سوغات معروف دبی
دبی شهری است که هرچقدر هم که خرید کنید، باز هم کم است. زیرا تمام برندهای معروف دنیا در یک شهر کوچک جمع شده اند اما در این بین محصولاتی هم هستند که مربوط به خود شهر دبی می باشند و شما می توانید برای سوغات از آنها نیز استفاده کنید. در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با سوغات معروف دبی آشنا کنیم .
طلا

طلا، چیزیست که بسیار ارزشمند است که در دبی به مقدار فراوان یافت می شود. زمانی که می خواهید سوغاتی بخرید، می توانید از فلزاتی مانند نقره، طلا و غیره که در دبی فراوان یافت می شود انتخاب کنید.خرید طلا با عیار 24 در دبی بسیار برای ایرانیان پرطرفدار می باشد .

طلا اماراتی
 

پارچه

پارچه های سنتی دبی یکی دیگر از سوغاتی های دبی هستند. اگر سری به بازار پارچه فروشان دبی بزنید می توانید با توجه به سلیقه و قیمت مورد نظر خود پارچه تهیه کنید. پارچه های عرضه شده جنس های همچون ابریشم، کتان و … هستند. خرید پارچه از فروشگاههای هندی در میدان بنی یاس را توصیه میکنیم . مطمئنا تنوع و کیفیت رنگها وطرحها هر مشتری را راضی خواهد کرد .

پارچه اماراتی
 

شکلات شیری شتری

این شکلات های شتری را می توانید از Majlis دبی خریداری کنید. در همان مغازه های مجلس دبی، می توانید شکلات ها را تست کنید و بفهمید که هیچ ارتباطی میان شتر با شکلات ها نمی باشد مخصوصا زمانی که با شکلات ترکیب شود. تعداد بی­شماری از مغازه ها، امروزه از این شکلات ها دارا هستند.

شکلات شیری شتری
 

کفش های طراحی شده

زمانی که مرکز تجاری ۹۶ کیلومتری را طی می کنید، حتما نیاز به یک کفش راحت خواهید داشت. اگر برای خود یا برای خانواده خود به دنبال یک کفش خوب می گردید در دبی مال می توانید انواع کفش ها را پیدا کنید.

سوغات
??????????

چاقوی سنتی

در قدیم بسیار مرسوم بوده است که همه در دست خود یک شمشیر یا چاقو داشتند. اگر علاقه مند به خرید چیز های قدیمی هستید می توانید از چاقو های سنتی استفاده کنید. می توانید این چاقو ها را بر دیوار خود به یادگار از سنبل دبی آویزان کنید. این چاقو ها را می توانید از گلد سوک دبی پیدا کنید.

چاقوی امارات

ادویه عربی

اگر به غذا های ادویه دار دبی علاقه مند شدید، می توانید از ادویه های آن در بازار ادویه دیدن کرده و آن ها را خریداری کنید. توجه کنید که اگر دارای کودک خردسال هستید ادویه ها را در کیف دستی خود قرار ندهید.

کندر، زعفران، بزار (ترکیبی از ادویه جات ترشی جات عربی)، گلاب و آب شکوفه پرتقال (مورد استفاده در سالاد، شیرینی یا دسر در پخت و پز عربی) به کار می روند و می توانید آن ها را به خانه ببرید. حتی شاید عود نیز مورد توجه شما قرار گیرد.

ادویه گرجی

خرما
می توان به جرات گفت دبی بهترین خرما را در سراسر امارات متحده عربی دارد، این خرماها بیشتر با شکلات و یا آجیل پر می شود و طعم و مزه شان زبانزد است.
این خرماها با نام بتییل ( Bateel )، که یکی از برترین برندهای خرمای دبی است هم شناخته می شوند. بدون شک خرمای دبی شیرین ترین سوغاتی است که از این شهر می توانید برای دوستان و آشنایان خریداری نمایید.
در همه ی مراکز خرید، هایپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی می توانید خرمای مخصوص دبی را پیدا کنید، خرماهای بتییل که از برترین نوع خرمای دبی هستند هر کیلویش را به قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسانند و با وجود قیمت بالای این خرماها باز هم بسیار باب میل توریستان می باشند.

خرما دبی

قهوه
در هنگام گذر از میان مراکز  دبی لذت یک قهوه را تجربه کنید. قهوه یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی های جهان است. از قهوه اصل عربی میتوانید برای عزیزانتان سوغات تهیه کنید.

قهوه عربی

توصیه سایت   : دبی مکان مناسبی برای خرید دستگاههای الکترونیکی به خصوص لپ تاپ و،تبلت و موبایل (با راه اندازی طرح ریجیستری ) نمی باشد . متاسفانه دستگاههای موجود در دبی فاقد گارانتی بوده و در صورت بروز مشکل در داخل ایران کسی پاسخگو نخواهد بود. همچنین بعضا مشاهده شده .دستگاههای رفرش به اسم نو به مشتریها فروخته شده . لوازم الکترونیک با ایران تفاوت قیمت زیادی ندارد . در ایران شما می توانید. لوازم الکترونیک را با گارانتی معتبر تهیه کنید .

  • “راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها  “
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است