راهنمای خرید ساندویچ ساز

در این روزهایی که همه افراد خانواده برای تامین مخارج زندگی کار می کنند، زمان بسیار کمتری برای پخت غذا باقی می ماند. استفاده از روش های سریع و راحت برای تهیه وعده های غذایی کمک زیادی به صرفه جویی در زمان و هزینه کرده و دیگر نیازی نیست با رستوران نزدیک خانه خود تماس بگیرید. ساندویچ ساز یکی از این نوع لوازم خانگی است که می تواند وعده های غذایی سالم و راحتی را به خانه شما بیاورد. ساندویچ ساز با قیمت پایین امکان خرید را برای هر خانواده ای مهیا می سازد. با راهنمای خرید ساندویچ ساز همراه باشید:

دستگاه Sandwich Maker شاید در نگاه اول چندان کاربردی و ضروری به نظر نرسد و همه فکر کنند وسیله ی دست و پاگیر و بدون مصرفی خواهد بود . اما اهمیت این وسیله ی دست و پا گیر زمانی معلوم می شود که وقت کافی برای پختن غذا ندارید و یا مواد لازم برای یک غذای کامل در اشپزخانه نیست . در این جور مواقع ساندویچ ساز کمبود وقت و کمبود مواد را جبران می کند . چرا که در کمترین زمان و با صرف حداقل مواد اولیه می تواند ساندویچ و یا پیتزا و یا یک مخلوط برشته شده و خوشمزه را برای شما آماده کند .

ساندویچ ، پیتزا ، اسنک ، پیراشکی و همه ی غذاهای آماده و سریعی که امروزه به غذای مورد علاقه ی اکثر کودکان تبدیل شده اند را به راحتی بوسیله ی Sandwich Maker می توان تهیه کرد . وقتی شما در اشپزخانه ی خود ساندویچ ساز داشته باشید ، هر زمانی که بخواهید در کمترین زمان ممکن می توانید به ساندویچ خوش طعم و لذیذ خود  برسید . وقتی ساندویچ مورد نظرتان را درست کردید آن را درون ساندویچ ساز قرار دهید ، بعد از چند دقیقه میبینید که ساندویچ بطور کامل و هر دو طرفش برشته و پخته شده اند . پیتزا ، استنک و پیراشکی و هر غذای دیگری هم بوسیله ی ساندویچ ساز درست می شود .

راهنمای خرید ساندویچ ساز

اندازه ساندویچ سازها

ساندویچ سازها اندازه بسیار مناسب و جمع و جوری دارند و در آشپزخانه جا می گیرند . اندازه ی کوچک آن که 2 نان تست در آن جای می گیرد طرفداران زیادی دارد زیرا در نهایت می توانید 4 ساندویچ کوچک را درست کنید . البته کوچکترین سایز ساندویچ ساز نیز برای یک نان تست وجود دارد . می توانید ساندویچ سازهایی با 4 ، 8 تا 16 قطعه نان تست هم خریداری کنید و این بستگی به جای آشپزخانه تان دارد .

مساله ی دیگر عمق ظرف ساندویچ ساز است . اگر می خواهید روی ساندویچ تان مواد بیشتری قرار دهید ، مدل ساندویچ سازی با ظرف عمیق تر انتخاب کنید . بعضی از مدل های ساندویچ ساز لولای متحرک دارند و می توانید با توجه به قطر ساندویچ آن را تنظیم کنید.

ساندویچ سازهای قابل شستشو

دو نوع صفحه در ساندویچ سازها وجود دارد ، ثابت و متحرک . تفاوتی که در این دو نوع ساندویچ ساز وجود دارد این است که نحوه ی تمیز کردن و شستشوی آنها متفاوت است . برای تمیز کردن ساندویچ ساز با صفحه ی ثابت ، باید ابتدا صبر کرد تا دستگاه خنک شود و سپس با یک پارچه و یا ابر نمدار آن را پاک کرد . اما در ساندویچ سازهای متحرک ؛ قضیه فرق می کند و می توان با جدا کردن صفحه از داخل دستگاه آن را بیرون آورد و به راحتی شست و یا می توان آن را داخل ظرفشویی گذاشت . همچنین هنگام خرید به میزان گرمای تولید شده ی دستگاه و همچنین به میزان انرژی لازم برای گرم شدن دستگاه ساندویچ ساز توجه کنید .

مدل های ساندویچ ساز

ساندویچ سازها با برندهای مختلف و در رنگ های سفید ، سیاه و نقره ای عرضه می شود . بعضی از تولید کنندگان لوازم خانگی رنگ های فانتزی و درخشان آن را عرضه کرده اند که می توانید مطابق با دکوراسیون و رنگ آشپزخانه تان انتخاب متنوع تری داشته باشید .

