3 سیاست بازاریابی اینستاگرام که اغلب نادیده گرفته می‌شود

آیا شما از اینستاگرام برای کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید؟

آیا می‌خواهید با استفاده از دستورالعمل‌های اینستاگرام در بازار باقی بمانید یا بازارتان را از دست بدهید؟

در این مقاله شما 3 بازخورد مربوط به اینستاگرام را بهتر درک خواهید کرد .

1/ اگر شما تصاویر خود را در اینستاگرام قرار دهید، کنترل قسمتی از محتوا را از دست می‌دهید. همان‌طور که در سال 2013 مشخص شد، زمانی که شما عکسی را در اینستاگرام قرار می‌دهید، مجوزی به این برنامه می‌دهید که محتواهای شما منحصر به‌ فرد نیست، بدون حق امتیاز است و هر شخصی می‌تواند از آن استفاده کند، قابل‌انتقال است و این مجوز جهانی است.

این بدان معنا است که شما از اینستاگرام برای نمایش عکس‌هایتان استفاده می‌کنید. در دنیای واقعی می‌توانید امتیاز عکستان را واگذار کنید ولی در این شبکه اجتماعی هرکسی می‌تواند از عکس شما به هر شکلی که بخواهد بدون مجوز استفاده کند بدون خریدن حق امتیاز یا آنکه حتی پولی پرداخت کند.

اینستاگرام همچنین حق انتقال این مجوز را به هرکسی در جهان بدون دریافت اجازه از شما بدون نیاز به پرداخت هر چیزی، می‌دهد. (به یاد داشته باشید، بدون حق امتیاز)

این موضوع چگونه در دنیا واقعی به نظر می‌رسد؟ خوب، مثلاً شما یک وبلاگ نویس سفر هستید که تصویر شگفت‌انگیزی از برج ایفل گرفته‌اید و آن را در اینستاگرامتان پست می‌کنید. ازلحاظ فنی و قانونی، شما به اینستاگرام حق خریدوفروش عکس را به سایت نشنال جئوگرافیک برای استفاده در وب‌سایت خود را بدون گرفته هیچ‌گونه پول یا جبرانی داده‌اید.

در حال حاضر، اینستاگرام در حال انجام این کارها نیست زیرا می‌داند که کاربرانش این عمل را نمی‌پسندند. ولی آن‌ها می‌توانند این کار را انجام دهند. فقط باید بدانید هنگامی‌که شما یک تصویر را در پلت فرم رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید، کنترل صد درصد روی آنچه قرار است اتفاق می افتد را ندارید.

2/ شما باید شرایط و ضوابط کامل برای هر مسابقه را به‌طور کامل ارائه دهید.

امروزه مسابقات اینستاگرام و مراسم عروسی، بسیار محبوب هستند. آن‌ها یک‌راه عالی برای کسب مخاطب و در معرض دید قرار گرفتن کسب‌وکار شما هستند. بااین‌وجود، مواردی وجود دارد که باید انجام دهید تا مطمئن شوید با قوانین اینستاگرام سازگار هستید.

رمز موفقیت شما این است که موارد زیر را کاملاً بشناسید و انجام دهید:

تائید اینکه در این شبکه کاری انجام دهید وجود ندارد و اینستاگرام شریک شما می‌شود.
نمایش مشخصات برای عموم شرکت‌کننده آزاد است.
در قوانین مسابقه می‌توانید از هرگونه الزامات مانند واجد شرایط بودن و جوایز برای ارائه استفاده کنید. شما می‌توانید این قوانین را به‌طور مستقیم در پست یا پیوندتان به یک وب‌سایت به‌صورت جداگانه قرار دهید که این اطلاعات می‌تواند شامل فهرست قوانین مسابقه باشد و اینکه می‌توانید برای شرکت‌کنندگان روشن کنید که نمی‌توانند از محتوای نامناسب استفاده کنند.

3/ احترام به کپی‌رایت مسئولیت شماست.

استفاده از تصاویر به‌صورت قانونی در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند کمی نگران‌کننده باشد؛ و اینکه آگاه باشید اگر شخصی عکسی را منتشر کرد شما نمی‌توانید از آن استفاده کنید زیرا ممکن است مرتکب نقض حق کپی‌رایت شوید. میدانم که سخت است که این را باور کنید زیرا در بسیاری از پلت فرم‌ها ویژگی‌های بسیاری برای به اشتراک گذاشتن تصاویر دیگران وجود دارد.

در اینجا چیزی وجود دارد که شما حتماً باید آن را بدانید. حفاظت از حق کپی برای کاربران به‌صورت خودکار وجود دارد. به این معنی که عکسی را که آن‌ها در اینیستاگرام خود پست می‌کنند به این معنی است که خودشان آن عکس را گرفته‌اند و حق مالکیت دارند. پس هیچ‌کس نمی‌تواند عکس شمارا دوباره بارگذاری کند مگر آنکه شما موافقت کرده باشید. شما به اینیستاگرام اجازه استفاده از عکس‌هایتان را داده‌اید نه به میلیون‌ها کاربر در پلت فرم.

بازاریابی در اینستاگرام 1

توجه داشته باشید که علاوه بر اینستاگرام، شخصی که صاحب عکس هست می‌تواند به‌طور بالقوه برای نقص حق کپی‌رایت، شکایت کند و مبلغ بالایی پول را درخواست کند.

این اطلاعات به معنای ترساندن شما از اشتراک‌گذاری عکس‌هایتان در اینستاگرام نیست. این آگاهی به شما اجازه می‌دهد تا بدانید چه پیامدهایی برای شما وجود دارد و چه سیاست‌هایی در دسترس شما وجود دارد.

همان‌طور که اغلب شرکت‌ها حق اصلاح استفاده از شرایط را دارند و شما با ادامه استفاده از سرویس‌ها اساساً با شرایط جدید موافقت می‌کنید و نمایش مشخصات عمومی متفاوت خواهد بود.

در بخش عمومی شرایط استفاده از اینستاگرام، پلت فرم حق دارد که شرایط جدید را فقط در وب‌سایت خود به‌روزرسانی کند. این بدان معنا است که شما باید به‌صورت دوره‌ای و مرتب شرایط را مطالعه کنید تا از تغییرات جدید اطلاع پیدا کنید زیرا ممکن است کسب‌وکار شمارا تحت تأثیر قرار دهد.

خوشبختانه، هنگامی‌که تغییرات عمده‌ای در رسانه‌های اجتماعی رخ می‌دهد، کسی توده‌ای از کاربران را مطلع می‌کند اما امنیت این موضوع بسیار پایین است.

نویسنده: سارا کورنبلت

1 اوت 2017

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است