صد البته که داشتن دست هایی زیبا و مرتب موجب می شود شما شیک و شاداب تر به نظر برسید. پس برای داشتن دست هایی زیبا علاوه بر اینکه باید پوست دست خود را تقویت کنید، نیاز است که ناخن هایی مرتب و تمیز داشته باشید. برای داشتن ناخن هایی زیبا بسیاری از خانم ها تمایل دارند که از لاک ناخن استفاده کنند. استفاده از رنگ برای ناخن ها به سال های دور باز می گردد و امروزه لاک اصلی ترین روش برای تغییر در رنگ ناخن ها محسوب می شود.

برای داشتن ناخن هایی زیبا در درجه اول سلامتی آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد. باید خود را عادت دهید که مرتبا از روغن های گیاهی مثل روغن زیتون و بادام برای ماساژ ناخن ها استفاده کنید و به صورت روزانه ناخن هایتان را در محلول آب و آبلیمو به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید. این کارها علاوه بر اینکه از پوسته شدن ناخن ها و پوست اطراف آن جلوگیری می کند، سبب سفت و مستحکم شدن آن ها و خوش فرم شدن روی ناخن ها می شود. البته ذکر این نکته هم ضروری است که ناخن های شما نشانه سلامتی شما هستند. اگر رنگ ناخن هایتان بنفش و کبود است یعنی دچار کم خونی هستید. اگر روی ناخن هایتان لک های سفید پیدا شده، نشانه کمبود کلسیم در بدن شماست. و اگر اطراف ناخن هایتان پوسته می شود از کمبود گروهی از ویتامین ها رنج می برید.

راهنمای خرید لاک

انواع لاک ها

امروزه در بازار لاک های بسیار متفاوتی وجود دارد و هر روزه هم انواع جدیدی از آن ها وارد بازار می شود. ما می خواهیم شما را با پرکاربردترین لاک ها که در خانه هم می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید، آشنا خواهیم کرد.

لاک های ژله ای

شاید موقع خرید لاک، این لاک های جدید و البته گران قیمت را به شما پیشنهاد داده باشند. لاک هایی که کاملا شکل ناخن را می گیرد و استقامت زیادی دارد اما این لاک ها بیشتر در آرایشگاه ها و و بعد از کاشت ناخن استفاده می شود و زیر دستگاه UV آن را خشک می کنند. این لاک به راحتی پاک نمی شود و برای پاک کردنش، آستون صددرصد خالص لازم است. البته انواعی از آن ها هم در بازار عرضه شده که می توانید در خانه استفاده کنید.

نوعی از این لاک ها، لاک ژله ای مات است که این محصول آرایشی به شما این امکان را می دهد که با صرف کمترین زمان و هزینه به یک آرایشگر حرفه ای تبدیل شوید.

خرید لاک

نحوه استفاده از لاک ژله ای مات

برای استفاده از این نوع لاک ژله ای، ابتدا اگر از لاک قبلی، روی ناخن شما آثاری مانده است، با استفاده از آستون آن را کاملا پاک کنید. دست های خود را با آب گرم و صابون بشویید و منتظر شوید کاملا خشک شود.

ناخن ژله ای را روی ناخن خود قرار دهید و با استفاده از سشوار آن را گرم کنید. مشاهده می کنید که بدون نیاز به چسب ناخن، کاملا چسبیده است و رنگ مات خود را نشان می دهد. برای طراحی روی ناخن، بسته به سلیقه خود می توانید از لاک مخملی، اکلیل فرنچ، ست طراحی مانیکور یا لاک ترک ناخن و… استفاده کنید و مدل های جذابی را ایجاد کنید.

لاک های روکش

شاید لاکی خریده باشید که روی آن نوشته شده باشد «Base Coat». این لاک ها در اصل محافظت کننده ناخن است نه لاک.

