سوغات معروف قبرس

سوغات معروف قبرس
اولین چیزی که در این جزیره توجه شما را جلب می کند، قهوه سنتی قبرس می باشد. اگر از قهوه ای که در کافی شاپ های قبرس نوش جان کرید، خوشتان آمد پس بهتر است آن را به عنوان سوغاتی قبرس بخرید.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را باسوغات معروف قبرس  آشنا کنیم .
قهوه سنتی قبرس

قهوه سنتی قبرس

روغن زیتون بکر قبرس

روغن زیتون بکر

پیشنهاد می کنم روغن زیتون های خالص و بدون مواد افزودنی و ادویه جات را بخرید.. روغن زیتون سنتی قبرس ، فقط و فقط روغن خالص است.. قیمت این بطری های روغن زیتون از 5 تا 8 یورو می باشد.

 پنیر اناری سنتی قبرس

پنیر اناری قبرس

بهتر است آن را از سوپر مارکت های بزرگ و یا بازارهای روستایی (در مراکز خرید لیماسول و پافوس) بخرید چون که تازه تر و خوش طعم تر هستند. یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین پنیرهای محلی قبرس، پنیر اناری می باشد که شبیه ریکوتا ایتالیایی ست. میتوان از آن به عنوان دسر با مربا و عسل استفاده کرد. پنیرهای قبرس به اندازه پنیر ایتالیا، فرانسه و سوئیس معروف نیستند ولی طعم فوق العاده لذیذی دارند.
شیرینی سنتی قبرس
شیرینی سنتیوقتی حرف از سوغات قبرس به میان می آید، نمیتوان از شیرینی های فوق العاده خوشمزه قبرس چشم پوشی کرد. در تمامی سوپرمارکت ها و مغازه های قبرس، میتوانید انواع مربای (پوست هندوانه، زردآلو، هلو، گردو و غیره) را خریداری کنید. قیمت هر شیشه مربا از 3 تا 8 یورو می باشد. انواع شیرینی های سنتی قبرس را میتوانید به عنوان سوغات همراه خود به خانه ببرید.

لوازم آرایشی قبرس با روغن زیتون

لوازم آرایشی سنتی قبرس

انواع کرم، رنگ مو، صابون، ماسک و غیره که با روغن زیتون ساخته شده، در بین بازدیدکنندگان قبرس معروف است. به یاد داشته باشید که اینجور سوغاتی ها اگر ساخت یونان باشند، از کیفیت بیشتری برخوردارند.
اگر میخواهید لوازم آرایشی ساخت قبرس را بخرید، باید دقت داشته باشید که آب گل رز از محتویات آن باشد. در روستای آگروس در قبرس، دو کارخانه وجود دارد که آب گل رز صورتی تولید می کنند که در قبرس رشد می کند و در ساخت لوازم آرایشی از آن استفاده می شود. قیمت انواع این کرم ها 20 تا 30 یورو می باشد. در داروخانه ها و سوغاتی فروشی های لیماسول و پافوس می توانید آن را تهیه کنید.

جواهرات محلی قبرس

نقره سنتی قبرس
 

اگر طرفدار هدایای گرانقیمت هستید، پس نقره جات و جواهرات محلی را انتخاب کنید که در روستای لفکارا توسط هنرمندان قبرس ساخته می شود.

  • “راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها  “
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است