حمل و نقل عمومی در ایتالیا

حمل و نقل عمومی در ایتالیا
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با حمل و نقل عمومی در ایتالیا آشنا  بشیم .
اتوبوس‌ها و ترامواها
صدها خط اتوبوس وجود دارد که ساعات کاری آن‌ها از ساعت ۵:۳۰ صبح شروع می‌شود و تا نیمه‌های شب ادامه پیدا می‌کند. اگر مسیرتان طولانی نباشد , سوار شدن بر ترامواهای میلان راحت و سرگرم کننده است . با فاصله ای که از سطح زمین دارند , وقت تراموا سواری می توانید خیابان ها را هم تماشا کنید . در بیشتر ایستگاه های تراموا صفحه های الکترونیکی هم کارگذاشته اند که نشان می دهد چند دقیقه به رسیدن تراموای بعدی مانده است .اتوبوس های میلان نسبتا تمیز , راحت و وقت شناسند  و معمولا از 8 صبح تا 2 بعد از نیمه شب کار می کنند . اما ساهت کار بعضی از خطوط متفاوت است .

تراموا در ایتالیا

اتوبوس‌های الکتریکی
در طی تلاشی برای پاکسازی خیابان‌های تنگ و تاریک مراکز تاریخی شهر، مسئولان شهری چند خط اتوبوس الکتریکی برای عبور از این منطقه ایجاد کردند.

اتوبوس برقی ایتالیا

اتوبوس‌های شبانه
بیش از ۲۰ خط اتوبوس شبانه از ساعت ۱۲:۳۰ شب تا ساعت ۵:۳۰ صبح خدمت‌رسانی می‌کنند. اصلی‌ترین ایستگاه‌ها عبارتنداز: پیزتا دای سینکو کنتو و پیزا ونیز که هر دوی این ایستگاه‌ها هر ۳۰ دقیقه حرکت می‌کنند. اتوبوس‌های شبانه با علایم مخصوصی نشانه‌گذاری شده‌اند و شما می‌توانید بلیط‌های این اتوبوس‌ها را از طریق دکه‌های مخصوص فروش بلیط تهیه کنید.

اتوبوس های شبانه رم

تاکسی
برای گرفتن تاکسی شما باید به رنگ ماشین‌ها توجه کنید و حتما مطمئن شوید که به رنگ سفید یا زرد باشند. این ماشین‌ها دولتی هستند و امنیت سفر شما را تامین خواهند کرد. تاکسی های میلان را می توانید یا تلفنی بخواهید و یا در ایستگاه های تاکسی و کنار خیابان سوار شوید . البته هزینه تاکسی در میلان بسیار بالاست . تاکسی های تلفنی از وقتی راننده برای سوار کردن شما راه بیفتد , تاکسی مترشان را روشن می کنند . عصرها هم معمولا هزینه هایشان بالاتر است و حتی در ایستگاه هم که سوار شوید تاکسی متر از 9 هزار تومان شروع می شود .
تاکسی‌های زیادی در سراسر مرکز شهر وجود دارند و تقریبا غیرممکن است که یک راننده تاکسی با صدای بلند مسافر بگیرد، مخصوصا در شب. حتما دقت کنید تاکسی از قیمت واحد دولتی استفاده می‌کند. برای تهیه تاکسی در رم می‌توانید با این شماره‌ها ۸۸۲۲ ۰۶، ۵۵۵۱ ۰۶، ۶۶۴۵ ۰۶، ۴۹۹۴ ۰۶ و ۳۵۷۰ ۰۶   تماس بگیرید.
تاکسی در اتالیا

کرایه دوچرخه و اسکوتر در رم
اگر در رم پیاده‌روی کنید، متوجه خواهید شد اغلب مناظر جذاب و دیدنی در اطراف وجود دارند و استفاده از دوچرخه این حسن را به شما ‌می‌دهد تا از دیدن این مناظر لذت ببرید. شما می‌توانید همانند رمی‌ها رانندگی کنید و به راحتی  و بدون هیچ مشکلی مناطق کرایه ماشین و دوچرخه را پیدا کنید. میانگین اجاره‌بها برای این وسایل‌ نقلیه برای یک روز ۱۸۹,۰۰۰ الی ۲۳۶,۰۰۰ تومان است.
مترو میلان متروی میلان سه خط مختلف دارد و بهترین راه جابه جا شدن در شهر است , فاصله ی حرکت هر قطار بین 1 تا 3 دقیقه است و از 6 صبح تا نیمه شب هم فعالند .
حمل و نقل

  • بلیط یک طرفه ( حمل و نقل داخلی) : 1.50یورو
  • بلیط عبور ماهانه ( قیمت ثابت): 35.00یورو
  • مبداء تاکسی ( تعرفه ی معمولی): 3.95 یورو
  • تاکسی 1 کیلومتری ( تعرفه ی معمولی): 1.20یورو
  • تاکسی انتظار 1 ساعته ( تعرفه ی معمولی): 30.00 یورو
  • بنزین ( 1 لیتری) : 1.53 یورو
  • گلف ولکسواگن 1.4 90 کیلو وات خط حرکت ( یا ماشین جدید مشابه): 18،850.00 یورو

اتوبوس در ایتالیا

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است