راهنمای خرید ماسک صورت

ماسک ها موادی هستند که برای پاکسازی و رساندن رطوبت به پوست به کار می روند. در بازار، برای انواع پوست ها اعم از خشک، چرب و حساس، ماسک موجود است. بسیاری از افراد برای سالم و زیبا نگهداشتن پوست صورتشان از ماسک صورت استفاده می کنند. ماسک هایی که برای پوست های خشک و حساس استفاده می شوند نسبت به ماسک هایی که برای پوست های چرب به کار می روند، دارای چربی بیشتر و لایه‌ بردارهای ضعیف تری هستند. نوع مرطوب‌ کننده و لایه‌ برداری در انواع ماسک ها متفاوت است.
متأسفانه استفاده نادرست از هر نوع مواد (به خصوص مواد گیاهی) به عنوان ماسک صورت و یا استفاده از ماسک های متفرقه و نامرغوب، نه تنها باعث بهبود کیفیت پوست صورت نمی شود، بلکه باعث ایجاد حساسیت نیز می شود.

جنس پوست خود را بشناسید:

برای انتخاب یک ماسک صورت مناسب اولین کار شناخت نوع پوست، ویژگی ها و جنس آن است، که در انتخاب ماسک صورت مناسب بسیار اهمیت دارد.
جنس پوست کاملاَ بستگی به این دارد که غدد چربی ساز چقدر روغن تولید می کنند. رژیم غذایی، داروهای مصرفی، استرس، محیط و نوع مراقبتی که از پوست به عمل می آید، همگی می توانند روی میزان روغن تولیدی پوست تأثیر بگذارند.

راهنمای خرید ماسک صورت

پوست ها به طور کل به انواع ذیل تقسیم بندی می شوند:
• چرب
• نرمال
• حساس
• پیر
• آسیب دیده از آفتاب
• خشک
• مختلط

برای انتخابی ساده تر بهترین ماسک های معرفی شده توسط مجله ووگ بر اساس رای مصرف کنندگان و منتقدین را برای شما آورده ایم. توجه کنید که بسیاری از ماسک ها یا مواد آرایشی معرفی شده ممکن است برای مصرف کنندگان ایرانی آشنا نباشند اما از دیگر اهداف این مطالب آشنایی مصرف کنندگان ایرانی با بهترین لوازم آرایشی روز دنیاست و امید است تامین کنندگان نیز از این طریق با چنین محصولاتی آشنا شده و آنها را برای خرید در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

تراکم و سفتی پوست

HERBIVORE

منافذ بسته، تفاوت رنگ پوست و سایه بندی پوست صورت و عدم شادابی و درخشندگی کافی همه علائم منفی هستند که باعث می شوند پوست صورت زخیم و بد رنگ جلوه کند. استفاده زیاد از لوازم آرایشی، تغذیه نامناسب و آب و هوای آلوده درخشندگی و وضوح پوست را از بین می برند. برای از بین بردن این شرایط به دنبال کرم هایی باشید که دارای (AHA)و (BHA) باشند. کرم معرفی شده از بهترین های این گونه است که باعث پاک شدن منافذ پوست شده و لایه برداری ملایم انجام می دهد.

خرید ماسک صورت

خشکی بیش از اندازه

RODIAL

اگر مقدار زیاد مرطوب کننده باز هم شما را راضی نمی کند و کماکان احساس خشکی دارید این ماسک مناسب شماست. باید محصولی استفاده کنید که دارایhyaluronic acid باشد و رطوبت را در پوست نگاه دارد. این کرم را هر شب به مدت 10 دقیقه قبل از خواب روی صورت خود نگاه دارید و اگر به دنبال نتیجه ای هر چه بهتر هستید می توانید با آن بخوابید و صبح صورت خود را بشویید.

خستگی پوست

STARSKIN VIP

بعضی روزها مهم است که بتوتنید به بهترین شکل ممکن به نظر برسید اما صبح که از خواب بیدار می شوید با پوستی خسته و بی روح مواجه می شوید. در این شرایط شما احساس می کنید که حتی آرایش نیز به خوبی همیشه روی صورت جلوه نخواهد کرد. این ماسک به سادگی شادابی دوباره را به شما هدیه می کند.

راهنمای ماسک صورت

سالخوردگی پوست

SISLEY

اگر شاهد به وجود آمدن خطوط روی صورت هستید و پوستتان شادابی، رطوبت و جوانی خود را از دست داده است به مرطوب کننده ای متفاوت و قوی نیاز دارید که بتواند شادابی را به سطح پوستتان بیاورد.

لک یا مشکل پوستی

GLAMGLOW

این کرم یکی از قوی ترین باز سازی کننده های پوست است. بهتر است آن را فقط روی نواحی که دچار مشکل شده استفاده کنید زیرا ممکن است باعث خشکی پوست شود. این کرم منافذ پوست را تمیز کرده و چربی اضافه را از بین می برد. به مرور عمل لایه برداری را انجام داده و پوستی صاف و شفاف به جا می گذارد.

ماسک صورت

در مجموع اگر دنبال ماسک صورت بهتری هستید، توصیه ما به شما اینست که:
۱) نوع پوست خود را بشناسید.
۲) علت استفاده از ماسک صورت را کاملاَ مشخص نمایید، به عنوان مثال ماسک را برای تقویت پوست صورت خود میخواهید یا برای از بین بردن چین و چروک؟
۳) از ماسک های معتبر که مجوز وزارت بهداشت و درمان ایران را دارند خرید نمایید.
۴) ماسک صورت را از مراکز معتبر خرید، خریداری نمایید.
۵) ماسک هایی که به صورت مایع هستند و با شستشو از روی صورت برداشته می شوند، به دلیل قابلیت نفوذ به لایه های داخلی پوست اثر بخش تر و مفیدتر می باشند.
۶) ماسک هایی که حاوی مواد ارگانیک و طبیعی هستند بخرید و استفاده نمایید.
۷) ماسک صورت خریداری شده را طبق دستور عمل استفاده نمایید و بیش از زمان مشخص روی پوست نگاه ندارید.
۸) بعد از استفاده از ماسک ها، اگر در معرض نور شدید قرار خواهید گرفت، حتماَ برای تکمیل احیاء پوست از ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است