جزیره مروارید دوحه قطر

جزیره مروارید در خلیج فارس در نزدیکی دوحه، پایتخت قطر واقع است و ثروتمندان جهان را به سوی خود جذب می کند. این جزیره که ۴۰۰ هکتار وسعت دارد، جزیره‌ای توریستی خواهد بود با آسمان‌خراش‌هایی برای زندگی ثروتمندان از سراسر جهان.

جزیره مروارید دوحه 2

پس از آنکه حکومت امارات متحدهء عربی شروع به ساختن جزایر زنجیره ای مصنوعی در خلیج فارس کرد، دیگر کشورهای عربی حوزهء خلیج فارس نیز این کار را نوعی تشخص و موجب کسب پرستیژ جهانی تلقی کردند و به فکر ساختن جزایر مصنوعی افتادند . جدیدترین جزایری که توسط این کشورها در خلیج فارس ساخته شده و چندی پیش بدون سر و صدا افتتاح گردید جزایر مروارید هستند .
جزیره مروارید دوحه 1
جزیره مروارید با وسعتی بیش از چهل هکتار در بیست کیلومتری سواحل شمالی کشور قطر قرار دارند و از یک جزیرهء اصلی و بیش از ده جزیرهء کوچکتر تشکیل می گردند . این جزایر از جمله دارای ۱۸ هزار ویلای بسیار لوکس و سه هتل پنج ستاره و چندین مرکز خرید اشرافی است .
جزیره مروارید دوحه 5
همهء مناطق و محلات جزایر مروارید به سبک محلات و ویلاهای لوکس و اشراف نشین فرانسه و ایتالیا ساخته شده اند و اتباع خارجی نیز می توانند آنها را از دولت قطر خریداری کنند . پیش بینی میشود پس از فروش همهء ویلاهای موجود در جزیرهء اصلی مروارید ، بیش از ۴۱ هزار نفر در آنها ساکن شوند.
جزیره مروارید دوحه 3
ساخت جزایر مصنوعی در خلیج فارس و شیوهء بسیار نامیمون و نامبارکی که کشورهای عربی حوزهء خلیج فارس در این زمینه آغاز کرده اند ، تاکنون ضربات و لطماتی بسیار شدید و جبران ناپذیر به محیط زیست دریایی و اکوسیستم و کل حیات دریایی خلیج فارس وارد کرده است و این روند همچنان نیز ادامه دارد .
جزیره مروارید دوحه 6

سواحل این جزیره نام‌هایی چون نام‌های سواحل کشورهای مدیترانه را دارند؛ نام‌هایی چون “پورتوعربیا” یا “کوستا مالاتس”. در این جزیره کودکستان‌ها، مدارس و مراکز خرید گوناگونی ساخته شده‌اند و چهارساحل با ظرفیت ۷۰۰ قایق بادبانی در آن موجود است.

اما زندگی در مروارید قطر پرهزینه است. ویلایی در بخش مرکزی این جزیره با ۲۶۰۰ مترمربع امکاناتی چون استخر و دورنمای دریا، حدود سه‌و‌نیم میلیون دلار قیمت دارد.

جزیره مروارید دوحه 4

کسانی که می‌خواهند هزینه کمتری بپردازند، می‌توانند آپارتمانی در یک آسمان‌خراش این جزیره بخرند. در مجموع ۱۸۰ آسمان‌خراش در مروارید قطر ساخته شده است. برای به دست آوردن آپارتمانی در این آسمان‌خراش‌ها با ۱۲۹ مترمربع مساحت، باید دست‌کم ۲۷۵ هزار دلار پرداخت کرد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است