راهنمای خرید استخر بادی

لذت یک شنای دلچسب! در یک روز گرم تابستان چه چیز بیشتر از همه می چسبد؟ البته شنا! اگر یک استخر خصوصی در منزل خود داشته باشید چطور؟ معلومه فوق العادس ،آب تنی کردن زیر نور خورشید همراه با اعضای خانواده در محیطی که شما می خواهید، حتما شما را هم خوشحال خواهد کردو برای فرزندانتان لذت بخش است برای داشتن این رویا شما به یک استخر بادی احتیاج دارید.

در خرید استخر های بادی نیز چند ملاک بسیار مهم وجود دارد که قبل از خرید هر نوع استخر بادی باید در نظر گرفت. زیرا با در نظر گرفتن این ویژگی هایی که در ادمه شرح خواهیم داد یقینا به بهترین و مناسب ترین محصول دست پیدا خواهید کرد. اکنون در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین راهنمای خرید استخر بادی را در اختیار شما قرار دهیم…

در ابتدا باید مهمترین آیتم و ویژگی های قبل از خرید را بری شما عزیزان نام ببریم. این ویژگی ها عبارتند از:

1- جنس بدنه استخر

2- ارگونومی ساخت

3- ابعاد و ظرفیت

4- اشکال سرگرمی همراه استخر

5- لوازم همراه استخر

6- وزن و ابعاد بسته بندی

7- سنین مورد استفاده.

در واقع تمام این موارد نام برده شده مهمترین ویژگی هایی هستند که باید قبل از خرید استخر بادی در نظر گرفت.

راهنمای خرید استخر بادی

جنس بدنه

آیتمی که همیشه در ابتدای خرید باید در نظر گرفته شود. در واقع این جنس بدنه بوده که باعث می شود تا چه مدت محصول مورد نظر برای شما قابل استفاده باشد. همانطور که در برخی از مقالات اشاره کرده و توضیح داده ایم، تمام استخر های بادی اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش های مختلف طرح چرم بوده که از طراحی های ساده، رنگی و شکل دار بهره می برند. در واقع پلاستیک های PVC از چند مزیت سبک بودن، لطیف بودن، قابل تعمیر بودن و با کیفیت بودن بهره می برد. تنها حساسیتی که این جنس بدنه استخر های بادی دارند، حساسیت آنها به اشیای تیز می باشند که این امر نیز یک امر طبیعی می باشد. البته نکته ای که در این میان می ماند تفاوت محسوسی در بین جنس بدنه استخر های بادی کودک با اسخر های بادی بزرگ و خانوادگی می باشد. به دلیل اینکه استخر های بزرگ و خانوادگی اکثرا برای بزرگسال نیز استفاده می شود به همین دلیل باید از مقاومت بالایی بهره مند شوند. اما استخر های بادی کودک و مجموعه بازی ها نیز به قدری مقاومت و کیفیت دارند که در برابر هر گونه شرایط جوی و همچنین در فضای باز به راحتی و با خیالی آسوده قابل استفاده باشند.

ارگونومی ساخت

در واقع هر کدام از خانواده استخر بادی از ارگونومی های ساخت مختلفی بهره می برند که به صورت سلیقه ای تولید شده اند. به عنوان مثال در استخر های کودک ارگونومی های گرد، مستطیلی و همچنین مربعی در نظر گفته شده که در هر کدام نیز اشکال متفاوتی به کار رفته است. این اشکال متفاوت اعم از سایه بان ها و عروسک های بادی سرخود بوده که در استخر های بادی مشاهده می شوند. همچنین در استخرهای بادی بزرگ و خانوادگی نیز ارگونومی های مختلف مستطیلی و مربعی با کفی های بادی و ساده به کار رفته که هر کدام برای مصارف خانواده های کم و پر جمعیت مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد و ظرفیت

آیتمی که همیشه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. در واقع هنگامی که کاربر اقدام به خرید استخر بادی برای فرزندان و یا مصارف بزرگسال می کند بادی ابعاد و ظرفیت کالای خریداری شده را در نظر بگیرد تا هنگام استفاده های چند نفره به مشکل بر نخورد. نکته بسیار مهمی در ابعاد و در قسمت ارتفاع استخر های بادی وجود دارد. همانطور که می دانید بحث ارتفاع و عمق با یکدیگر متفاوت اند. هنگامی که بحث ارتفاع پیش می آید یعنی در نظر گرفتن بلندی تمام بدنه استخر می باشد. همچنین هنگام مطرح کردن بحث عمق نیز باید گفت که عمق مربوطه هر استخر نشان دهنده ظرفیت متناسب با آن محصول می باشد. در واقع هر چه قدر عمق این کالا زیاد باشد، ظرفیت بیشتری را نیز از این کالا خواهیم دید.

خرید استخر بادی

اشکال سرگرمی همراه استخر

منظور از اشکال سرگرمی همان لوازم بادی متصل و مجزای همراه استخر بوده که برای بازی در نظر گرفته شده اند. این اشکال بازی بادی در بسیاری از مجموعه بازی های آبی کودک و همچنین استخر های بادی کودک تعبیه شده و قابل استفاده می باشند. اما از جمله این لوازم های بادی می توان به سرسره بادی سرخود، آبشار بادی، توپ و حلقه های بادی و همچنین عروسک های بادی و … اشاره نمود. این لوازم بازی بادی نیز ساخته شده از جنس PVC بوده و بسیار با کیفیت و مقاومند.

استخر های بادی همانند استخر های پیش ساخته از لوازم جانبی خاصی بهره نمی برند. اما تنها لوازمی که همراه این محصولات بوده پمپ های باد اینتکس می باشد. در واقع پمپ های بادی که در استخر های بادی قرار می گیرند همگی به صورت مجزا می باشند. در استخر های بادی کوچک اصولا پمپ باد های دستی و در استخر های بادی بزرگ نیز پمپ باد های برقی قرار می گیرند. یکی از ویژگی های بسیار خوب پمپ های برقی دوکاره بودن آنهاست. یعنی علاوه بر پمپاژ قابلیت مکش باد را نیز از دریچه دیگر که در قسمت بالای پمپ قرار گرفته انجام می دهد.

وزن و ابعاد بسته بندی دیگر ویژگی ای بوده که در خرید استخر های بادی مورد توجه قرار می گیرد. تمام استخر های بادی در واقع از اوزان سبکی بهره مند اند که می تواند بهترین مزیت برای این نوع محصولات باشد. ابعاد بسته بندی نیز به همین صورت می باشد. بیشترین ابعاد بسته بندی که استخر های بادی دارند در دسته استخر های بادی بزرگ و خانوادگی می باشند. این ابعاد بسته بندی به قدری بوده که می توان علاوه بر هر وسیله نقلیه از طریق دست نیز به راحتی حمل و نقل و جا به جا شوند.

اما آخرین آیتم مهمی که برای استخر های بادی می ماند سنین مورد استفاده آنها می باشد. هر نوع استخر بادی ای در واقع ساخته شده برای یک سری از سنین خاص بوده که باید قبل از خرید به آنها توجه شود.

این 7 آیتم مهمترین ویژگی هایی بوده که باید قبل از خرید هر نوع استخر بادی در نظر گرفته شود تا به بهترین محصول مورد نظر دست پیدا کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است