زیباترین قلعه های ایالات متحده امریکا

زیباترین قلعه های ایالات متحده امریکا
در این مقاله به زیباترین و چشم نوازترین قلعه های ایالات متحده امریکا می پردازیم.

قلعه بولت – خلیج الکساندریا، نیویورک

قلعه بولت

این قلعه در سال 1900 توسط میلیونر هتلداری به نام جرج بولت به عنوان خانهای رویایی ساخته شد. اثاثیه زیبا و عتیقه این خانه هنوز هم در آن وجود دارند.

قلعه هموند- ماساچوست

قلعه هموند

جان هموند یک مخترع آمریکایی، این قلعه قرون وسطایی را بین سالهای 1926 تا 1929 ساخت تا هم به عنوان خانه و هم موزهای برای مجموعه آثار هنری رُمی، قرون وسطایی و رنسانسیاش خدمت کند. این قلعه هم اکنون نیز به عنوان موزه استفاده میشود.
قلعه بنرمن – نیویورک

قلعه بنرمن

این قلعه توسط فرنک بنرمن، یک مهاجر اسکاتلندی در سال 1901 ساخته شدهاست. او و پسرانش این جزیره کوچک را خریده و این قلعه سبک اسکاتلندی را در آن ساختند.

قلعه فانتهیل – پنسیلوانیا

قلعه فانتهیل

هنری چپمن مرسر، باستانشناس، مردمشناس، پروژهشگر و سرامیککاری بود که این قلعه را در بین سالهای 1908 تا 1912 ساخته است. این قلعه سبکی بین گوتیک، بیزانتی و قرون وسطایی دارد و از آن به عنوان موزه استفاده میشده است.
قلعه دی آموروسا – کالیفرنیا

قلعه دی آموروسا

این قلعه در سال 1994 توسط داریو ساتوی یک تاجر ایتالیایی ساخته شد. سبک ساخت این قلعه متعلق به قرن سیزدهم است
قلعه ژیلت-کانتیکت

قلعه ژیلت

ویلیام هوکر ژیلت، بازیگر، کارگردان و نویسنده این قلعه را در سال 1914 ساخته است. با اینکه این قلعه در بیرون ویرانهای بیش به نظر نمی آید، داخل آن تماماً نوسازی شده و در حال استفادهاست.
قلعه هرست-کالیفرنیا

قلعه هرست

این قلعه توسط ویلیام رندولف هرس که ناشر روزنامه بود در سال 1947 ساخته شدهاست. این قلعه دارای دو استخر، باغهایی پر از گل و سقفهایی آنتیک است.

قلعه بِلوِدره-نیویورک

قلعه بِلوِدره

این قلعه در سال 1865 توسط کالورت وو و جیکوب ری در میان سنترال پارک نیویورک ساخته شد اما در حال حاضر توسط سرویس ملی آب و هوای آمریکا به عنوان برجی برای مشاهده وضعیت آب و هوایی استفاده میشود.

قلعه بیشاپ-تگزاس

قلعه بیشاپ

این قلعه سبک ویکتوریایی به دست وکیلی به نام کلنل والتر گرشام و معناری به نام نیکلاس کلیتون در بین سالهای 1887 تا 1892 ساخته شد.

قلعه ابرها-نیوهمپشایر

قلعه ابرها

این قلعه زیبا توسط کارخانهدار میلیونری به نام تام پلنت در بالای کوهای آسیپی در سال 1913 ساخته شدهاست. این قلعه نمونه زیبایی از هنر معماری و هماهنگی با طبیعت است.

قلعه لیندهرست-نیویورک

قلعه لیندهرست

این قلعه زیبایی سبک ویکتوریایی در سال 1838 توسط الکساندر جکسون دیویس طراحی شدهاست و دارای مجموعه زیبایی از هنرهای تزیینی است.

قلعه لاولند-اوهایو

قلعه لاولند 1

این قلعه توسط هری دلوس اندروز و بعد از برگشت او از جنگ جهانی اول در سال 1927 ساخته شد. سبک طراحی این قلعه مخلوطی از سبکهای آلمانی، انگلیسی و فرانسوی است و در داخل آن مجموعه ای از اسلحههای مختلف وجود دارد. همچنین گفته میشود که این قلعه توسط ارواح تسخیر شدهاست.
قلعه فارمز-میشیگان

قلعه فارمز

این قلعه در سال 1918 توسط آلبرت لوئب ساخته شد. این قلعه به سبک قلعههای رنسانسی در نورماندی فرانسه ساخته شدهاست.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است