تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نروژ

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نروژ
تحصیل در رشته پزشکی در نروژ و هم چنین رشته دندان پزشکی در نروژ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و امکانات بسیار پیشرفته ای را در اختیار دانشجویان قرار میدهند. تحصیل در رشته پزشکی در نروژ یکی از طولانی ترین دوره های آموزشی در نروژ میباشد.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نروژ بیشتر آشنا بشیم .
تحصیل در دوره پزشکی در نروژ دارای طول تحصیل طولانی میباشد و در حدود شش سال به طول می انجامد. دانشجویان در سالهای ابتدایی تحصیل دروسی مانند فیزیولوژی، آسیب شناسی و … که بیشتر دروس تئوری هست را مطالعه میکنند و در انتهای دوران تحصیل و به مدت یک سال و نیم مشغول به کار عملی در بیمارستان ها میباشند که از نظر عملی تجربه لازم برای درمان بیماران را کسب کنند.
تحصیل در نروژ برای دانشجویان داخلی و بین المللی رایگان میباشد و تحصیل در رشته پزشکی و دندان پزشکی در نروژ نیز برای دانشجویان رایگان میباشد.

تحصیل پزشکی نروژ

مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نروژ
از مزایای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نروژ می توان به موارد زیر اشاره کرد :
1. امنیت بالای اجتماعی و میزان کم جرم و جنایت
2. استاندارد بالای جهانی دانشگاه های نروژ در رنک بندی های جهانی
3. تحصیل رایگان در نروژ برای دانشجویان خارجی
4. اجازه 20 ساعت کار در هفته برای دانشجویان خارجی
5. کیفیت بالای آموزش و پژوهش در کشور نروژ
6. معتبر بودن دانشگاه های نروژ از نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ایران
7. ویزای تحصیلی در نروژ از نوع شینگن است و فرد می تواند به کشور های عضو شینگن سفر کند.

کار نیمه وقت در نروژ
اجازه کار به همراه اجازه اقامت به دانشجویان اعطا می شود. دانشجویان هندی که تحصیل پزشکی نروژ را انتخاب می نمایند، اجازه 20 ساعت کار در روز را دارند. در زمان های تعطیلی و مرخصی، دانشجویان می توانند اقدام به کار تمام وقت نمایند. با داشتن اجازه کار، می توانید به شغل های مختلفی مشغول باشید و یا حتی بیش از یک جا کار کنید. اجازه کار دانشجویان به صورت 90 روزه ست و پس از اتمام باید نسبت به تمدید آن اقدام نمایید. برای آنکه اجازه ماندن در کشور را داشته باشید، باید اثبات کنید که به اندازه کافی منابع مالی به همراه دارید.

مستندات مورد نیاز
دانشجویان باید نمرات خود، رونوشت ها و مدارکی که نشان می دهد آنها دوره های پیش نیاز را گذرانده اند را کتبا ارائه کنند. برای اثبات گذراندن دوره لیسانس، مدارک و ریزنمرات دانشگاه پیشین نیز مورد نیاز است. دانشجویان همچنین باید پاسپورت معتبری داشته باشند. به منظور آگاهی از نحوه اقامت دانشجو، وی باید تمامی اطلاعات و مدارک مورد نیاز را ارائه نماید. همچنین برنامه درسی که پیشرفت شما را نشان دهد الزامی ست. مدارک مکان اقامت و نحوه امرار معاش دانشجو نیز باید ارائه شوند. لازم به ذکر است که شرایط اقامتی که دانشجو پس از اتمام دوره به کشور خود بازگردد، ارجح است.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است