انواع باکیفیت آن ها پروتئین، ویتامین E و کلسیم دارد و از شکستن ناخن و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند. این لاک را ابتدا روی ناخن می زنند و بعد روی آن لاک زده می شودم البته می توان تنها از آن هم استفاده کرد ولی فقط برق کمی به ناخن می دهد و از آن محافظت می کند.

راهنمای لاک

لاک های اکریلیکی

جزو لاک های ارزان قیمت هستند. معمولا زود خشک می شوند و ماندگاری قابل قبولی دارند. گاهی مواقع از این لاک ها به عنوان براق کننده استفاده می شود و گاهی نیز به صورت مستقل استفاده می شوند.

لاک مخصوص کودکان

کودکان هم مثل بزرگسالان تمایل به زیبایی دارند و می خواهند رفتار بزرگترها را تقلید کنند اما لاک ها موجود در بازار برای آن ها مناسب نیست زیرا بچه ها دست هایشان را زیاد در دهان می برند. بنابراین برای کودکان لاک های مخصوصی تولید شده است که عاری از هرگونه مواد سمی هستند و پایه آن ها آب است. این لاک ها براحتی با آب شسته می شوند.

لاک های مغناطیسی

جزو لاک های جدید و بسیار پرطرفدار هستند. این لاک ها حاوی براده های آهن می باشند. قبل از خشک شدن این لاک ها می توان به وسیله آهن ربای همراه لاک، طرح دلخواه را روی لاک ایجاد کرد.

لاک های نئونی

لاک های نئونی به شما کمک می کند تا ناخن های تان در تاریکی بدرخشد. رنگ این لاک ها مانند ماژیک های هایلایت است و خیلی سریع خشک می شود و با توجه به مارک انتخابی، ماندگاری دارد اما نسبت به جنس های دیگر ماندگاری شان کمتر است. لاک ناخن نئون بسیار براق و درخشنده است و جذابیت آن ها در شب چندین برابر می شود.

لاک ناخن

نحوه استفاده از لاک های نئونی

برای اینکه یک لاک نئونی به زیبایی خود را نشان دهد نیاز به کمی مهارت دارد. اگر چنین لاک هایی را مستقیما روی ناخن تان بزنید، آن درخشندگی و شفافیتی که در ذهن داشتید، پدیدار نخواهدشد. ابتدا روی هر ناخن تان دو لایه لاک ناخن سفید بزنید و اجازه دهید تا خشک شود. سپس روی لایه سفیدرنگ، یک لایه از لاک نئون خودتان را بزنید و به مدت زمان مورد نیاز صبر کنید تا لاک تان خشک شود.

چگونه یک لاک خوب، با دوام و با کیفیت بخریم؟

اگر شما از لاک استفاده می کنید و میخواهید متفاوت جلوه کنید، بعد از رنگ حتما به جنس لاک هم اهمیت میدهید و از هر لاکی برای آرایش انگشتان خود استفاده نمی کنید.شما باید توجه داشته باشید که یک لاک خوب فقط رنگ زیبا داشتن نیست بلکه ساختار یک لاک از رنگ آن لاک هم مهم تر است.

میتوان گفت که انتخاب یک لاک خوب یکی از مشکل ترین انتخاب ها در زمان خرید لوازم آرایش است چون به توجه زیادی احتیاج دارد.

چندین سال قبل ممکن بود فقط در رنگ لاک ناخن نتوانید تصمیم گیری کنید. ولی امروزه علاوه بر انتخاب رنگ باید درباره مات یا درخشان بودن، آبرنگی، دانه ای، مخملی، شب نما، اکلیلی و یا ساده بودن لاک نیز تصمیم گیری کنید، جالب اینجاست که قیمت لاک ناخن ها امروزه کاملا متغیر با هم هستند و شما در مورد قیمت هم باید بهترین انتخاب را داشته باشید.

البته تمام این تصمیمات در مرحله دوم پس از انتخاب مارک و قیمت لاک قرار می گیرد. شما در انتخاب لاک باید به موارد مهم دیگری نیز دقت کنید که معمولا خانومها کمتر به آن ها توجه می کنند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است