راهنمای خرید صندلی ماساژور

وقتی تصمیم به خرید یک صندلی ماساژور می گیرید، فاکتورهای زیادی را باید در نظر داشته باشید. هنگامی که تصمیم قطعی بر خرید یک محصول داشته باشید، ملاحظات و نیاز های شما اولین اولویت هستند. این جایی است که با دیدن برند ها و مدل های متنوع و زیاد مبل و صندلی های ماساژور مات و مبهوت خواهید ماند. برای جلوگیری از یک انتخاب نادرست، و تضمین خرید بهترین صندلی ماساژور، مارکتستان بر آن شده است که نکات مفید و قابل ملاحظه ای را که بیشتر خریداران در ذهن دارند برای شما شرح دهد. مطمئن باشید اگر از توصیه های ما پیروی کنید، بهترین و مناسب ترین مبل یا صندلی ماساژور را مطابق با نیاز های خود خریداری خواهید کرد. خرید این محصولات روباتیک یک سرمایه گذاری بزرگ به شمار می آیند. پیدا کردن یک گزینه مناسب می تواند چالش برانگیز باشد، اما بعد از ملاحظه چندین فاکتور مهم این کار براحتی امکان پذیر خواهد بود.

صندلی ماساژور را کجا قرار دهم؟

اولین چیزی که فکر می کنید این است که آیا برای صندلی ماساژور فضا دارید یا خیر؟ کجا می خواهید آن را قرار دهید؟ صندلی ماساژور می تواند بزرگ باشد، به همین دلیل است که آنها اغلب در اتاق خواب یا در گوشه ای از پذیرایی قرار می گیرد. اگرچه ممکن است فکر کنید که در اتاق نشیمن شما عالی خواهد بود، کسانی دیگری که وارد خانه شما می شوند، ممکن است احساسی متفاوت را تجربه کنند. آن ها یک صندلی متفاوت را در گوشه از خانه شما می بییند و به شدت علاقه مند برای شناخت ویژگی های آن هستند، و زمانی که آن را تجربه می کنند، تا چه میزان هیجان زده می شوند، زیرا درک می کنند که صندلی ماساژور چقدر اعجاب انگیز است.

راهنمای خرید صندلی ماساژور

قبل از انتخاب صندلی ماساژور، مقدار فضا را در نظر بگیرید. فروشنده صندلی ماساژور باید بتواند به شما بگوید که چقدر فضا برای صندلی ماساژور نیاز دارید تا همه چیز را به حالت درست در جای خود قرار دهیم و اینکه آیا مدل خاصی که علاقه مند هستید در فضای شما مناسب است یا خیر. برخی از صندلی های ماساژور دارای چرخ حمل است، بنابراین صندلی را می توان از اتاق به اتاق دیگر جابجا کرد.  اگر فضای لازم را ندارید، ممکن است بخواهید یک پشتی ماساژور قابل حمل را در نظر بگیرید.

اولویت های خرید خود را بشناس و در نظر بگیر

شما قصد خرید یک مبل ماساژور را دارید، اما هدف اصلی و نیاز شما از خرید این دستگاه روباتیک چیست؟ آیا به استراحت بی دغدغه بعد از یک روز سخت کاری نیاز دارید؟ آیا ماساژور را به عنوان یک دستگاه درمانی برای شرایط مختلف سلامت خود می خواهید؟ یا شاید صندلی ماساژور را برای این می خواهید که دوستانتان یا هر کس دیگر یکی از آن ها را در خانه خود دارند و شما فکر می کنید از دنیا عقب افتاده اید؟ وقتی نیاز های خود را شناختید، با خود روراست باشید، و بر اساس اولویت های خود آن ها را رتبه بندی کنید. شما نباید به زیبایی دستگاه فکر کنید بلکه باید زیبایی های عملکرد ماساژور را در نظر بگیرید. بعد از شناخت نیاز های خود خواهید فهمید که تنها چند برند یا مدل هستند که می توانند نیاز های شما را برآورده کنند.

