حمل و نقل عمومی در سیشل

حمل و نقل عمومی در سیشل

در این مقاله به وسایل نقلیه در جزایر شیسل می پردازیم و قیمت بعضی از آنها را بررسی خواهیم کرد.

برای اجاره‌ی یک روزه‌ی دوچرخه که بهترین گزینه برای تردد در جزیره است، بین ۱۳۵ تا ۴۲۰ روپیه (۱۰/۵ تا ۳۳ دلار) باید پرداخت کنید. اجاره‌یماشین تنها در جزایر اصلی یعنی جزایر ماهه (Mahé) و پراسلین (Praslin) امکان‌پذیر است و هزینه‌ی آن ۹۲۵ روپیه (۷۲/۵ دلار) برای یک روز است. هزینه‌ی کلک‌های پر سرعت میان جزایر ماهه و پراسلین حدود ۹۲۵ روپیه (۷۲/۵ دلار) برای هر نفر است. همچنین هزینه‌ی قایق بین جزایر ماهه، پراسلین و لادیگ (La Digue) حدود ۲۶۵ روپیه (۲۰/۵ دلار) است (برای هر جزیره). هزینه‌ی این قایق‌ها بین جزایر پراسلین و لادیگ حدود ۳۷۰ روپیه (۲۹ دلار) خواهد بود. همچنین قایق‌های کوچک نیز برای تردد بیبن جزایر ماهه و لادیگ مهیا هستند.

 

اتوبوس

ارزان ترین راه برای گشت و گذار در جزیره ماهی اتوبوس عمومی شیسل است. اتوبوس هایی که ایستگاه های زیادی دارند با رنگ آمیزی خاصشان از اتوبوس های دیگر متمایز هستند و کرایه آن ها ۵ روپیه شیسل است.

 

دوچرخه

خیابان های پرپیچ و خم جزیره ماهی تنگ و باریک هستند و نقاط کور زیادی دارند و معمولا هم پیاده رو ندارند برای همین پیاده روی و دوچرخه سواری توصیه نمی شود.

 

 

ماشین در سیشل

 

 

کرایه اتومبیل

اگر راننده خوبی هستید کرایه یک اتومبیل کوچک بهترین راه برای گشت و گذار در جزیره است و قیمت آن هم خیلی مناسب است مخصوصا وقتی که با قیمت تاکسی مقایسه می شود. کافیست فقط یک نقشه تهیه کنید و راه بیفتید، طبیعت دل انگیز شیسل انتظار شما را می کشد. .

 

تاکسی در سیشل

تاکسی خیلی گران است و با سوار نشدن آن در هزینه خود صرفه جویی زیادی می کنید. اگر یک نصف روز با تاکسی سفر کنید به راحتی بیشتر از ۱۵۰ دلار باید هزینه دهید.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است