راهنمای خرید عطر تابستانی

عطر و ادکلن از جمله نیازهای غیر قابل انکار فصل گرم تابستان است، نیازی که اغلب در این فصل علاوه بر کمک به رفع بوی بد بدن، امکان خنکی و حفظ طراوت را نیز به فرد می دهدشما هم مثل همه ی افراد نمی خواهید در فصل تابستان در محیط کار و دیدار های دوستانه از خود خاطره ای با بوی بد ثبت کنید برای همین بیشتر به استفاده از عطر و ادکلن و انواع خوشبو کننده ها پناه می برید اما هر عطری را نمی شود در تابستان استفاده کرد. در این مقاله نکاتی را در مورد عطر تابستانی به شما آموزش میدهیم و در پایان مقاله به معرفی چند عطر مخصوص تابستان می پردازیم.

بهتر است بیشتر سراغ رایحه های تلخ و سرد با بوی خنک و ترش بروید تا ماندگاری عطر تابستانی بیشتر باشد. همچنین در روزهای گرم تابستان برای تداعی صبح های باران خورده و بوی برگ درختان سراغ رایحه هایی که در آن از اسانس چوب سدر، کاج و عطر شکوفه های پرتقال و گریپ فروت استفاده شده، بروید. نکته مهم استفاده از رایحه ها و عطرهای خنک در تابستان، باز شدن ذهن و رفع خستگی ناشی از گرماست. تا حالا دقت کرده اید که در روزهای گرم، یک دوش خنک چقدر می تواند حالتان را جا بیاورد؟ استفاده از عطرهای خنک و ترش هم همین حس را به شما انتقال خواهد داد.

راهنمای خرید عطر تابستانی

از نظر روانشناسی، بوهایی که از اطراف به مشام می رسد، مهم ترین عامل در تداعی خاطره های تلخ یا دلنشین محسوب می شوند

خلاصه کلام اینکه در روزهای گرم تابستان نمی توانید انتظار داشته باشید رایحه دلنشین دلخواه تان تمام روز با شما بماند البته این رایحه در همان زمان کوتاه هم به قدر کافی پخش می شود و دقیقا به همین دلیل است که شما در فصل تابستان بیشتر از هر فصل دیگری رایحه عطر اطرافیان تان را حس می کنید. برای ماندگار شدن عطرهای خنک تابستانی تنها تکرار استفاده از ادکلن راهکار امر است در غیر اینصورت هر نوع عطر و ادکلنی در این دمای بالای هوا از بین می رود. عطر خنک عطری است که در شما احساس خنکی دلچسبی ایجاد کند. انتخاب این عطر هم اصلا سخت نیست کافی است عطر یا ادکلنی را انتخاب کنید که باز کردن در آن و بوییدنش همان باشد و احساس برخورد نسیم ملایم و دلنشین بهاری با پوست را به شما القاء کند.

کرم مرطوب کننده در ماندگاری عطر صورت موثر است

یک راه ساده برای آنکه عطر تابستانی که انتخاب می کنید ماندگاری بیشتری داشته باشد، این است که غلظت روغن آن بالا باشد. معمولا عطرهایی با غلظت روغن بین ۱۲ تا ۳۰ درصد ماندگاری بیشتر و قابل قبولی دارند. غیر از درصد روغن پوست خود شما هم می تواند تضمین کننده ماندگاری عطر باشد. معمولا پوست های خشک ظرفیت مناسبی برای نگهداشتن مولکول های عطر ندارند بنابراین اگر پوست خشکی دارید، بهتر است حتما قبل از استفاده از عطر پوست تان را چرب و مرطوب کنید. به طور کلی چربی روی پوست تاثیر زیادی در ماندگاری عطر روی بدن دارد، پس بهتر است همیشه به خصوص در روزهای گرم تابستانی اول از کرم های چرب و مرطوب کننده ها استفاده کنید و بعد سراغ ادکلن بروید.

نهایت تازگی با عطر مرکبات در ادکلن مردانه

خرید عطر تابستانی

خنکی رایحه‌ی مرکبات در روزهای گرم و آزاردهنده‌ی تابستان شما را هوشیار و تازه نگه می‌دارد.

هیچ عطر مردانه ای به اندازه‌ی عطر و ادکلن‌هایی که رایحه‌ی مرکبات در خود دارند، نمی‌توانند برای تابستان مناسب باشند.

نه تنها احساس خنکی این رایحه آن را برای تابستان مناسب می‌کند، بلکه رایحه‌ی مرکبات حس تمیزی را هم به وجود می‌آورد. این حس تمیزی به این علت است که در اکثر مواد شوینده رایحه‌ی مرکبات به کار می‌رود.

