سوغات جمهوری چک

سوغات جمهوری چک
پراگ ،شهر زیبای جمهوری چک است که بهترین سوغاتی اش خرید کریستال های معروف چک است.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  سوغات جمهوری چک آشنا بشیم .

کریستال چک

سوغات چک
 

کریستال بوهمیا از کریستال‌های سنتی این کشور است که در کارگاه‌های متعدد در سراسر این کشور تولید می‌شود. کریستال‌های بوهمیا بسیار باکیفیت، زیبا و دست‌ساز هستند. در تولید آنها از سرب فراوان استفاده می‌شود که باعث می‌شود محصول نهایی ضخیم‌تر و مقاوم‌تر باشد، درخشند‌ه‌تر و صیقلی‌تر باشد و به راحتی با دست قابل حکاکی باشد. می‌توانید برندهای مختلف کریستال بوهمیا را از فروشگاه‌های سراسر پراگ خریداری کنید.

زیورآلات با تگین لعل

سوغات پراگ

لعل یک سنگ نیمه‌قیمتی است که سابقه‌ای طولانی در جمهوری چک دارد. امروزه از لعل برای ساختن انواع زیورآلات و اشیای مینیاتوری استفاده می‌شود. با هر بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید یک تکه لعل به عنوان سوغات برای خود یا نزدیکان‌تان بخرید. فراموش نکنید که لعل قلابی همه‌ جا پیدا می‌شود بنابراین موقع خرید حتما فروشگاه‌های معتبر را انتخاب کنید و حتما گواهی اصالت کالا را از فروشنده دریافت کنید.

ویفر اسپا

ویفر اسپا
 

ویفر اسپا نوع خاصی از ویفر است که طرفداران زیادی دارد. گرچه شرکت‌های زیادی ویفر اسپا تولید می‌کنند اما مشهورترین آن در شهر Karlovy Vary تولید می‌شود. این شهر به خاطر چشمه‌های آب گرم و اسپاهایش شهرت دارد. ویفرهای اسپا بسیار نازک و بزرگ هستند و لایه‌هایی از کرم‌های شیرین کاکائویی، فندقی یا وانیلی دارند. جعبه‌های ویفر را می‌توانید از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های گوشه و کنار پراگ خریداری کنید.

اسباب‌بازی‌های چوبی

اسباب بازی های چوبی

نه فقط بچه‌ها بلکه بزرگترها هم از دیدن و داشتن این اسباب‌بازی‌های چوبی لذت می‌برند. انواع ماشین‌های قدیمی، قطار، آویز حیوانات و حتی انواع پازل چوبی و کشتی نوح را می‌توانید از فروشگاه‌های سوغات خریداری کنید. این اسباب‌بازی‌های زیبا و دوست‌داشتنی، جایگزین خوب و ارزانی برای صنایع دستی چوبی هستند. علاوه بر فروشگاه‌های سوغات در بازارهای آخر هفته‌ مثل Havel’s Market در مرکز پراگ هم می‌توانید این اسباب‌بازی‌ها را پیدا کنید.

پوسترهای آثار موخا (Mucha)

پوسترهای آثار موخا

آلفونس ماریا موخا یک سنگ‌تراش و نقاش اهل جمهوری چک بود. در سراسر شهر پراگ می‌توانید آثار موخا را بر در و دیوار مشاهده کنید؛ از گالری‌ها و کافه‌ها گرفته تا فروشگاه‌ها و مراکز فرهنگی. البته آثار اصلی او در موزه‌ها و گالری‌ها نگهداری می‌شوند و شما می‌توانید پوسترهای کپی آثار این نقاش را خریداری کنید. همچنین می‌توانید از موزه‌ی موخا هم دیدن کنید.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است