راهنمای خرید جارو شارژی

جارو شارژی در بعضی از منازل نقش اساسی و مهمی بر عهده  دارد . اما شاید هنوز برای عده ای چندان کاربردی نباشد و آن را جزو وسایل ضروری به حساب نیاورند . همه با کاربرد و عملکرد جاروبرقی آشنا هستند و در هر خانه ای یک دستگاه جارو برقی را می توان در گوشه ی اتاق و یا گوشه ی راهرو پیدا کرد . جارو شارژی هم به همان اندازه لازم است ، مخصوصاً برای خانم های حساس . جارو شارژی  رقیب و جایگزین جاروبرقی شده است و هر کس یک بار آن را امتحان کند ، راحتی جابجایی و استفاده و کارایی اش را به جاروهای برقی ترجیح می دهد . جاروهای شارژی در بازار در دو نوع آبی و خاکی عرضه می شوند . یعنی هم قدرت مکندگی اب را دارند و هم قدرت مکندگی خاک . به آن جاروهایی که قابلیت جذب آب و خاک را دارد ، جاروهای دو منظوره می گویند . و  به جاروهایی که یک کاربرد دارند ، تک منظوره گفته می شود . برای مصارف خانگی یقیناً جاروهای دو منظوره مناسبتر است .

کدام جارو شارژی مناسب تر است؟ دستی یا ایستاده؟

مدلهای دستی به خاطر بدنه ی سبک و سایز مناسبی که دارند براحتی قابل جا به جا شدن هستند و استفاده ی دقیق تری می توانید با آن ها داشته باشید.همچنین سایز کوچک این مدل ها جای کمتری را در منزل تان اشغال می کنند.در حالی که مدل ایستاده جارو شارژی تنها امکان تمیز کردن کف و سطوح صاف را دارند و با این مدل نمی توانید برای تمیز کردن بخش هایی مانند کنج دیوار و گوشه های مبل استفاده نمایید.اگر برای تمیز کردن قسمت های مختلف منزل احتیاج به محصولی با قابلیت های بیشتر دارید پیشنهاد مناسب تر جارو شارژی دستی است.

راهنمای خرید جارو شارژیپ

باتری و میزان مصرف جاروشارژی چقدر باید باشد؟

اکثر مدل های جاروشارژی باتری 12 ولتی دارند و خیلی زود هم شارژ می شوند.البته زمان استفاده ی آن ها هم کم است.ولی اگر می خواهید از محصول تان در مکان های بیرون منزل مانند ماشین تان هم استفاده کنید به دنبال محصولی باشید که دارای شارژ فندکی باشند.

جارو تک منظوره بخریم یا دومنظوره؟

اگر برای استفاده در منزل دنبال جارویی هستید که دم دست باشد و کار راه انداز، بهتر است مدل های دومنظوره را انتخاب کنید که قابلیت مکش آب و خاک را دارند. این مدل ها قیمت بسیار بالاتری نسبت به جاروهای تک منظوره دارند اما اگر جارو را برای نظافت اتومبیل می خواهید، مدل های تک منظوره کاربرد بیشتری برایتان خواهند داشت.

ساخت بدنه چطور باشد؟

تقریبا بدنه تمام مدل های جارو شارژی از جنس پلاستیک فشرده است که وزن کمتری دارد و دست را خسته نمی کند اما از طرفی این بدنه ها آسیب پذیر هستند و باید مراقب باشید بدنه شان ضربه نخورد. به علاوه مخزن باید طوری طراحی شده باشد که قابلیت جداسازی، تخلیه و سر هم کردن آسانی داشته باشد.

راهنمای خرید جارو شارژی

توان جارو های شارژی چقدر است ؟

می دانید که جاروهای شارژی را باید ابتدا شارژ کرد و سپس استفاده کرد . بنابراین عمر باتری در این جاروها بسیار مهم است . بطور متوسط جاروهای شارژی می توانند به مدت 8 ساعت مورد استفاده قرار گیرند . اما از آنجاییکه ظرفیت باتری ها بر اثر استفاده های مداوم پایین می آید و هم چنین طول عمر باتری نیز کم می شود . بنابراین سعی کنید هنگام خرید باتری جاروشارژی را به دقت بررسی کنید و باتری با ظرفیت و توان بالاتر انتخاب کنید . جاروهای شارژی معمولاً دارای باتری با ظرفیت 12 ولت هستند . این نوع باتری ها در مدت زمان 15 تا 20 دقیقه شارژ می شوند .

جارو شارژی هوشمند یا دستی

جاروهای شارژی دو مدل معروف دارند ، جاروهای دستی و جاروهای پارویی .جاروهای شارژی پارویی بصورت ایستاده هستند و برای جارو کردن کف مورد استفاده قرار می گیرند . برای جارو کردن گوشه ها بیشتر جاروهای دستی کاربرد دارند . جاروهای دستی فضای کمی را می گیرند ، سبکتر هستند و به راحتی جابجا می شوند . در این بین جاروهای شارژی هوشمند هم هستند . شاید بهترین نوع جاروهای شارژی ، همین جاروهای شارژی هوشمند باشند . به خاطر اینکه با دهانه ی متحرکی که دارند در خط افقی قرار می گیرند و به سمت چپ و راست قرار حرکت می کنند . این جاروها در صورت وجود آشغال لامپ خود را به رنگ قرمز در می آورند و در صورت پاک بودن  محیط به رنگ سبز روشن می شوند

راهنمای جارو شارژی

دسته بلند جهت استفاده در حالت ایستاده

این دسته به کاربران اجازه می دهد تا بدون خم شدن از دستگاه جاروشارژی استفاده کنند، این ویژگی برای افرادی که به دلیل مشکلات جسمی نظیر کمردرد  نمی توانند به راحتی خم شوند بسیار مناسب است.

سری ها

در برخی از مدل های جاروشارژی علاوه بر دهانه ی ورودی اصلی، تعدادی سری و نازل دیگر نیز وجود دارند که با اتصالشان به دستگاه، برای سطوح مختلف می توان از آن ها استفاده نمود.

فیلتر قابل شستشو

در هر دستگاه جاروشارژی یک فیلتر داخلی مانع از ورود آشغال و گرد و غبار به داخل موتور می شود که پس از مدتی منفذهای این فیلتر پر شده و نیاز به تمیزشدن دارد تا به موتور دستگاه فشاری وارد نشود.  بنابراین قابل شستشو بودن و عمر مفید این فیلتر یک ویژگی مهم به حساب می آید.

قابلیت تنظیم قدرت

وجود یک کلید تنظیم قدرت کمک می کند تا شخص استفاده کننده از دستگاه با تغییر میزان مکندگی دستگاه برای شرایط مختلف در مصرف انرژی دستگاه صرفه جویی شود.

به چه قیمتی بخریم؟
مدل های مختلف جارو شارژی را می توانید از ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان خریداری کنید. هر چند مدل های وارداتی حرفه ای با قیمت بیش از ۵۰۰ هزار تومان هم در بازار وجود دارد. بیشترین تعداد و بهترین مدل ها در دسته قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان قرار می گیرند. مدل های کمتر از این قیمت معمولا از برندهای تقلبی یا متفرقه هستند که یا کیفیت پایینی دارند یا گارانتی ندارند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است