یکی از پر طرفدارترین رایحه‌ها در گروه بویایی مرکبات، رایحه‌ پرتقال است. معمولا رایحه‌های مرکبات در نت اولیه‌ی عطر و ادکلن هستند و به دلیل سبک بودن عمر کوتاهی دارند.

مناسب برای؟ مهمانی‌های بعد از ظهر، آب و هوای مدیترانه‌ای و محل کار

کدام ادکلن را بخریم ؟

  • ادو تویلت مردانه پرادا (Prada) مدل Luna Rossa
  • ادو پرفیوم دو مارلی (Parfums De Marley) مدل Galloway
  • ادو تویلت مردانه بولگاری (Bvlgari) مدل Bvlgari Man Black Cologne
  • ادو کلن بولگاری (Bvlgari) مدل Au The Vert

رایحه‌ای از دریا در عطر مردانه

راهنمای عطر تابستانی

رایحه‌ی دیگری که در عطر مردانه برای تابستان می‌تواند مناسب باشد، رایحه‌هایی است که در گروه بویایی “دریایی” یا ” گیاهان آبزی” قرار می‌گیرد.

این گروه بویایی گاهی با رایحه‌ی تازگی همراه است و گاهی کمی تلخ یا شور می‌شود. آن‌ها از محبوب‌ترین رایحه‌های تابستانی در ادکلن مردانه هستند.

نت‌های دریایی در ادکلن مردانه یک مفهوم انتزاعی را به وجود می‌آورد. معمولا برای همه این سوال پیش می‌آید که چطور ممکن است که عطر و ادکلن رایحه‌ی آب داشته باشند در حالیکه خود آب اصلا بویی ندارد؟

جواب این است که مطمئنا جایی مانند دریاچه و اقیانوس بوی منحصر به فردی دارد که با مواد مدرن عطرسازی قابل ایجاد است.

از مشهورترین رایحه‌های این گروه بویایی، رایحه‌های اقیانوس، صدف یا خربزه هستند.

مناسب برای؟ سفرهای ماجراجویانه، تعطیلات لب دریا، قدم زدن‌های بیرون از خانه

کدام ادکلن را بخریم ؟

  • ادو تویلت مردانه بولگاری (Bvlgari) مدل Aqva Amara
  • ادو تویلت مردانه پاکو رابان (Paco Rabanne) مدل Invictus

عطری از میوه‌های تابستانی

عطر تابستانی

بسیاری از افراد همیشه رایحه‌های میوه‌ای را ترجیح می‌دهند، این گروه بویایی برای انتخاب یک ادکل مردانه ی مناسب تابستان هم کارایی دارد.

یک رایحه‌ی سبک و خنک میوه‌ای را انتخاب کنید. نارنج، گریپ فروت، سیب و نارنگی از جمله تن‌های بویایی مناسب برای تابستان هستند.

این رایحه‌ها هم معمولا به عنوان نت اولیه‌ی عطر و ادکلن مردانه به مشام می‌رسند و ماندگاری کمی دارند، اما حسی تابستانی به ادکلن می‌دهند.

مناسب برای: محل کار، باشگاه و سفر

کدام ادکلن را بخریم ؟

  • ادو تویلت مردانه توس (Tous) مدل Kids Boy
  • ادو تویلت مردانه ایسی میاک (Issey Miyake) مدل Le Eau De Issey Pour Homme Fraiche
  • ادو تویلت مردانه توس (Tous) مدل Tous Man Sport
  • ادو تویلت مردانه لووه (Loewe) مدل Loewe 7 Sport

عطر

چطور در تابستان عطر و ادکن استفاده کنیم؟

مهمترین نکته‌ای که در مورد استفاده از عطر و ادکلن در فصل تابستان باید بدانید این است که رایحه‌ها معمولا در تابستان نسبت به زمستان کمتر روی پوست باقی می‌مانند.

با در نظر داشتن این نکته لازم است این نکات را رعایت کنید:

  1. همیشه یک ادکلن مردانه همراه خود داشته باشید تا بتوانید آن را تمدید کنید.
  2. چند لایه‌ای استفاده کنید: پیش از استفاده از عطر و ادکلن زیر آن از ژل پس از حمام، دئودورانت یا وازلین استفاده کنید که ماندگاری عطر را افزایش می‌دهد.
  3. برای آفتاب گرفتن از هیچ عطر یا ادکلنی استفاده نکنید، ترکیبات این خوشبوکننده‌ها در برابر تابش شدید آفتاب ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی و تغییر در رنگدانه‌های پوست شود.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است