جزیره سیروس در یونان

اگر جزیره سیروس را برای گذران تعطیلات بعدی خود انتخاب کرده اید، بد نیست که اطلاعاتی از کارهایی که میتوانید در آنجا انجام دهید بدانید. تقریبا برای هر کسی با هر سلیقه ای میتوان چیزی برای گذران وقت و لذت بردن از تعطیلات دلخواهش در این جزیره پیشنهاد داد ! این جزیره، یک جزیره خیره کننده و آرام با فرهنگ منحصر به فرد است و تقریبا برای تمام سنین و گروه ها چیزی برای عرضه دارد.

جزیره سیروس (Syros) یکی از متفاوت‌ترین جزیره‌های یونان پر از زرق و برق‌های مخصوص به خود است که دارای انواع تفریحات بی‌نظیر، روستای های ساحلی و ساحل شنی زیبا است.

 

جزیره سیروس 2

 

دسترسی فوق العاده آسان

اگر قصد رفتن به این جزیره را از راه دریا دارید، اولین بندری که کشتی شما در آن متوقف میشود جزیره سیروس است،تقریبا سه و نیم ساعت زول میکشد تا از آتن به این جزیره برسید. از این جزیره به راحتی میتوانید به سایر جزایر مانند سانتورینی، میکونوس، تینوس و غیره بروید. این جزیره مکان بسیار مناسبی است تا از آن به عنوان پایگاهی جهت سر زدن به سایر جزیره ها استفاده کنید. به این معنی که میتوانید اقامتگاه خود را در این جزیره انتخاب کنید و در طول روز به سایر جزیره ها سر بزنید و در آخر دوباره به محل اقامت اولیه خود در تور یونان برگردید اگر چه اغلب گردشگران آنقدر از جزیره خوششان میاید که هرگز از آن خارج نمی شوند.

 

جزیره سیروس 1

 

 

بهترین رستورانها در تمام یونان

شاید بتوان گفت که شما بهترین رستوران ها در تمام یونان را در این منطقه بوانید پیدا کنید این یک ادعای بزرگی است. اما زمانی که جزیره به عنوان پایتخت اداری Cycladics و Duodecanese میزبان وکلا و سیاستمداران بزرگ است، بهترین سرآشپزها راهی حزیره میشوند. رستوران های جدید در جزیره سیروس واقعا استثنایی هستند و در تمام طول سال مشغول ارائه سرویس به مشتریانشان هستند. از آجایی که سیروس یک جزیره کشاورزی است دسترسی این رستوران به بهتین مواد اولیه تازه نیز به راحتی مقدور می باشد.

 

 

جزیره سیروس 3

 

 

جشنواره های بین المللی

جشنواره بین المللی دریای اژه، فستیوال بین المللی انیمیشن Animasyros + Agora، جشنواره گیتار Hermoupolis ، جشنواره بین المللی فیلم و بسیاری از جشنواره ها و فستیوال های دیگر را میتوان به عنوان نمونه ای از رخداد های فرهنگی و هنری که همه ساله در این جزیره برگذار میشود نام برد. اکثر جشنواره ها در تابستان اجرا می شود و خیابان های ارموپولی با موسیقی نوازندگان، جوانان عاشق مهمانی های شبانه به شب زنده داری مشغول هستند. نمونه ای از جزیره سیروس پیشرفته در بهترین حالتش!

 

 

جزیره سیروس 5

 

 

معماری نفیس

تاریخ سیروس به دوران باستان باز می گردد، ساختمان های شهری با شکوه نشان دهنده اسن است که رنسانس یونان در این جزیره نیز اثر گداشته است. ساختمان های نئو کلاسیک با سنگ های مرمر نازک صورتی و میدان های زیبای شهر، خیابان های باریک که با بالا رفتن از قسمت قرون وسطایی تمام سفید Ano Syros مناظر زیبا و و دیدنی نفس گیر را برای شما به ارمغان می آورند .

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است