تسیم شا تسویی هنگ کنگ چین

تسیم شا تسویی هنگ کنگ نام منطقه شهری در جنوب کولوون می باشد که قطعه ای از زمین خاندان Hung Hom است و این ناحیه به وسیله جاده آستین و جاده هنگ کنگ و جاده چونگ وان محدود شده است.

تسیم شا تسویی که از سال های پیش به عنوان یک مرکز توریستی در هنگ کنگ قلمداد می شود با وجود مغازه ها و رستوران های با کیفیت بالای فراوان در منطقه و وجود بسیاری از موزه ها در دل خود به عنوان یک جاذبه گردشگری برای بازدیدکنندگان محسوب می شود.

 

 

تسیم شا تسویی 2

 

 

درباره تسیم شا تسویی هنگ کنگ

این منطقه درابتدا شامل دو چاله موازی با یک خلیج در میان خود بود که تپه غربی آن مقر فرماندهی پلیس دریایی سابق چین در حالی که تپه شرقی به عنوان نقطه سفید و سیاه معروف بود و امروزه بر لبه غربی به عنوان جاده کانتون و از لبه شرقی به عنوان چاتم یاد می کنند.

 

 

تسیم شا تسویی 1

 

 

 

از سال 1888 میلادی بر اثر ازدیاد حمل و نقل منظم از مرکز شهر به این منطقه و امکانات موجود ارتش انگلیس در آن زمان باعث رونق تجارت و گردشگری تسیم شا تسویی شد و در قرن بیستم به بعد مردم چینی نیز اجازه اقامت در این مکان را یافتند تا باعث جذب بیشتر تجارت و گردشگر در کلنی شود و خانه ها و باغ های مسکونی بسیاری جایگزین سبک قدیمی منطقه شد و عبادتگاه های بیشماری در امتداد ساحل غربی این مکان تاسیس گشت.

 

 

تسیم شا تسویی 4

 

 

با بهره برداری راه آهن کولوون کانتون در اکتبر 1910 میلادی و هتل های معروفی چون و افتتاح موزه فضایی هنگ کنگ و مراکز فرهنگی تسیم شا تسویی به مرکزی برای برطرف کردن تمامی نیازها تبدیل شد. جاده ناتان یکی از شاهرگ‌های اصلی این منطقه است که در آن مجموعه ای از بهترین رستوران‌ها، بوتیک‌ها و حتی دستفروش‌های درجه یک را خواهید دید.
اگر به دنبال مراکز لوکس هنگ‌کنگ می‌گردید نیز حتما سری به جاده کانتون بزنید.

 

 

تسیم شا تسویی 3

 

 

در جنوبی‌ترین قسمت این منطقه، برج ساعت قدیمی راه آهن کولون-کانتون را خواهید دید که یکی از جاذبه‌های گردشگری هنگ‌کنگ محسوب می‌شود. مجتمع فرهنگی تسیم شو تسوی نیز یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مراکز فرهنگی کشور چین است که خود دارای جاذبه‌های گردشگری از جمله موزه فضایی هنگ‌کنگ و موزه هنر هنگ‌کنگ می باشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است