حمل و نقل عمومی در برزیل

حمل و نقل عمومی در برزیل
حمل و نقل عمومی در برزیل بسیار کارآمد اما مسافت ها طولانی ست. به جز در آمازون که فقط با قایق می شود به آنجا رفت در بقیه قسمت ها بیشتر مسافران برای رفت و آمد از اتوبوس و هواپیما استفاده می کنند. در این کشور رایگان سواری اصلا توصیه نمی شود، هزینه کرایه اتومبیل گران است و سیستم ریلی اش یکپارچه نیست.

حمل و نقل هوایی

حمل و نقل هوایی برزیل

چون برزیل خیلی کشور بزرگی است بهترین راه برای رفتن به شهرهای مختلف آن استفاده از هواپیماست. می توانید به راحتی برای سفر به نقاط مختلف از هواپیما استفاده کنید چون خدمات داخلی هوایی پیشرفته ای دارد. به همه مراکز استان ها و شهرهای بزرگ در طول روز چندین پرواز داخلی انجام می شود و همه ایرلاین ها هم خدمات خوبی دارند. به تازگی هزینه سفرهای هوایی در بعضی از مسیرها بسیار کم و به ارزانی رفت و آمد با اتوبوس شده است

حمل و نقل ریلی

قطار در برزیل

برزیل ۳۰,۳۷۹ کیلومتر خط ریلی دارد اما این خطوط به صورت سیستمی یکپارچه به هم متصل نیستند. قرار است که در منطقه پانتانال (مرطوب ترین منطقه جنگلی جهان) خدمات ریلی جدیدی برای مسافران معرفی شود.

حمل و نقل با قایق

قایق در برزیل

مهمترین ناحیه ای که در آن از قایق استفاده می کنید ناحیه آمازون است، در رود سائو فرانسیسکو و سواحل اقیانوس اطلس هم از قایق استفاده می شود.

حمل و نقل با اتوبوس

اتوبوس در برزیل

سه نوع اتوبوس استاندارد در برزیل وجود دارد که هر کدام از آن ها را معرفی می کنیم:
اتوبوس comum: این اتوبوس نسبتا آهسته می رود، چندان راحت نیست و خیلی سریع پر می شود.
اتوبوس executive : این اتوبوس نسبت به اتوبوس قبل گران تر و راحت تر است، در طول مسیر برای مسافر گرفتن متوقف نمی شوند به همین دلیل امن تر است.
اتوبوس leito این اتوبوس که شب ها در بین مراکز شهرها در رفت و آمد است صندلی تاشو، جای پا و سرویس بهداشتی دارد و هزینه کرایه آن دو برابر اتوبوس های معمولی است. برای سفرهایی که بیش از ۱۰۰ کیلومتر مسافت دارند بیشتر اتوبوس ها سرویس بهداشتی دارند. تهویه اتوبوس ها در طول شب روشن است به همین دلیل فضای داخل اتوبوس خیلی خنک می شود اگر می خواهید سوار این اتوبوس ها شوید حتما همراه خودتان پتو و لباس گرم داشته باشید. این اتوبوس در طول مسیر معمولا هر ۲ تا ۴ ساعت یک بار برای استراحت و غذا خوردن متوقف می شود.

کرایه اتومبیل

ماشین در برزیل

هزینه کرایه اتومیبل گران است و برای این کار باید حداقل ۲۱ سال سن و کارت اعتباری داشته باشید. گاهی وقت ها با استفاده از کارت اعتباری به طور خودکار مشمول خدمات بیمه هم می شوید. قبل از کرایه اتومبیل حتما بدنه آن را خوب چک کنید تا صدمات قبلی به گردن شما نیفتد!

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است