمام وقت

مدارک مورد نیاز پذیرش داروسازی ایرلند

مدارک تحصیلی

  • OC3 or HD3 ریاضیات
  • HC3  شیمی
  • HC3  در یکی از دروس فیزیک، ریاضی، زیست، ریاضی کاربردی، جعفرافیا، علوم کشاورزی

GCSE

  • نمره B در درس ریاضیات
  • نمره C در درس شیمی
  • نمره C در یکی از دروس فیزیک، زیست، ریاضی، جغرافیا و ریاضی کاربردی

هزینه های تحصیل داروسازی در ایرلند سالیانه

  • 16654 برای دانشجویان بین المللی
  • 7460 برای دانشجویان اروپایی
  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است