راهنمای خرید شیردوش

برای خرید راحت و مطمئن شیردوش ، آشنایی با انواع آن کمک بسزایی در انتخاب شیردوش مناسب به ما خواهد داشت.

انواع شیردوش و موارد مصرف آنها:

شیردوش ها براساس کارایی به 3 دسته زیر تقسیم می شوند:

1.  شیردوش های بیمارستانی

2. شیردوش های روزانه

3. شیردوش های گاه به گاه

شیردوش های بیمارستانی :

این شیردوش ها که عموماٌ توسط یک مشاور و یک پزشک و در بیمارستان در اختیار شما قرار گرفته می شود و یا برای مدتی به شما قرض داده می شود بسیار کارا و مفید بوده و از سرعت مکش بالایی نسبت به سایر شیردوش ها برخوردار می باشدو اغلب در مواردی کارایی دارند که کودک نارس و یا بیمار بوده و باید مدت طولانی تری را در بیمارستان و جدا از مادر بماند که در این صورت با استفاده از این شیردوش ها مقدار بیشتری شیر دوشیده می شود

راهنمای خرید شیردوش

شیردوش روزانه:

این شیردوش ها به شما این امکان می دهد که از یک یا هردو سینه شیرخود را بدوشید.  این شیردوش ها را در هر مکانی می توانید استفاده نمایید لازم به ذکر است که این شیردوش ها به شما گزینه های بیشتری در زمینه سرعت و کنترل مکش شیر می دهند و در روز شما می توانید 4 بار یا بیشتر از این شیردوش ها استفاده نمایید. برخی از این شیردوش ها دارای لوازم جانبی چون کیسه ی حمل، بطری ذخیره شیر می باشند.

پس این شیردوش ها بهترین انتخاب برای مادرانی هستند که بطور تمام وقت شاغل هستند.

شیر دوش های گاه به گاه:

این دسته شامل شامل دو دسته شیردوش برقی و دستی می شود.

این شیر دوش ها برای مادرانی مناسب است که بطور نیمه وقت کار می کنند و در روز تنها یکباراز شیردوش برای دوشیدن شیر استفاده می کنندلذا این شیردوش ها نسبت به دو گروه دیگر از قدرت و سرعت مکش کمتری برخوردار می باشند

نکته قابل توجه در مورد شیر دوش برقی و دستی در این است که اگرچه  شیردوش های برقی  قیمتی تقریبا دو برابر شیردوش های دستی  دارند اما در عوض از سرعت مکش بالاتری برخوردار بوده و کار با آنها به مراتب راحت تر می باشد.

خرید شیردوش

نکاتی مهم در انتخاب شیردوش مناسب :

نکات بسیاری فراتراز قیمت را در انتخاب شیردوش مناسب باید مدنظر قرار داد که در اینجا ما به 3 ویژگی مهمتر آن اشاره می نماییم.

1.  یکی از نکاتی که در خرید شیردوش حتما باید مدنظر قرار دهید دقت در سایز سری شیردوش می باشد که در تماس مستقیم باسینه خواهد بود . کوچک بودن این سری نسبت به سینه سبب می گردد که مکش شیر از سینه دردناک گردد و از ادامه استفاده از شیردوش  پشیمان گردید پس بهتر است در زمان خرید توجه داشته یاشید که شیردوشی را انتخاب نمایید که سری آن قسمت روی سینه شما را کاملا پوشش دهد.

2.   نکته دیگری که باید مدنظر قرار دهید این است که شیردوش دارای قابلیت تنظیم زمان و قدرت مکش باشد تا بتوانید با توجه به مدت زمانی که می خواهید عمل دوشیدن را انجام دهید آنرا تنظیم نمایی.

