جزیره پولا اوبین سنگاپور

جزیره پولا اوبین یکی از دیدنی های سنگاپور است که در شمال شرقی این کشور قرار دارد. این جزایر تنها جایی است که در آن، با زندگی مردمِ روستای کامپونگ، روستایی که بافت سنتی خود را حفظ کرده است، بیشتر آشنا می‌شوید.

پولا اوبین 4 1

اولین ساکنین جزیره پولا اوبین، مالایی‌ها بودند که در دهه 1880 به این جزیره آمدند و در آن ساکن شدند. امروزه این جزیره جزء مناطقی به شمار می‌رود که از گزندهای شهرنشینی دور مانده و با طبیعت بکر خود به یکی از محبوب‌ترین جاذبه های سنگاپور بدل شده است. اگر اهل طبیعت‌گردی و ماجراجویی هستید دوچرخه‌ی خود را بردارید و کیلومترها در مسیرهای چشم‌نواز مزارع کائوچو رکاب بزنید و از اکوسیستم ساحلی منطقه که مشابه آن‌ها در سنگاپور یافت نمی‌شود، لذت ببرید. پولا اوبین جایی است که می‌توانید در آن قدم در جاده‌های روستایی بگذارید و زیر سایه‌های درختان نارگیل استراحت کنید.

پولا اوبین سنگاپور

جاذبه های جزیره پولا اوبین

از آنجایی که گونه‌های گیاهی و جانوری متنوعی در جزیره پولا اوبین مشاهده می‌شود هر ساله گروه‌های مختلف طبیعت‌گردی به این منطقه می‌آیند و علاقه‌مندان به پرنده‌نگری نیز این جزیره را برای تماشای پرندگان نادر انتخاب می‌کنند. تالاب چک جاوا (Chek Jawa Wetlands) برجسته‌ترین جاذبه جزیره پولا اوبین به شمار می‌رود که صخره‌های مرجانی آن محل زندگی حیات وحش ارزشمند منطقه، شامل اختاپوس‌ها، ستاره‌های دریایی اسفنج‌های دریایی، ده پا ها و سایر جانوران آبزی است. این جزیره یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید در آن تمام نگرانی‌های خود را دور بریزید و ساعاتی را در آرامش مطلق و به دور از هیاهوی زندگی شهری سپری کنید.

پولا اوبین جزیره

بخشی از این جزیره توسط انجمن جهانی پرندگان شناسایی شده و به عنوان مکانی برای حفظ تعدادی از پرندگان در خطر انقراض به شمار می‌آید.

جزیره پولا اوبین غذاهای خوشمزه و متنوعی نیز دارد و در کنار آب و هوای مطبوع و مناظر خارق‌العاده‌اش مقصدی مناسب برای سفر محسوب می‌شود.

برای داشتن سفری خاطره‌انگیز در سنگاپور بازدید از محله چینی ها ، موزه ملی و سایر دیدنی های سنگاپور را در برنامه‌های خود بگنجانید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است