دیزنی لند هنگ کنگ چین

اگر می‌خواهید در سفر خود به هنگ کنگ تجربه‌ای دلچسب داشته باشید و خاطره‌ای فراموش نشدنی در کنار کودکانتان بسازید حتما باید سری به دیزنی لند هنگ کنگ بزنید. شاید فکر کنید شهربازی فقط مخصوص کودکان است و برای شما چندان جذاب نیست اما باید بگوییم که در دیزنی لند فرقی ندارد کودک هستید یا بزرگسال، اینجا برای همه وسوسه انگیز است.

 

 

دیزنی لند هنگ کنگ 3

 

 

درباره دیزنی‌لند هنگ کنگ

دیزنی‌لند هنگ کنگ در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد. این پارک اگرچه بزرگ‌ترین تم پارک (پارک موضوعی) شهر است اما کوچک‌ترین دیزنی پارک جهان به حساب می‌آید. طبعا اندازه پارک بخشی از جذابیت آن محسوب می‌شود و شاید به دلیل کوچک بودن محدودیت‌های ظرفیتی بیشتری داشته باشد اما هم‌چنان مکانی جذاب و سرگرم‌کننده است که نباید از دست بدهید. بازیگران پارک به زبان انگلیسی، کانتونی و ماندارین صحبت می‌کنند و مانند بازیگران سایر پارک‌های دیزنی، فوق العاده صمیمی و دوستانه هستند.

این پارک دارای هفت سرزمین (که بیش‌تر از جزئیات هر یک خواهیم گفت) و دکورهای ویژه هالووین، کریسمس، سال نو چینی و عید پاک است.

 

 

دیزنی لند هنگ کنگ 2

 

 

هفت سرزمین مختلف در دیزنی لند هنگ کنگ

همچنین هفت سرزمین مختلف در دیزنی لند هنگ کنگ وجود دارد که ساخت قلعه‌های آن‌ها از هفت داستان و انیمیشن متفاوت الهام گرفته شده است. در هر بخش بازیگرانی را می‌بینید که به سه زبان انگلیسی، ماندراین و کانتونی صحبت می‌کنند و رفتار کاملا دوستانه و صمیمی با مراجعه کنندگان دارند، در واقع کار این افراد راهنمایی و یا اجرای نمایش برای شماست. اما می‌خواهیم به سرزمین‌های شگفت انگیز دیزنی لند هنگ کنگ برویم و کمی با آن‌ها آشنا شویم:

 

 

دیزنی لند هنگ کنگ 1

 

 

1-مین استریت یو اس ای (main street u.s.a) اولین سرزمینی است که با آن آشنا می‌شوید و فضا این خیابان کاملا با آمریکای قرن بیستم مشابه است که در کنار آکادمی انیمیشن، خیابان اصلی وسایل نقلیه و خط راه آهن دیزنی لند هنگ کنگ_ایستگاه مین استریت، مغازه‌هایی هم برای فروش سوغات دارد.

2-قدمی آن طرف‌تر قلعه زیبای خفته و فنتسی لند (fantasy land) را خواهید دید که بازی‌هایی مانند کراسل سیندرلا (چرخ و فلک اسبی)، دامبو فیل پرنده، جنگل پریان (جایی که با شخصیت‌های دیزنی رو به رو می‌شوید)، باغ‌های فانتزی و راه آهن دیزنی لند هنگ کنگ_ایستگاه فنتسی لند، از جذاب‌ترین قسمت‌های این پارک برای کودکان محسوب می‌شود.

 

 

دیزنی لند هنگ کنگ 5

 

 

3-سرزمین دیگر این مجموعه، سرزمین داستان اسباب بازی‌ها (toy story land) است که از انیمیشن معروف داستان اسباب بازی برگرفته شده است و با بازی‌های جذابی مانند بشکه شادی، ماشین سگ چرخان (مخصوص کودکان)، سقوط آزاد در کنار فنتسی لند قرار دارد.

4-میستیک پوینت (mystic point) جدیدترین سرزمین دیزنی لند هنگ کنگ است که آن را نزدیک به سبک خانه ارواح طراحی کرده‌اند، اما استراتژی این قلعه با داستان خانه ارواح کاملا متفاوت است. در میستیک پوینت با حوادث ماوراءالطبیعه در دل جنگل‌های اسرار آمیز استوایی روبه رو می‌شوید.

5-سرزمین گریزلی گالش (grizzly gulch) پنجمین زمین بازی، دره گریزلی به ورژن هنگ کنگی است که طبیعت غرب وحشی را در قرن نوزدهم به نمایش می‌گذارد، در این قسمت می‌‌توانید با ماشین ریلی کوهستان، عکاسی در غرب وحشی و دره آتشفشان سرگرم شوید و از بازی‌های مهیج آن لذت ببرید.

 

 

دیزنی لند هنگ کنگ 4

 

 

6-ادونچرلند (Adventureland) سرزمین افسانه‌ای دیگر که با گشت در رودخانه جنگلی، لیکی تیکی (فضایی برای آب بازی)، خانه درختی تارزان و سوار بر کلک به سوی خانه درختی تارزان، روزی پرماجرا را برای شما تداعی می‌کند.

7-اما به آخرین سرزمین دیزنی لند هنگ کنگ رسیدیم که تومارولند (tomorrow land) نام دارد و با بازی‌های متنوعی مانند باز لایتر (این سرگرمی به طوری است که برای نجات جهان باید دست به کار شوید)، مرد آهنی، جنگ ستارگان و کوهستان هایپراسپیس به هیجانات و سرگرمی‌های شما را در دیزنی لند هنگ کنگ به پایان می‌رساند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است