حمل و نقل عمومی در ایالت کالیفرنیا امریکا

حمل و نقل عمومی در ایالت کالیفرنیا امریکا
آسان‌ترین راه برای سفر، سفر با ماشین است. با سفر به وسیله‌ی ماشین از مناظر و مکان‌های دیدنی آمریکا به بهترین شکل دیدن خواهید کرد. سفر جاده‌ای سنتی قدیمی در آمریکا است. در شهر‌های ساحلی شبکه‌ی اتوبوس و قطار برای رفت و آمد ارزان به قسمت‌های مختلف وجود دارد.  شرکت راه آهن امتراک (Amtrak) قطار‌هایی برای سفر به سراسر کشور دارد. با سفر به وسیله‌ی قطار می‌توانید از مناظر زیبا نیز لذت ببرید، اما هزینه‌ی این نوع سفر بیشتر از اتوبوس است.

قطار شهری شهرستان لس‌آنجلس

قطار شهری شهرستان لس آنجلس

Los Angeles County Metro Rail نام قطار شهری شهر لس آنجلس در کالیفرنیا است که در سال ۱۹۹۱ میلادی تأسیس گردید.
طول خط این متروی شهری نزدیک ۱۲۸ کیلومتر بوده که روزانه نزدیک به ۳۰۴٬۴۵۹ مسافر جابجا می‌کند. این سیستم مترو ۶ خط و ۱۰۰ ایستگاه دارد.

فرودگاه

فرودگاه لس آنجلس

فرودگاه ها در این ایالت به آن نام در اداره هوانوردی فدرال ثبت شده است. این شهر همیشه مکان واقعی فرودگاه نیست چراکه برخی از این فرودگاه ها در شهرک‌هایی خارج از شهر اصلی خدمت‌رسانی خود واقع شده‌اند. پرواز بهترین و سریع‌ترین گزینه برای سفر است، اما هزینه‌ی بالاست. برای پرواز‌های ارزان از شرکت‌های هواپیمایی جت بلو (JetBlue) و ساوت وست (Southwest) استفاده کنید.

اتوبوس‌های محلی

اتوبوس های محلی کالیفرنیا

در کالیفرنیا بهترین راه برای رفتن به مناطق مختلف در شهر‌ها، استفاده از اتوبوس است، هزینه استفاده از اتوبوس تنها یک دلار است. عموما استفاده از قطار و هواپیما راهی گران برای سفر به مناطق مختلف است. اگر می‌توانید ماشین اجاره کرده و هزینه‌ی سوخت را با دوستانتان تقسیم کنید. مگاباس (Megabus) و بولت باس (Bolt Bus) دو شرکت اتوبوسرانی در امریکا هستند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است