راهنمای خرید کیف لوازم نوزاد

افرادی هستند که قبل از زایمان هیچ وقت نمی گویند که من دوست دارم کیف بزرگی با کلی عکس اردک روی آن داشته باشم با آن حال زمانی که نوبت به انتخاب کیف لوازم نوزاد می رسد, آنها کیفی با طرح های کارتونی انتخاب می کنند. اگر شما واقعا یک کیف لوازم نوزاد با طرح اردک می خواهید, خیلی خوب است. اما طرحی برای کودک خود انتخاب نکنید آنها قرار نیست کیف را حمل کنند. چیزی انتخاب کنید که علاقه شخصی شما را نشان دهد.  کیف لوازم نوزاد زیادی برای انتخاب وجود دارد و دلیلی ندارد که شما کیفی نداشته باشید که دوست دارید آن را حمل کنید. راهنمای خرید کیف لوازم نوزادد را بخوانیم.

کیف های پوشک این روزها در مدل های جدید واقعا جالبی طراحی شده اند که به طور ویژه برای راحتی شما طراحی شده اند. بیشتر آنها شامل نگهدارنده بطری عایق دار, بخش پد تعویض پوشک در دسترس و احتمالا حتی پد تعویض و قلاب هایی برای نگه داشتن پستانک و آیتم های دیگر است. بعضی ها حتی شامل فضای خارجی برای دستمال های پوشک است به صورتی که شما بتوانید بدون باز کردن کیف به آنها دسترسی داشته باشید. تمام این ویژگی ها کمک می کند که استفاده از کیف با یک دست راحت تر شود حتی در حالیکه شما کودکی که خوابیده را در آغوش گرفته اید. اگر شما واقعا می خواهید مدل خاصی را بردارید, ممکن است کیفی را انتخاب کنید که واقعا به عنوان کیف وسایل نوزاد طراحی نشده است. واقعا, شما می توانید هر کیفی را تبدیل به کیف لوازم نوزاد کنید اگر فضای زیادی درون خود و جیب های مناسبی داشته باشد به خصوص اگر شما وسایل فرعی کیف لوازم نوزاد مثل نگه دارنده بطری عایق دار را به آن اضافه کنید.

راهنمای خرید کیف لوازم نوزاد

1. آیا کاربردی است؟

کیف بچه باید کاملاً کاربردی و بدرد بخور باشد، در غیر این صورت آن را فراموش کنید. یکی از ویژگی های مهم و محبوب در این نوع کیف ها این است که کیف کوچکی در کنارشان هست که بند مچی دارد و می توانید کارت اعتباری، پول، لوازم آرایش و آیتم های ریز دیگر را در آنها جا دهید و با خودتان جابجا کنید. این کیف ها را می توانید مانند کیف کلاچ با خودتان جابجا کنید و نگران استایل آن نباشید.

2. آیا چیزهایی که لازم دارید در آن جا می شوند؟

بهترین کیف های بچه آنهایی هستند که اکسسوارهای مفیدی درونشان دارند که زندگی را برایتان راحت تر می کنند. دنبال کیف هایی باشید که اکسسوارهایی مانند بند کالسکه، ساک لباس کثیف (برای آنکه لباس ها و پوشک های کثیف با لباس های تمیز قاطی نشوند)، کیف شیشه شیر عایق، و بند قابل تنظیم جداشدنی همراهشان داشته باشند تا بتوانید کیف را از دوشتان آویزان کنید و دست هایتان آزاد شوند و همچنین یک پد برای انداختن زیر بچه هنگام تعویض پوشک داشته باشند. بعضی از آنها یک جیب توری هم دارند که پوشک ها و دستمال های مرطوب را می توان در آن قرار داد.

خرید کیف لوازم نوزاد

3. آیا به اندازه کافی جیب دارد؟

بله، این نکته بسیار مهم است. کیف لوازم نوزاد باید جیب کافی داخلش داشته باشد تا وسایل بچه قاطی نشوند و بتوانید هر کدام را راحت و بدون جستجوی فراوان از جیب مخصوصش درآورید و معطل نشوید. در عین حال در وسط کیف برای وسایل بزرگتر جای کافی بماند.

4. آیا می توان هنگام از پوشک گرفتن بچه هم از آن استفاده کرد؟

بهترین کیف آن است که شما مجبور نشوید بعد از بزرگ شدن بچه خودتان را از آن خلاص کنید. کیف هایی را انتخاب کنید که جای لپتاپ یا آیپد داشته باشند و به اندازه کافی زیبا و بدون سن باشند که بعداً بتوانید به عنوان کیف دستی، کیف کار یا کیف مسافرتی از آن استفاده کنید. چنین کیفی ارزش پول خرج کردن را دارد و چیزی نیست که فقط یکی دو سال از آن استفاده کنید.

راهنمای کیف لوازم نوزاد

انتخاب های اصلی شما

تفاوت بین گزینه های موجود کیف لوازم نوزاد به اندازه و مدلش خلاصه می شود. تقریبا تمام انتخاب های شما در یکی از پنج دسته زیر قرار می یگرد.

کیف پشتی: این مدل متداول ترین نوع کیف لوازم نوزاد است و شامل نوار شانه بلند با دو نوار دسته ای کوتاه تر می باشد. ساده ترین نسخه یک کیف با یک بخش بزرگ است. یک نسخه دیگر جیب های بیشتر و ظرفیت سازمان دهی بیشتری دارد. چه این کیف لوازم نوزاد اصلی شما باید یا کیف پشتیبان برای ماشین شما, این ها مشهور ترین مدل ها برای والدین هستند.

