ساحل پالولم گوا هند

معمولا کسانی که تور هند را برای سفر بر می گزینند بیشتر از هر مساله ای اهمیت زیادی به جاذبه های گردشگری هند می دهند. زیرا این جاذبه های متنوع و زیبا برای همه رده های سنی مناسب است. هند که دارای چندین شهر است و دومین کشور جهان از نظر جمعیت است سواحل بسیار زیبایی دارد که بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند. از مهیج ترین جاذبه های گردشگری هند، ساحل پالولم گوا است.

ساحل پالولم 4

درباره ساحل پالولم گوا

ساحل پالولم با 1.5 کیلومتر طول که در جنوب غربی گوا قرار دارد با درختان نخل و بامبو پوشیده شده است و یکی از بهترین سواحل گوا برای شنا کردن به شمار می‌آید. اینجا در محیطی آرام و در زیر نور آفتاب تابنده می‌توانید برای ساعاتی استراحت کنید و خستگی یک روز گشت‌وگذار در شهر را از تن برهانید. پیاده‌روی با پای برهنه از دیگر جذابیت‌های ساحل پالولم است که به شما پیشنهاد می‌دهیم حتماً آن را تجربه کنید. در این ساحل به تماشای شنای زیبای دلفین‌ها بروید و اگر شناگر خوبی هستید، تنی به آب بزنید و در کنار آن‌ها به شنا بپردازید.

 

 

ساحل پالولم 2

 

 

در سواحل ماسه‌ای گوا غروب آفتاب را به نظاره بنشینید و از صدای آرامش‌بخش امواج دریا نهایت لذت را ببرید. اگر به ورزش‌های هیجان‌انگیز همچون پاراگلایدر علاقه‌مند هستید، در سواحل گوا پرواز بر روی دریا تجربه متفاوتی خواهد بود. جالب است بدانید قدمت شهر گوا به قرن 3 ق.م باز می‌گردد و در حدود 4 سده از سال 1510 میلادی تا 1961 میلادی به تصرف پرتغالی‌ها در آمده بود.

 

 

ساحل پالولم 1

 

 

دیگر جاذبه ها و امکانات ساحل پالولم گوا

 جنگل های اطراف این ساحل که دارای مراتع سرسبز و بکری هستند نیز از جاذبه های توریستی گوا به حساب می آیند و چشم هر بیننده ای را به خود خیره کرده اند. در فصل بهار این سواحل بهترین گزینه برای گذراندن اوقات فراغت هستند.  گزینه های متعددی برای صرف غذا وجود دارد. در این ساحل زیبا می توان انواع ورزش های آبی را انجام داد. این منطقه نسبت به دیگر مناطق کشور کمی گران و نسبتاً شلوغ است، اما کماکان نسبت به خیلی از سواحل دیگر کشور، خلوت تر است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است