تحصیل پزشکی در ایسلند

تحصیل پزشکی در ایسلند
افرادی که قصد تحصیل دندانپزشکی در ایسلند را دارند؛ آموزش های لازم در جهت علوم دندانپزشکی؛ شرکت در فعالیت های عملی؛ درک مبحث دندانپزشکی با حل مسائل و استفاده از مهارت های نظری و عملی را خواهند دید. پیشنهاد می شود که اشخاص متقاضی تحصیل دندانپزشکی در ایسلند اطلاعاتی در خصوص تاریخچه پزشکی؛ بیماری های دندانی و دندانپزشکی کسب نمایند. بخاطر داشته باشید که فارغ التحصیلان میبایست نسبت به ثبت تمامی وقایع پیچیده؛ تاریخچه بیماری های دندانی و دیگر موارد مرتبط با بیماری های دندانی و دندانپزشکان نیز مبادرت ورزند. تمامی این اوامر با مواردی نظیر: زیست شیمیایی؛ پزشکی؛ روانشناسی؛ علوم اجتماعی  برای تمامی افراد و سنین نیز در ارتباط است.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با تحصیل پزشکی در ایسلند بیشتر آشنا بشیم .

دانشجویان دندانپزشکی میبایست برای تحصیل در ایسلند 360 اعتبار و یا امتیاز را بدست آورند که آنان قابلیت کسب 60 امتیاز و برای هر سال را دارند. علاوه بر این دانشجویان میبایست امتیازات لازم را قبل از شروع سال تحصیلی جدید بدست آورند. در بحث فارغ التحصیلی؛ دندانپزشکان به دانش و مهارت های بسیار قوی جهت انجام فعالیت های عملی نیاز خواهند داشت و به آن دسترسی پیدا خواهند کرد. علاوه بر این دانشجویان به دامنه گسترده ای از مهارت ها؛ انجام تحقیقات؛ بازرسی؛ تجزیه و تحلیل؛ توانایی حل مسائل؛ برنامه ریزی؛ برقراری ارتباط؛ ارائه سخنرانی؛ شرکت در فعالیت های تیمی و فعالیت های مرتبط با گرایش دندانپکی نیز نیاز خواهند داشت. فارغ التحصیلان گرایش دندانپزشکی میبایست دانش و مهارت کافی در جهت بر عهده گرفتن مسئولیت ها داشته باشند؛ توانایی مراقبت از بیماران را در خود تقویت نمایند و توانایی شرکت در فعالیت های عملی را بدست آورند.

تحصیل پزشکی ایسلند

نوع دانش:

  • اساس دانش و تفکر منطقی
  • علوم اصلی: زیست شناسی؛ علوم فنی و بالینی

دانشجویان گرایش دندانپزشکی افرادی هستند که دانش بسیاری قوی در خصوص علوم زیست شناسی؛ فناوری؛ علوم بالینی؛ استانداردهای موجود و روش شناسی دارند و قابلیت دادن درخواست برای آگاهی از موقعیت های بالینی را خواهند داشت.

شرایط اخذ پذیرش و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند

  • لزوم ارائه مدرک زبان انگلیسی
    همانطور که می دانید زبان عموم مردم در کشور ایسلند ، زبان انگلیسی است و در مراکز آموزشی و تحصیلی از جمله مدارس و دانشگاه ها اکثر دروس را به زبان انگلیسی ارائه می دهند و برای تحصیل در دانشگاه های معتبر و رشته های بسیار پر طرفدار نظیر پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند به زبان انگلیسی ارائه می شود. بنابراین برای پذیرش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند متقاضی می بایست مدرک زبان انگلیسی معادل آیلتس 6.5 و یا در مقاطع بالاتر آیلتس 7 به بالا ، ارائه دهد در غیر این صورت امکان اخذ پذیرش متقاضی در کشور ایسلند وجود ندارد.
  • آزمون ورودی پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند
    در کشور ایسلند ، دانش آموزان پس از طی دوره های یک ساله فاندیشن و آموزش دروس علوم پایه مربوط به پزشکی و دندانپزشکی، باید در آزمون ورودی پزشکی کشور ایسلند ، شرکت نمایند و پس از قبولی در آزمون مربوطه ، می توانند وارد دانشگاه های پزشکی ایسلند شوند.
  • محدودیت سنی جهت اخذ پذیرش پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند
    متقاضیان می توانند حداکثر تا 23 سالگی برای رشته پزشکی و دندانپزشکی اقدام نمایند و طول دوره ی دندانپزشکی در این کشور 5 سال ، و پزشکی 6 سال می باشد .
  • هزینه های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند
    هزینه های تحصیل در کشور ایسلند نسبت به برخی کشورهای اروپایی و همچنین کشورهایی نظیر انگلیس، کانادا، آمریکا و غیره کم تر است و اکنون کشور ایسلند از شمار کم ‌جمعیت‌ ترین کشورهای عضو پیمان ناتو است و باید گفت هرچند که تعداد دانشجویان کمی را در سال برای تحصیل می پذیرد ولی شرایط بسیار مشکلی برای پذیرش رشته های پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند وجود ندارد. در کشور ایسلند هزینه های تحصیل در برخی رشته ها و مقاطع برای اتباع ایسلند رایگان است اما برای رشته های پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند، دانشجویان بین المللی ناگزیر به پرداخت شهریه هستند و هزینه های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایسلند در طول یک سال تحصیلی، حدود 7000 تا 10000 یورو است.

 

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است