خرید ساندویچ ساز

تنظیمات ساندویچ سازها

عملکرد ساندویچ سازها بسیار آسان است . تمام انواع ساندویچ سازها چراغ هایی دارند که یکی از آنها نشان دهنده روشن بودن ساندویچ ساز و دیگری نشان دهنده داغ بودن دستگاه و آماده بودن ساندویچ است .

نکات ایمنی ساندویچ سازها

صفحات داخلی ساندویچ سازها خیلی داغ می شود و خنک شدن آن زمان زیادی می خواهد. از طرفی بدنه بیرونی و دسته این وسیله از جنسی است که حرارت را انتقال نمی دهد . در زمان باز و بسته کردن درب ساندویچ سازها مشکلی نخواهید داشت اما در زمان برداشتن ساندویچ ها حواستان باشد که دست تان را نسوزانید. ساندویچ سازها پایه های ضد لغزش دارند که روی دستگیره آنها چفتی است تا درب ساندویچ ساز محکم بسته شود.

خصوصیات دیگر ساندویچ سازها

•    اگر به دنبال تهیه سریع ساندویچ هستید ، ساندویچ سازی تهیه کنید که المنتی با توانایی داغ شدن سریع داشته باشد.

•    معمولا ساندویچ سازها طرح هایی روی نان ایجاد می کنند که برای کودکان و شما متنوع و جالب خواهد بود.

•    برخی از ساندویچ سازهای موجود ویژگی هایی چون داشتن جایی برای جمع کردن سیم بوده و دارای پایه هایی هستند که می توانید آنها را در صورت عدم استفاده ، به صورت عمودی قرار دهید.

راهنمای ساندویچ ساز

•    معمولا این محصول با مجموعه ای از دستور تهیه ساندویچ ارائه می شود.

•    ساندویچ سازها با گارانتی 1 تا 2 ساله عرضه می شوند. بنابراین حتما برگه گارانتی را از فروشنده بگیرید.

•    درب بعضی از ساندویچ سازها به گونه ای قابل تنظیم هستند که بتواند بدون تماس داشتن با روی ساندویچ ، حرارت لازم را برای آب کردن پنیر یا برشته کردن ساندویچ ها فراهم کند .

قبل از خرید حتماً تحقیق کنید.

هنگام خرید ساندویچ ساز به توضیحات فروشنده توجه کنید و ببینید که آیا ویژگی های دیگری علاوه بر مختصات عادی ساندویچ ساز دارد یا خیر. به عنوان مثال برخی از دستگاه ها قابلیت طبخ استیک را دارند یا موارد دیگری از این قبیل که می تواند در قیمت آن دستگاه هم تأثیر داشته باشد.

ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه را بررسی کنید.

بطور معمول دستگاه های ساندویچ ساز بین یک تا دو سال گارانتی دارند. پس در هنگام خرید توجه داشته باشید که برگه گارانتی را حتما از فروشنده تحویل بگیرید. سعی کنید به هیچ وجه دستگاه بدون گارانتی خریداری نکنید زیرا تجربه نشان داده که اگر بنا به دلایلی نیاز به خدمات پس از فروش داشته باشید به دردسر خواهید افتاد. خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگیمعتبر شما را در رسیدن به این مقصود یاری می کند.

ساندویچ ساز

در یک کلام

ساندویچ سازها هم مانند اکثر لوازم الکتریکی آشپزخانه ، دارای اندازه و ظرفیتهای متفاوتی هستند . هر چه ظرفیت ساندویچ ساز بیشتر باشد ، تعداد ساندویچ هایی که می توان داخلش قرار داد ، بیشتر . و انتخاب اندازه ی مناسب ساندویچ ساز به شرایط خودتان بستگی دارد . برخی ساندویچ سازها دارای قابلیتی به نام تایمر هستند . با کمک این قابلیت زمان مشخصی را به دستگاه می دهید و در این مدت زمان غذای شما در داخل ساندویچ ساز آماده می شوند . بطور کلی دو نوع ساندویچ ساز از لحاظ صفحه ی گریل وجود دارند .برخی از ساندویچ سازها دارای صفحه ی گریل صاف و برخی دیگر صفحه ی گریل شیاردار دارند . سینی برخی از ساندویچ سازها متحرک و سینی برخی دیگر ثابت است . سینی متحرک این مزیت را دارد که به راحتی جدا می شود و قابل شستشو است .

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است