کیف های سفری: مناسب برای پدرها و کسانی که در شهر هستند, کیف های سفری راهی عالی برای نگهداری از وسایل کودک به صورتی که اصلا مشخص نشود هستند. معمولا با یک نوار بلند طراحی شده اند که می تواند روی شانه یا روی سینه قرار گیرد آنها برای اینکه دست هایتان آزاد باشند انتخاب فوق العاده ای هستند.

کوله پشتی: انتخاب عالی برای استفاده بدون دست و راحتی. دو نوار به توزیع وزن به صورت یکسان تر کمک می کند و انتخاب خوبی است اگر شما وسایل زیادی را همراه دارید. شما می توانید کوله پشتی معمولی را به کیف پوشک تبدیل کنید از آنجایی که احتمالا جیب های زیادی خواهد داشت اما یک کوله پشتی پوشک خوب ویژگی های درونی مثل نگه دارنده بطری عایق دارد.

کیف مد روز: این مدل ها تمام شکل ها, اندازه ها و مواد از چرم  عالی تا ابریشم های زیبا را در بر می گیرد. طیف چشم گیری از گزینه ها وجود دارد به علاوه بسیاری از سازنده های کیف دستی معروف وارد این کار شده اند. کلید، یافتن کیفی است که به اندازه کافی بزرگ باشد که تمام وسایل شما در ان قرار گیرد.

آویز: مثل نسخه اصلی تر کوله پشتی, آویز روی شانه ها و مقابل سینه با یک نوار قرار می گیرد. وزن را به صورت یکسان تر تقسیم می کند و نزدیک به سینه شما قرار می گیرد.

کیف لوازم نوزاد

ویژگی هایی که باید به دنبال آنها باشید.

پد قابل تعویض. بیشتر کیف های پوشک همراه با پد تعویض هستند. اگر شما کیفی می خرید که پد تعویض ندارد, مطمئن شوید که فضای آن به اندازه کافی بزرگ هست که کیفی در آن جای گیرد به خاطر اینکه شما قطعا نیاز به سطح راحت و تمیزی برای عوض کردن پوشک دارید.

فضای بار. اگر شما وسایل زیادی با خود به همراه می برید, نیاز به یک کیف وسایل نوزاد با ظرفیت بالا دارید. اگر شما به رفع نیازهای پایه خود قانع هستید و می خواهید تنها وسایل ضروری را همراه داشته باشید, نیاز به یک کیف سبک و کارآمد دارید. بسیاری از والدینی که برای اولین بار بچه دار شده اند و می خواهند برای همه چیز آماده باشند اغلب به حداقل ها راضی می شوند.

دسترسی آسان. از ققل های پیچیده اجتناب کنید. زمانی که کودک را با یک دست نگه داشته اید و در کیف لوازم نوزاد با دست دیگر دنبال چیزی می گردید, اهمیت دسترسی آسان را درک می کنید. یک سوء تفاهم متداول این است که بست های ولکرو راه حل نهایی هستند. در حالیکه آنها به شدت راحت هستند ولی ممکن است کودک را بیدار کنند. به دنبال راه حل های مغناطیسی یا راه های بستن بی صدای دیگر برای بخش هایی که نیاز به دسترسی آسان است باشید.

نگه دارنده بطری عایق دار. بسیاری از کیف لوازم نوزاد یکی از این نگه دارنده ها را دارند اما اگر کیف شما ندارد یا شما کیف لوازم نوزاد غیر معمول انتخاب کرده اید, می توانید یکی از اینها را به صورت جداگانه بخرید تا مطمئن شوید که کیف شما کاملا مجهز است. به هر حال, شما یکی از این ها را برای نگه داشتن بطری کودک در دمای مناسب لازم دارید.

سازگاری با کالسکه. مطمئن شوید که حداقل یک کیف خوب که با کالسکه سازگار باشد دارید. باید روی دسته کالسکه شما جای گیرد یا حداقل در سبد نگه داری کالسکه قرار گیرد تا شما نیاز به سه دست برای راندن کودک نداشته باشید.

کیف پوشک. این ها کیف های پوشک کوچک ضروری هستند که برای حمل موارد ضروری برای انجام سریع کار ساخته شده اند. بعضی از آنها به عنوان مجموعه ای با کیف پوشک بزرگتر فروخته می شوند. شما سهولت برداشت بار کم را زمانی که سریع می خواهید به مغازه بروید درک می کنید.

بخش تلفن همراه. یک ضرورت نیست اما بسیاری از والدین این ویژگی را مفید می دانند و شما احتمالا خوب می دانید که آیا یکی از این والدین هستید یا خیر.

 

نکات لازم برای استفاده

چیزی که شما در کیف دستی ترجیح می دهید بسیار شبیه به چیزی است که شما در کیف های پوشک دوست دارید. آیا تمایل به پر کردن بیش از حد دارید یا سبک بیرون می روید؟ آیا یک کیف بزرگ دارید یا تعداد زیادی کیف برای ترکیب و ست کردن با لباس بیرون خود؟

برای این واقعیت برنامه ریزی کنید که زمانی که نوزاد به مرحله خردسالی می رسد نیاز نیست که مقدار زیادی وسایل را با خود حمل کنید. همینطور به خاطر داشته باشید: زمانی که شما یک نوزاد دارید, معمولا نوزاد و کیف را حمل می کنید. زمانی که کودک شما خردسال می شود, معمولا کیف را حمل می کنید و کودک به دنبال شما می آید.

اگر شما یک کیف لوازم نوزاد طراحی شده برای آویزان شدن روی دسته های کالسکه دارید, مطمئن شوید که به حدی آن را پر نکنید که تصادفا کالسکه را برگرداند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است