بودجه 

واقعیت این است؛ مبل و صندلی ماساژور گران هستند، بنابراین یکی از مهم ترین ملاحظات هنگام خرید صندلی یا مبل ماساژور، در نظر گرفتن سرمایه و بودجه است. چقدر می توانید برای خرید ماساژور خرج کنید؟ وقتی بازه قیمت خود را بسازید، تمرکز شما بر مدل ها و برند های معینی متمرکز خواهد شد. اگر پول زیادی ندارید، به مدل هایی توجه کنید که دارای ویژگی های اساسی و پایه ای از یک صندلی یا مبل ماساژور هستند. برای مثال، مدل های زیر 2 میلیون تومان فروشگاه مارکتستان گزینه های ایده آلی اند. از طرف دیگر، اگر مشکل بودجه ندارید و بازه قیمت بیشتری را در نظر گرفته اید، می توانید به سراغ مدل هایی با ویژگی های بیشتر و اضافی بروید. به طور قطع می توان گفت، مدل های بالای 2 میلیون تومان فروشگاه مارکتستان از بهترین گزینه های موجود در ایران و حتی جهان هستند. اما همیشه گران ترین ماساژور بهترین و باکیفیت ترین ماساژور نیست. بنابراین قبل از خرید، ویژگی های هر محصول را بخوانید، کیفیت ساخت دستگاه را بررسی کنید و ببینید که قیمت گفته شده ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر. بهترین راه برای این کار تماس با مشاوران مارکتستان یا مقایسه و مشاهده ویژگی های هر ماساژور است.

خرید صندلی ماساژور

چه کسی از صندلی ماساژ استفاده خواهد کرد؟

اگر شما صندلی ماساژور را برای خودتان خریداری می کنید، احتمالا ایده بسیار خوبی از آنچه نیاز دارید، خواهید داشت. اما اگر این هدیه ای برای یک دوست یا عضوی از خانواده باشد، ممکن است ملاحظاتی وجود داشته باشد که در مورد آنها فکر نکرده اید. به عنوان مثال، برخی از صندلی های ماساژور برای ارائه ماساژی راحت و موثر برای افرادی که ابعاد بدنی کوچک تری دارند، مفید نیستند. اگر به عنوان یک هدیه خریداری می کنید،قبل از خرید، از نوع توده و ابعاد بدنی فردی که می خواهید برای او بخرید، اطلاع پیدا کرده و آن را متناسب با ابعاد صندلی در نظر بگیرید. این اندازه گیری را به فروشنده که با آن مشورت می کنید، ارائه دهید. آنها باید بتوانند به شما بگویند که آیا مبل ماساژور مناسب برای فردی با ابعاد خاص بدنی است یا خیر. صندلی های ماساژ با قابلیت Gravity Zero برای همه کاربرانی در دسترس هستند و به راحتی می توان تجربه فضانواردان در حالت بی وزنی را احساس کرد. افراد مبتلا به درد مزمن مفصلی یا اختلالات اسکلتی عضلانی ممکن است نیاز به صندلی ماساژ گرانشی صفر داشته باشند تا بتوانند موقعیت راحت را در هنگام استفاده از صندلی داشته باشند.

شدت لرزش صندلی را مورد بررسی قرار دهید:
اطمینان حاصل کنید که شدت لرزش صندلی ماساژور برای شما مناسب است. بعضی از صندلی‌های ماساژ قوی و برخی ضعیف‌تر است که انتخاب شما به حجم عضلات شما بستگی دارد. برخی دیگر از صندلی‌های ماساژ دارای کنترل شدت لرزش هستند که از نظر قیمت بالاترند.
 
حجم یا اندازه صندلی به اندازه سایر فاکتورها مهم است:
این اندازه به کارآیی‌های صندلی ماساژ نیز برمی‌گردد. هر چه کارآیی‌ها بالاتر رود، اندازه نیز
بیشتر می‌شود. به‌طور کلی باید قبل از اینکه برای خرید صندلی ماساژور اقدام کنید، اندازه صندلی را متناسب با فضای خانه یا محلی که قصد گذاشتن صندلی را در آن دارید بسنجید.

راهنمای صندلی ماساژور

در انتخاب طرح و رنگ دقت کنید:
برای بسیاری از ما مهم است که تمام وسایلی که در خانه مورد استفاده قرار می‌دهیم با هم تناسب داشته باشند. صندلی‌های مبله ماساژ هم از این قاعده مستثنی نیستند. پس هنگام خرید به این موضوع توجه کنید.
 
صندلی بدون خدمات پس از فروش نخرید:
توجه داشته باشید که خرید کالای بدون گارانتی حتی اگر ارزان‌تر باشد موجب دردسر شما می‌شود. پس هنگام خرید، این مورد را نیز مد نظر قرار دهید.
 
قبل از خرید صندلی آن را مورد آزمایش قرار دهید:
قبل از اینکه صندلی را به خانه ببرید و مبلغ آن را بپردازید، آن را تست کنید. روی آن بنشینید و یک ماساژ بگیرید. شاید آنچه خریداری می‌کنید با آنچه می‌خواهید متفاوت باشد.