3.   نکته سوم و آخراین است که حتی المکان از خرید شیردوش هایی که دارای لوله های رابط هستند خودداری نمایید و شیر دوش هایی را خریداری نمایید که مستقیما بر روی شیشه شیر قرار می گیرند و براحتی می توان آنها را تمیز نمود، لازم به ذکراست که تمیز نمودن شیر دوش هایی که دارای لوله رابط هستند سخت و در برخی موارد غیر قابل انجام بوده و سبب انتقال میکروب و ویروس هایی میشوند که در لوله های رابط رسوب نموده اند به کودک می شود

قابلیت تنظیم

سطحی از مکش که برای یک خانم مناسب است ممکن است برای خانمی دیگر شکنجه محسوب شود. شیردوشی را انتخاب کنید که بتوان پمپ خلأ آن را تنظیم کرد. بعضی از مدل‌های دستی دارای پمپ‌های قابل تنظیم هستند.

کارایی

اگر وقت برایتان ذی‌قیمت است (برای کدام مادر نیست؟) ممکن است برایتان بیرزد که با پرداخت هزینه‌ای بیشتر شیردوشی را بخرید که تعداد مکش آن در هر دقیقه بیشتر بوده و دارای توانایی دوشیدن مضاعف باشد. شیردوشی که بتوان با آن در آن واحد هر دو سینه را دوشید زمان دوشیدن را به کمتر از نصف می‌رساند. دوشیدن هر یک از سینه‌ها به طور جداگانه تقریباً 30 دقیقه طول می‌کشد ولی دوشیدن همزمان حدوداً 12 دقیقه به طول می‌انجامد، چرا که به علت تخلیه کامل هر دو سینه تولید شیر را تحریک می‌کند.

راهنمای شیردوش

سهولت استفاده

دنبال شیردوشی بگردید که استفاده از آن، شستن آن، و نیز سوار کردن آن آسان باشد. اگر می‌خواهید آن را با خود به جاهای دیگر حمل کنید باید یک نوع جمع و جور را بخرید که جعبه‌ای مناسب دارد و یا یک جعبه جداگانه برای آن تهیه کنید.

از انواعی که شبیه بوق دوچرخه ساخته شده‌اند بپرهیزید زیرا ممکن است در توپ‌های پلاستیکی باکتری‌های مضر رشد کنند.

تنوع مدل‌های مختلف شیردوش در بازار ایران زیاد است. شما می‌توانید شیردوش‌های برقی و دستی را با قیمت‌های مختلف در بازار پیدا کنید. همراه بعضی از آن‌ها شیشه‌شیر یا وسایل جانبی دیگری هم وجود دارد. این چند نمونه، بهترین شیردوش‌هایی هستند که در بازار موجود هستند.

1- شیردوش برق NUK

این شیردوش شیر را مستقیم در شیشه می‌ریزد. سرشیشه و در آن هم به شما این امکان را می‌دهد که مستقیم با همین شیشه به فرزندتان شیر بدهید.

2- شیردوش دستی Nuby

شما می‌توانید با پمپی که در این شیردوش وجود دارد به راحتی شیر را بدوشید. شیر در محفظه‌ای می‌ریزد و بعد می‌توانید آن را به هر شیشه‌ای که دوست دارید انتقال دهید.

3- شیردوش دستی first years

استفاده از این شیردوش بسیار راحت است. شما می‌توانید با تکان دادن دسته شیر را بدوشید و آن را در مخزن مخصوص بریزید. مخزن در دارد و می‌توانید شیر را در مخزن در یخچال نگه دارید.

شیردوش

4-شیردوش دستی Nuby

این شیردوش هم دوشیدن بسیار راحتی دارد و هم در جعبه آن یک شیشه شیر، سرشیشه و پد مخصوص سینه وجود دارد. با داشتن آن به وسیله دیگری نیاز نخواهید داشت.

5-شیردوش برقی AVENT

بالشتک‌های ماساژ دهنده این شیردوش باعث می‌شود شیر درست مثل مکیدن کودک باعث خروج طبیعی شیر می‌شوند. این شیردوش مکش آرامی دارد و جریان ثابتی از شیر ایجاد می‌کند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است