جشنواره خرید دبی امارات

دبی از شهرهای توریستی در کشور امارات است که در سال میزبان گردشگران و مسافران مختلفی از سرتاسر جهان می باشد. دبی به بهشت خریداران معروف شده است. در این شهر هر ساله فستیوال های گوناگونی برگزار می شود که یکی از محبوب ترین آنها جشنواره خرید دبی می باشد. در این مطلب قصد داریم تا بیشتر شما را با این جشنواره آشنا کنیم.

 

 

جشنواره خرید دبی 2

 

 

 

جشنواره خرید دبی که با نام های دیگری نظیر فستیوال خرید دبی، مهرجان یا شاپینگ فستیوال هم از آن یاد می کنند، یکی از جاذبه های جذابی است که سالانه تعداد زیادی از افراد را به سمت خود جذب می کند. دولت امارات در این بازه ی زمانی با حذف سد مالیاتی از پیش روی خرده فروشان و مغازه داران آنان را مجاب به فروش ارزان محصولات خودشان کرده و همین خود سبب شده تا به مرور بر جذابیت این جشنواره در بین عموم مردم جهان افزوده شود و به عنوان یکی از پر طرفدارترین رویدادهای دبی در سطح بین الملل مطرح باشد.

 

 

جشنواره خرید دبی 3

 

 

در چند سال اخیر دبی توانسته در طول فستیوال خرید، حدود ۳ تا ۵ میلیون گردشگر را به سوی خود جذب کند که به نوبه خود عددی فوق العاده است.

تمام جذابیت این جشنواره به محصولاتی که از برندهای مختلف جهان به فروش می رسد نیز بر نمی گردد، بلکه در طول این جشنواره مراسمی مانند آتش بازی، رقص و آواز هم وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند اوقات خوشی را در این سپری کنند، به طوری که حتی اگر قصد خرید هم نداشتید می توانید با سرگرمی هایی که آنجا وجود دارد از سفر خود لذت کافی را ببرید.

 

 

جشنواره خرید دبی 4

 

 

چرا جشنواره خرید دبی؟

  • از مهم ترین رویدادهای شهر دبی است.
  • در زمانی که این جشن برپا می شود می توانید اجناس مورد نظرتان را با قیمتی مناسب تهیه کنید.
  • برخی از محصولاتی که در این بازه زمانی به فروش می رسند تا ۷۵ درصد تخفیف دارند.
  • انواع برندهای عربی و غیر عربی در این فستیوال عرضه می شوند.
  • در طول این جشنواره برنامه های مختلفی برپا می شود، مثل آتش بازی های دیدنی.

 

 

 

جشنواره خرید دبی 5

 

 

مکان برگزاری جشنواره خرید دبی

زمانی که شما به این شهر می رسید متوجه جشنواره خرید دبی می شود و اطلا نیازی نیست که فکر کنید این جشنواره متعلق به مکان خاصی در شهر است. در هر کدام از فروشگاه ها و بازارهای های شهر دبی که بروید با تخفیف های مناسبی که بر روی اجناس وجود دارد مواجه می شوید، حتی در برخی از پارک ها و میدان های اصلی شهر هم می توانید بازارهای محلی که به طور موقت در طول جشنواره دبی برگزار می شود را مشاهده کنید و همچنین  بازی ها و برنامه های گوناگونی هم در بازارها و محوطه های روباز برگزار می شود.

 

 

جشنواره خرید دبی 6

 

 

مزیت خرید در جشنواره ی دبی

علاوه بر این که شما در طول خرید در جشنواره خرید دبی شما از تخفیف های قابل توجهی برخوردار هستید، موارد دیگری است که به نفع شما می باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

شما زمانی که در مدت جشنواره خرید دبی از فروشگاه های این شهر خرید کنید در قرعه کشی های مختلف که آنجا برگزار می شود نیز شرکت داده می شوید که جوایز بسیار ارزنده ای در انتظار شما خواهد بود. به طور مثال در برخی از قرعه کشی ها تا ۵۰۰۰۰۰ درهم امارات که معادل ۲۰۳٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان است، به مشتری ها جایزه داده می شود.

وسایل بازی و برنامه های گوناگونی برای کودکان شما در طول جشنواره در نظر گرفته شده که در طول خرید بچه ها خسته نشوند.

برنامه های خیابانی گوناگونی هم در سراسر شهر برگزار می شود که بسیاری از آن ها توسط اتباع خارجی تدارک دیده می شوند.

مسافران شکم گردی که دوست دار غذاهای مختلف در خیابانی هستند در طول این جشنواره از آنجایی تعداد زیادی غذافروشی در خیابان ها و فروشگاه ها اقدام به فروش غذا می کنند می توانند دلی از عذا در بیاورند از غذاهای خیابانی دبی میل کنند.

 

 

جشنواره خرید دبی 1

 

 

نکاتی که باید برای جشنواره خرید در دبی رعایت کنید!

  • صبح زود به مراکز خرید بروید.
  • آخر هفته ها در دبی جمعه و شنبه است سعی کنید در روزهای آخر هفته به مراکز خرید نروید چون افراد زیادی این روزها را برای خرید انتخاب می کنند و شلوغی زیاد ممکن است شما را کلافه کند.
  • به مغازه هایی بروید که همه اجناس آن ها حراج باشد.
  • این فستیوال حدود ۵ هفته طول می کشد پس نیازی نیست که عجله کنید سعی کنید از خرید خود لذت ببرید و تجربه خرید هیجان انگیزی داشته باشید.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است