راهنمای خرید مژه مصنوعی

مژه مصنوعی انواع مختلفی دارند و این موضوع در بعضی موارد باعث سردرگمی بسیاری از اشخاص در زمان انتخاب می شود.ما در این مقاله بهترین و پرکاربردترین مدل های آن را برایتان شرح می دهیم تا به خوبی از انتخابهایی که می توانید داشته باشید آگاه شوید.
امروزه استفاده از مژه مصنوعی یکی از راه های بسیار رایج برای بهره مندی از زیبایی است.بسیاری از اشخاص با دلایلی از قبیل ریزش، کم پشتی، کوتاهی، نازکی مژه ها و یا صرفا برای پرپشت نشان دادن مژه ها و جذابیت بیشتر چشمها،به فکر استفاده از مژه مصنوعی می افتند.در چنین موقعیتی لازم است بدانید از بین انواع مدلها بهترین مژه های مصنوعی کدامند و چرا کاربرد بیشتری دارند؟

مژه های طبیعی:

این مژه مصنوعی حجم متوسط دارند و معمولا نازک و ظریفند.شما می توانید از آنها در طول یک روز استفاده کنید.زیاد جلوه نمی کنند و شاید در ظاهر مشخص نشوند طوری که زیبایی ناشی از آن از پیش طبیعی به نظر می رسد و از جمله بی دردسرترین نوع مژه مصنوعی هستند.

راهنمای خرید مژه مصنوعی

مژه های تکی:

گذاشتن این مژه ها دقت و حوصله زیادی می طلبد و باید آنها را یکی یکی روی خط مژه چسباند. اما با این مژه ها می توانید ضخامت و عرض مژه ها را بیشتر کنید. همچنین اگر به دلیل نسبت اندازه چشم هایتان در استفاده از مژه های مصنوعی مشکل دارید استفاده از مژه های تک بهترین گزینه برای شماست.

مژه مصنوعی با طول کوتاه:

این مدل از مژه ها از سایر مدلها طبیعی تر به نظر می رسند و چهره فرد را جذاب تر می کنند. می توان گفت که برای مراسم ها بهترین انتخاب به شمار می آیند. اکثرا دارای نوکهای  کوتاه و بلند می باشند.

مژه های کامل:

و اما مژه های با طول کامل! این مژه ها روی چهره بیشتر نمود پیدا می کنند و ظاهرتان را کاملا تغییر می دهند.می توانید برای تاثیر زیباتر نوک آنها را با ریمل کمی خم کنید. این گونه با وقارتر به نظر می رسند.

به یاد داشته باشید که به خاطر مسائل بهداشتی از یک جفت مژه مصنوعی حداکثر تا 5 بار استفاده کنید و هیچگاه آنها را با کسی شریک نشوید. همچنین برای جلوگیری از آسیب به مژه های اصلی، موقع برداشتن مژه مصنوعی از خیس کردن نوار آن بپرهیزید. ابتدا با استفاده از سیلیکون آرایشی سعی کنید چسب ها را شل کنید تا راحت تر بتوانید مژه ها را بردارید. سپس به آرامی مژه را از وسط بگیرید و بکشید. بعد از اتمام کارتان موادی را که به کار بردید پاک کنید.

خرید مژه مصنوعی

در ادامه ۵ نمونه از انواع مژه مصنوعی را با همدیگر بررسی خواهیم کرد:

۱- مژه های (flutter)

راهنمای مژه مصنوعی

این نوع مژه ها عرض زیادی داشته و در طول خود از یک انحنای زیبا برخوردارند بنابراین چشمان شما را کشیده تر نشان می دهند. همچنین حجم زیادی از مژه های بسیار نازک در این فضای کم جای داده شده است که به معنای تراکم بالا خواهد بود. به علت ضخامت پایین مژه ها وزن بسیار کمی انتظار پلک های شما را می کشد و از طرفی چون مژه ها در دو ردیف چیده شده اند حالت بخصوصی به چشمان شما خواهند بخشید. همیشه سعی کنید مژه هایی را انتخاب کنید که وزن کمی داشته باشند چراکه سنگینی مژه ها در طولانی مدت باعث افتادگی پلک هایتان می شود.

۲- مژه های (Flicker)

مژه مصنوعی

این مورد که پریشان نام دارد جلوه ی متفاوتی از نمونه ی قبلی به چشمانتان خواهد بخشید. دسته های زیاد و جهت دار در این مژه ها کنار هم چیده شده اند. انحنای مژه ها به سمت بیرون چشم ها (بالا) است. با اتصال این مژه ها به پلکهای خود چشمانتان حالتی بادامی تر پیدا می کنند.

۳- مژه های (Intertwined)

مژه

این نوع مژه ها حالت در هم تنیده ای دارند و ساقه های آن به صورت ضربدری روی هم قرار گرفته اند. همین عامل سبب شده که انتهای مژه مقداری ضخیم تر از سایر مدل ها باشد. بخش وسط این مژه ها طول بیشتری از کناره های آن دارد. به همین دلیل اگر کناره ی مژه هایتان تراکم بیشتری دارد گزینه ی مناسبی برای شما هستند و ظاهر بسیار زیبایی به چشمانتان می بخشند.

۴- مژه های (Winged)

مژه مصنوع

در این مدل، ساقه ی مژه ها به چند بخش کوچک دسته بندی شده اند و همان طور که به بخش بیرونی چشم ها نزدیک می شوید طول مژه ها نیز افزایش می یابد. البته بین این دسته ها خالی نیست و فقط از تراکم آنها کاسته می شود و در کل ظاهر بسیار جذابی به مژگان شما می بخشند. در میان ۵ نمونه ی دیگر، بند اتصال این ها از همگی ضخیم تر است و البته به دلیل حالت چیدمان خاصی که دارند طبیعی ترین نوع هم بشمار می روند.

۵- مژه های (Fluffy)

راهنما مژه مصنوعی

این مژه ها ترکیبی از نوع «منحنی» و «بالدار» محسوب می شوند. مانند مژه های منحنی از تراکم بالایی برخوردارند و بخش های جداگانه ی خود را از نوع بالدار به ارث برده اند. مرکز این مژه ها از کناره های آن طول بیشتری دارد و ریشه ی آن نیز تاحدودی ضخیم است. شاخصه ی قابل توجه آنها حالت پرزمانند و ساقه های بسیار باریک (بخصوص در نوک مژه ها) است. حالت بسیار نرمی داشته و از دور به سختی می توان ساقه های آن را از هم جدا کرده و تشخیص داد.

در نهایت انتخاب با شماست که به مژه های طبیعی خود برسید و آنها را با کشیدن ریمل زیباتر جلوه دهید یا از مژه های مصنوعی استفاده کنید و مژه هایی پرپشت داشته باشید. انتخاب خود را با ما و دوستان خود نیز در میان بگذارید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است