راهنمای خرید کمد لباس

امروزه برای ساخت کمد به تناسب سبک های مدرن و نوظهور از مواد و اجناس دیگری از قبیل پلاستیک و فلز نیز استفاده می شود ، طرح ها و مدلهای متنوعی در بازار موجود است اما برای خرید کمد لباس جدید خود عجله نکنید. اگر قصد خرید یک کمد لباس مناسب را دارید، قبل از هر چیز به مطالعه این مقاله بپردازید. در این پست نکات مهم در خرید کمد لباس را به شما آموزش می دهیم.

اندازه گیری جای کمد :

بهترین حالت برای یک کمد لباس زمانی است که بدون کم و کاست در جایی که برای کمد در نظر گرفته میشود قرار داده شود، اگر خریداری شده شما بیش از حد بزرگ و یا کوچک باشد سبب میشود دیزاین و دکوراسیون منزل شما جلوه مناسبی نداشته باشد و برای کد بانوی خانه آزار و اذیت دهنده باشد و آنطوری که بشه ازش استفاده نمود نباشد.پس بنابراین قبل از اینکه اقدام به خرید یک کمد لباس مناسب باشید اول از همه جای قرار گرفتن آنرا مشخص نموده و دقیق اندازه گیری کنید.

راهنمای خرید کمد لباس

رنگ،شکل و مدل کمد :

شما میتوانید براساس نیاز و دلخواه خود کمد لباس مورد نظرتان را که از نظرتنوع رنگ ، شکل ، تقسیمات داخلی آن ، نوع درب کمد که خیلی مهم میباشد نمونه مورد دلخواه خود را سفارش داده و خریداری نمائید، کمد شما درب معمولی و یا درب ریلی باشد بسیار اهمیت دارد چرا که شاید اتاقی که کمد در آن قرار میگیرد کوچک بوده و درب کمد لباس شما برای اینکه جای مناسبی برای باز کردن ندارد پس انتخاب شما برای یک کمد درب ریلی ایده ال تر میباشد و یا برعکس اگر اتاق شما تا حدودی بزرگ باشد و مانعی برای باز شدن درب کمد نباشد پس بهتره از کمد های درب معمولی استفاده بشه، البته کمد های درب ریلی نسبت به کمدهای درب معمولی شکیل تر هستند و با یراق آلات جدید هم که به بازار آمده درب هایی درست میشود که با سلیقه هر خریداری متناسب میباشد.

سنجش کیفیت قسمت های داخلی در خرید کمد

هنگام خرید کمد، حتما به کشوهای داخلی، لولاها و از این دست، توجه کنید. همه این موارد را یک بار پیش از خرید، امتحان کنید و ببینید آیا کشوها به آسانی به بیرون و داخل کشیده می شوند یا خیر. همچنین نحوه بسته شدن و قفل شدن درهای جالباسی را نیز بررسی کنید.

توجه به دستگیره ها در خرید کمد لباس

دستگیره ها یکی دیگر از موارد مهمی هستند که باید هنگام خرید به آن ها توجه شود. در این مورد به شکل ظاهری دستگیره ها و همچنین میزان استحکام و نحوه نصب آن ها به کمد دقت کنید. این موارد در صورت استاندارد بودن، می توانند به مرغوبیت و زیبایی کمد کمک کنند.

راهنمای کمد لباس

چیدمان لباس :

مورد بعدی نحوه قرار دادن لباس ها و اشیاء در داخل کمد لباس تاثیر زیادی در ظرفیت و گنجایش کمد دارد ، اگراینکار را به خوبی و اصولی انجام دهید تا حدودی بر افزایش گنجایش کمد خود کمک زیادی میکند و از فضای موجود خود بیشترین استفاده را خواهید برد

امکانات داخل یک کمد :

در داخل کمد معمولا” جای مخصوص کفش و غیره تعبیه میشود و محل کفش های مجلسی و کفش های روزانه جدا از هم ساخته میشود و شما میتوانید هر کدام را در جای مخصوص همین کار ساخته میشوند قرار داد و یک نظمی هم در داخل کمد شما بوجود میاید.بخش دیگر داخل کمد جای آویز شال و روسری و مقنعه میباشد که شما میتوانید ار هر بخش خود استفاده نموده و از یک شلوغی و نامرتبی داخل کمد لباس خود رهایی یابید.