نظرات و انتقادات مربوط به هر محصول را بخواهید

برای اینکه به یک نظر قطعی در مورد خرید باکیفیت بهترین مدل های ماساژور برسید، نظرات مربوط به هر ماساژور را در زیر مشخصات و ویژگی های آن بخوانید. در سرار فضای مجازی فروشگاه های زیادی وجود دارند، می توانید نظرات و پیشنهادات کاربران را در این سایت ها نیز مشاهده کنید. می توانید با مشاوران مارکتستان نیز در این باره مشورت داشته باشید.

ضمانت نامه

آخرین اما نه کم ارزش ترین معیار برای انتخاب ماساژور توجه به ضمانت نامه است. ضمانت نامه را برای قسمت های مختلف ماساژور نیز بررسی کنید. البته شما دوست دارید خریدتان برای مدت زیادی دوام داشته باشد،‌ اما چیزها قابل خراب شدن هستند، و باید این اطمینان را حاصل کنید که ماساژور شما تحت ضمانت و پشتیبانی قرار خواهد گرفت. بنابراین به دنبال محصولاتی باشید که ضمانت نامه بلند مدت تری دارند.

تحقیق کنید

به زرق و برق محصولات توجه نکنید، زیرا دید شما را محدود می کنند. نگاهی عمیق داشته باشید و این اطمینان را حاصل کنید که تمام ویژگی های مبل و صندلی های ماساژور همان مواردی اند که شما نیاز دارید. موارد زیر را در نظر بگیرید:

صندلی ماساژور

طراحی و ساخت
البته که شما به یک ماساژور با کارآریی بلند مدت نیاز دارید، بنابراین دوام محصول را بررسی کنید. یک ماساژور بادوام باید خوب ساخته شده باشد و از مواد و اجزای محکم تشکیل شده باشد. همچنین، هر مبل یا صندلی ماساژور داری یک ظرفیت وزن معین است. باید به این گزینه نیز فکر کنید که آیا رنگ و طراحی ماساژور با طراحی و دکوراسیون خانه شما تناسب دارد یا خیر. فضا نیز یک فاکتور مهم است. بیشتر ماساژور ها کوچک نیستند، بنابراین به جای اینکه به دنبال ماساژور جم و جور باشید، به دنبال باز کردن فضایی در خانه تان بگردید.

پوشش ماساژ
انواع متنوعی از مبل و صندلی های ماساژور در دسترس هستند. بعضی با تمام بدن کار می کنند، در حالی که تعدادی قسمت های خاصی از بدن را در نظر دارند. پس اگر مشکلات کمر دارید به دنبال محصولی باشید که تمرکز بیشتری بر پایین تنه و کمر دارد. یا شاید هم ماساژ را برای کتف ها و شانه و گردن نیاز دارید؟ شاید هم می خواهید کل بدن تحت ماساژ قرار بگیرد؟ یک ماساژور کامل با تمامی قسمت های بدن، از گردن گرفته تا پاها، کار خواهد کرد.
نوع ماساژ و برنامه های ماساژور
صندلی ها و مبل های ماساژور باید انواع مختلفی از ماساژ را به کاربر ارائه دهند، بنابراین از وجود این نوع ماساژ ها اطمینان حاصل کنید. شیاتسو (ماساژ ژاپنی)، ماساژ غلتک مانند و ماساژ مالشی از جمله آن موارد اند. مدل های گران تر دارای حالت ویبره نیز هستند. در بیشتر موارد، هر چه قیمت مدل ها بالاتر می رود، انواع مختلفی از برنامه های از پیش تنظیم شده نیز قابل اجرا هستند و ماساژ را روان تر، آرامش بخش تر و لذت بخش تر می کنند.
تطبیق پذیری 
بیشتر مدل های گران قیمت، می توانند تنظیمات ماساژ را بر طبق نیاز ها و اولویت های شما اجرا کنند. اگر شما یک ماساژور کلی بدن را خریداری کرده اید، با این وجود می توانید ماساژ را بر نقطه مشخصی از بدن متمرکز کنید. ویژگی هایی نیز وجود دارند که می توانند سطح های شدت ماساژ را تغییر دهند.
بعد از در نظر گرفتن همه این ویژگی ها، انتخاب مناسب ترین دستگاه ماساژور کار راحتی به نظر می رسد. فقط دقت داشته باشید و فکر خود را بر اهمیت های دستگاه برای نیاز هایتان متمرکز کنید. با ملاجظه این نکته ها، این اطمینان را حاصل خواهید کرد که مناسب ترین ماساژور را برای خانه خود خریداری کرده اید. این یک سرمایه گذاری مهم بر روی سلامت شما می باشد، بنابراین انتخاب صحیح می تواند دوام چند ساله را به همراه آورد، و بهترین و آرامش بخش ترین ماساژ را به بدن شما هدیه کند.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است