راهنمای خرید اپی لیدی

برای اصلاح موهای زاید بدن روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش‌های همیشه در دسترس استفاده از اپی لیدی یا اپیلاتور است. در خرید این وسیله هم مانند سایر وسایل برقی حساسیت‌های زیادی وجود دارد. به خصوص اینکه اپی لیدی مستقیما با سلامت پوست خانم‌ها سر و کار دارد. ما برای شما یک راهنمای خرید اپی لیدی آماده کرده‌ایم که با خواندنش می‌توانید دستگاه مورد نظرتان را راحت‌تر بخرید.

راهنمای خرید اپی لیدی

تعدد زیاد مدل‌های اپیلاتور در عین حال که یک مزیت است، می‌تواند خریدار را کمی در انتخاب و خرید گیج کند. در یک عبارت ساده بهتر است ابتدا به نیاز خود توجه کنید. یک مزیت خوب اپیلاتور این است که از آن می‌توان روی ۹۰٪ موهای بدن استفاده کرد و اگر از سر اختصاصی استفاده کنید این میزان بیشتر هم می‌شود. در کنار استفاده اپیلاتور مناسب برای نواحی خاص، شما ممکن است بخواهید از دستمال مرطوب، کرم یا اکسسوری دیگر برای به حداقل رساندن ناراحتی اپیلاسیون استفاده کنید.

راهنمای خرید اپی لیدی

اپیلاتور های برقی و شارژی :

این نکته ی خیلی‌ مهمی است که باید هنگام خرید اپی ‌لیدی به خاطر داشته باشید. معمولا این وسایل در دو نوع برقی و باتری ‌دار در بازار موجود هستند. انواعی که با باتری قابل ‌شارژ کار می ‌کنند برای مسافرت مناسب ‌تر هستند ولی به خاطر داشته باشید قبل از اولین استفاده از این وسیله باید باتری آن را ۸ تا ۱۲ ساعت شارژ کنید و همواره به ‌یاد داشته باشید که قبل از استفاده، دستگاه شما شارژ داشته باشد.

تعداد موکن‌ها:

هر دستگاه اپی لیدی بسته به تکنولوژی ساخت و قیمتش تعدادی موکن بر روی سری خود دارد. این موکن‌ها هرچه بیشتر باشند موهای اضافه را راحت‌تر و سریع‌تر اصلاح می‌کنند. الان مدل‌های ۴۸ موکنه مدل‌های به روز و خوبی هستند.

تعداد سری:

بعضی از دستگاه‌ها تنها یک سری دارند و بعضی‌ها دو یا سه سری. معمولا اپیلاتور‌های حرفه‌ای‌تر حداقل دو سری دارند که سری دوم وظیفه اصلاح مناطق حساس و دارای منحنی را به عهده دارد.

خرید اپی لیدی

قابلیت شستشو:

درست مثل ماشین ریش تراش بعضی از اپیلاتور‌ها قابلیت شستشو دارند و بعضی هم نه. خب اولی‌ها مطمئنا بهتر هستند.

حرکت، جنس، چیدمان تیغه ها :

بعد از برداشتن درپوش اپی لیدی ، به حرکت تیغه ‌ها دقت کنید تا حرکتی درست و در ‌جهت مناسب داشته باشند تا به پوست شما آسیبی وارد نکنند. اگر تیغه ها درست نمی‌ چرخند، تا تعمیر کامل دستگاه از آن استفاده نکنید. دستگاه اپیلاسیوندارای موچین های سرامیکی می باشد که با حرکت سریع و منظم، به سرعت موهای زائد را برطرف می کنند،دیسک های سرامیکی قادرند حتی کوتاه ترین موها را با اندازه ی ۰.۵ میلی متر از ریشه بکنند، این موچین ها ضد حساسیت بوده و موجب ایجاد حساسیت پوستی نمی شوند.

اپی لیدی های ارتعاشی :

گاهی برخی از انواع دستگاه‌ های موکن دارای بخش ‌هایی هستند که باعث وارد آمدن لرزش‌ هایی به پوست و مو می‌ شوند و این باعث می ‌شود موها مستقیم شده و راحت ‌تر‌ به‌ وسیله این دستگاه برداشته شوند.

اگر شما با کندن موها با استفاده از این دستگاه مشکل دارید، توصیه ی ما این است که این انواع را امتحان کنید

اپی لیدی

کشیدن پوست یادتان نرود:   برای این که موها بهتر و راحت ‌تر کنده شوند، پوست ‌تان را بکشید. این کار را می ‌توانید با کشیدن پوست ‌تان زیر انگشتان ‌تان انجام دهید. اپی ‌لیدی را با اندکی زاویه قبل از روشن کردن روی پوست ‌تان بگذارید. به ‌آرامی اپی ‌لیدی را در شکل ‌های دایره ‌ای روی پوست ‌تان سُر دهید و از اعمال فشار خیلی زیاد هم خودداری کنید. در هنگام استفاده از اپی ‌لیدی روی نواحی حساس بدن ‌تان دقت کنید (مانند داخل بازو و پشت زانو) در این حالت بهتر است عضو را به صورت افقی نگه ‌دارید و از اپی‌ لیدی استفاده کنید.

مرطوب‌ کننده، ممنوع! فراموش نکنید قبل از برداشتن موها با اپی ‌لیدی باید پوست ‌تان را از هر‌گونه آلودگی پاک کنید. می ‌توانید محصولات مناسب پوست ‌تان را به کار ببرید. بهتر است قبل از استفاده از دستگاه موکن، موها با آب‌ گرم یا ولرم مرطوب شده باشد. یک شگرد دیگر برای بهتر عمل کردن اپی ‌لیدی این است که قبل از استفاده از آن موهای تان را در جهت خلاف جهت رویش مو، لیف بزنید. این عمل باعث می ‌شود موها از حالت خوابیده روی پوست خارج شوند و بهتر به‌ وسیله دستگاه گرفته و برداشته شوند. درست قبل از استفاده از اپی ‌لیدی پوست و موی ‌تان را خشک کنید و از هیچ‌ گونه مرطوب‌ کننده، لوسیون یا پودر روی پوست ‌تان استفاده نکنید چون موها به هم می‌ چسبند و به‌ وسیله دستگاه گرفته نمی‌ شوند.  

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است