جای رگال ( آویز ) لباس :

بدون استثناء داخل تمامی کمد های لباس جای آویز لباس طراحی میشوند و به راحتی لباس های مخصوص مهمانی برای آقایان و خانمها جدا از هم ساخته میشود تا لباس ها در هم و برهم نگردد و پیدا کردن آنها به راحتی صورت گیرد.

تفکیک کننده ها در کمد لباس :

نکته مهمتری اینکه باید اشیاء و لوازم قیمتی و با ارزش خود را مانند جواهرات را در قسمت های مخصوص و مجزا در کمد خود جا سازی نمائید تا از گم شدن ، صدمه دیدن و شلوغی داخل کمد خیالتان راحت باشد.تفکیک کننده هایی درداخل کشو های  کمد باید ساخته بشه تا از فضای موجود به نحو احسن استفاده بشه . استفاده از این اکسسوری در کمد لباس و فضای داخل آن بیشتر توصیه میگردد.

خرید کمد لباس

نورپردازی در کمد و اتاق لباس

نورپردازی بسیار مهم است. نورهای درخشان باعث می شوند آنچه را می پوشیم بهتر ببینیم، مخصوصا در فضاهایی که در عمق اتاق ایجاد شده اند و از نور طبیعی بی بهره اند.

حداکثر فضای عمودی در کمد لباس

حداقل ارتفاع میله ها برای لباس های زنانه ۱۶۰ سانتی متر است. در فضایی با عرض ۱۲۰ سانتی متر می توانید دو ردیف میله با ارتفاع ۱۱۰ سانتی متر برای شلوار ها و پیراهن ها تعبیه کنید.

آینه قدی در کمد و اتاق لباس

آینه ی تمام قد به شما نشان می دهد که لباس های تان چقدر با هم ست شده اند و از این نظر وجود آن در اتاق لباس بسیار مهم است. در این طراحی، لباس ها در پشت درب های شیشه ای مات و مدرن پنهان شده اند.

راهنمای خرید

هزینه ای که می توانید پرداخت کنید را مشخص کنید.

بی شک یکی از اصول مهم در انتخاب هر کالا را می توان هزینه تمام شده آن محصول دانست. به طور مثال ممکن است شما مدت زمان بسیار زیادی را صرف کنید و کمد خود را انتخاب کنید ولی به دلیل قیمت آن نتوانید آنرا بخرید. لذا قبل از خرید کمد لباس در نظر داشته باشید که چه مقدار هزینه برای آن می توانید پرداخت کنید.

به قرار گیری هر وسیله در جای مناسب خود اهمیت دهید.

معمولا چیدمان داخل کمد ام دی اف را می توان با توجه به نیاز خود سفارش دهید. برای جلوگیری از آشفتگی داخل کمد لباس، سعی کنید برای لوازم پرکاربرد خود فضایی مناسب مشخص کنید و از آویز (رگال) به  خوبی بهره بگیرید. در واقع ابعاد لباس های خود را بشناسید و با توجه به ارتفاع کمد لباس، برای هر رگال یک ارتفاع مشخص کنید (ارتفاع معمول کمد لباس ام دی اف 190 می باشد) و همچنین دقت کنید تا فضای مناسب برای لوازم با ارزش تر خود ایجاد کنید.

شاید در نگاه اول خرید کمد لباس کار ساده ای به نظر برسد ولی در عمل، فاکتور های زیادی دخیل هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. در انتها تاکید بر روی کیفیت کمد لباس همچنان پابرجاست و پیشنهاد می شود به نوع مواد اولیه تشکیل دهنده کمد لباس اهمیت فراوانی دهید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است