حمل و نقل عمومی در اکراین

حمل و نقل عمومی در اکراین
سفر با قطار در اوکراین گرچه زمان‌بر است اما هزینه‌ی کمی دارد و قابل اطمینان است. با استفاده از قطارهای شبانه هم می‌توانید این سفرها طولانی را بهتر تحمل کنید و هم در هزینه‌ی اقامتگاه صرفه‌جویی کنید. اتوبوس‌های بین شهری هم برای فواصل کوتاه انتخاب خوبی هستند. البته از قطار گران‌تر هستند. مثلا سقر با قطار از کیف به Lviv، پنج ساعت طول می‌کشد و ۱۸۰ گریونا (۲۲ هزار تومان) هزینه دارد اما با اتوبوس هم از نظر قیمت و هم از نظر زمان سفر، دوبرار سفر با قطار است.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  حمل و نقل عمومی در اکراین آشنا بشیم .

اکراین مترو

برای خرید بلیط همه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی باید پاسپورت خود را نشان دهید. بلیط‌های تک سفره‌ی اتوبوس‌ها و متروی شهری ۲ گریونا (۲۵۰ تومان) است.

مترو در اکراین

مترو کیف اکراین

در ایستگاههای مترو باجه های محل فروش کارت های مترو برای یک ماه بمبلغ 27 گریوو و بلیط مترو و اتوبوس33 گریو وجود دارد که توصیه میشود از این کارت ها استفاده نمایید

چرا که اگر فراموش کنید بلیط تهیه کنید هر بار  10 گریو جریمه خواهید شد و در ضمن دغدغه خاطر نخواهید داشت.

مترو شهر کیف در سال 1960 تاسیس شده و هم اکنون دارای بیش از 30 ایستگاه در 3 مسیر شمال به جنوب، از شرق به غرب و از شمال غربی به جنوب شرقی میباشد.

تاکسی در اکراین

هزینه حمل و نقل در کشور اوکراین در سال 2013-2014

وسایل حمل و نقل عمومی در اوکراین شامل مترو و ترانوا و تاکسی و اتوبوس و مینی بوس میباشد که هزینه های آن به قرار زیر است،البته لازم به ذکر است دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می توانند به صورت کاملا رایکان در سطح شهر به جز تاکسی رفت و آمد کنند.

  • هزینه مترو هر بلیط 2 گریو
  • ترانوا هر بلیط 1/5 کریو
  • هزینه تاکسی ورودی 20 گریو
  • هزینه اتوبوس هر بلیط 1/5 گریو
  • هزینه مینی بوس هر بلیط بسته به مسافت 1 الی 3 گریو

قطارهای شبانه 

قطار شبانه در اوکراین

 

در اوکراین با رزرو کردن این قطارها می‌توانید سفری ارزان ولی زمان‌بر داشته باشید و هم یک شب در هزینه‌ی اقامت خود صرفه‌جویی کنید.

از سرویس‌های اشتراک خودرو استفاده کنید
سرویس‌های اشتراک خودرو روشی برای حمل و نقل در شهر و ارزان‌تر از تاکسی هستند. در شهرهای مختلف اوکراین از جمله کیف می‌توانید از اوبر استفاده کنید و در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید.

تاکسی اینترنتی اکراین

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است