جاذبه های گردشگری ایالت آلاباما امریکا

جاذبه های گردشگری ایالت آلاباما امریکا
الاباما مرکز جغرافیایی و روح فرهنگی جنوب امریکاست. شهرهای مونتگومری و بیرمنگهام دو ساعت و نیم با ماشین تا آتلانتا فاصله دارند. سواحل خلیج و موبایل نیز در همین فاصله از نیواورلئان قرار دارند. شهرهای فلورنس/ماسل شوالز و هانتسویل در فاصله­ی چند ساعتی نشویل واقع شده ­اند.

آلاباما

جنوب تاریخی

پارلمان ایالت آلاباما

از شهر رودخانه­ ی جنوبی مونتگومری، ایالت­های متحد امریکا تحت تاثیر گنبد سفید پارلمان ایالتی دور هم جمع شدند و آغاز جنگ داخلی امریکا را رقم زدند.

آلاباما برای ایفای نقش در مبارزه برای حقوق برابر سیاهان و سفید­پوستان امریکا نیز شهرت دارد. مونتگومری جایی است که روزا پارکز با ندادن صندلی خود در اتوبوس به یک مرد سفید پوست تبعیض نژادی را به چالش کشید. مارتین لوتر کینگ نیز در مونتگومری سخنرانی کرده است. موسسه­ ی حقوق داخلی بیرمنگهام روبروی خیابان تاریخی باپتیست چرچ شانزدهم است. هر دو کلیسای پادشاهی مونتگومری و خیابان باپتیست چرچ شانزدهم بیرمنگهام به عنوان اماکن تاریخی جهان ثبت شده­ اند.

 

بهشت گلف بازان

زمین گلف در آلاباما

مرکز گلف روبرت ترنت جونز یکی از بهترین مراکز گلف جهان با ۲۶ زمین گلف و ۴۶۸ سوراخ مخصوص بازی گلف است.

خانه­ های متعلق به دوران قبل از جنگ داخلی امریکا

خانه های متعلق به دوران قبل از جنگ داخلی امریکا

در آلاباما کلیساها، اقامتگاه های شخصی و اتاق های ملاقات و میتینگ درباره جنبش حقوق شهروندی آمریکا به ما می گویند که در طی سال های 1950 تا 1960 چه اتفاقاتی افتادند. به مرور بودجه برنامه هایی همچون حقوق شهروندی آمریکا ناتمام و نا مشخص ماند و شهرنشینی گسترش یافت و امنیت این بناها در معرض تخریب قرار گرفتند.

جاذبه­ های منحصر بفرد

قایق سواری در ایالت آلاباما

آلاباما مکان­هایی استثنایی دارد که همه­ ی اعضای خانواده را مجذوب خود خواهد کرد مرکز هوا و فضای امریکا در هانتسویل، بزرگترین موزه­ی فضایی جهان است. ضمنا کمپ فضایی امریکا نیز در اینجا واقع شده است. موزه­ی موتورهای ورزشی باربر وینتیج در بیرمنگهام میزبان بهترین کلکسیون موتور سیکلت جهان و شامل ۱۲۰۰ موتورسیکلت و ماشین­های مسابقه­ای است. قایق سواری در موج­های خروشان وایت­واتر در شهر فینیکس امکان­پذیر است. موندویل در نزدیکی توسالوسا قرار دارد. کوه­ها و آبشارهای زیبایی در منتون، فورت­پاین و گادسدن وجود دارند.

خلیج ساحلی اورنج بیچ

جاذبه­ های این منطقه تنها به ساحل محدود نمی­ شود. پارک­های آبی، زمین­های گلف و ماهی­گیری سرگرمی­های دیگر این محدوده هستند. عاشقان طبیعت می­توانند از پیاده­روی و دوچرخه­سواری لذت ببرند؛ دلفین­ها را ببینند و غواصی کنند. علاقه­مندان به تاریخ می­توانند در موزه­های محلی و قلعه­ی تاریخی مورگان به گذشته سفر کنند و تاریخ غنی این قلمرو را بررسی کنند. از بوتیک­های فراوان جزیره می­توان سوغاتی خرید و از مغازه­های خاص این محدوده اجناس گران­بها تهیه کرد.

می­توانید با حضور در یکی از جشنواره­ها و رویدادهای متعدد این محدوده لذت بیشتری از مسافرت خود ببرید و نمایش “یاچت و قایق وارف” بزرگترین نمایش در نوع خود در این ساحل است. جشنواره­ی موسیقی هانگوت در ماه می در همین ساحل و به مدت سه روز برگزار می­شود. در اکتبر جشنواره­ی سالانه­ی ملی میگو، بیش از ۲۵۰۰۰ مهمان را جذب می­کند. این جشنواره شامل نمایش آثار هنری، اجرای زنده، فعالیت­هایی برای کودکان و البته میگو می­باشد. جشنواره­ی ترانه­سرایان بین­المللی فرانک براون که در ماه نوامبر برگزار می­گردد، ترانه­سرایان برنده­ی جایزه­ی گرمی و ستارگان جوان را به خود جلب می­کند. از مراسم آشپزی هفت­سالانه­ی اویستر در نوامبر دیدن کنید و از طعم غذاهای آشپزان بزرگ سراسر امریکا لذت ببرید.

ورزشگاه تلدیگا سوپراسپیدوِی

  • آلاباما دارای چهار تا از ورزشگاه بزرگ جهان براساس شمار صندلی است:

  1. ورزشگاه تلدیگا سوپراسپیدوِی در تلدیگا

  2. ورزشگاه بریانت-دنی در تاسکالوسا

  3. ورزشگاه جوردن-هِیر در آوبرن

  4. ورزشگاه لژیون فیلد در برمینگهم

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است