سیرک نیکولین مسکو روسیه

از طبیعت زیبای شهر مسکو، شب های رویایی و جاذبه های گردشگری بی نظیرش که بگذریم، سیرک نیکولین مسکو چیز دیگری است. سیرک جزو تفریحاتی است که از گذشته تا کنون میان مردم پرطرفدار باقی مانده است. اگر شما هم قصد سفر به روسیه را دارید، بازدید از این سیرک بزرگ و دیدنی روسیه را از دست ندهید.

 

 

سیرک نیکولین 3

 

 

 

درباره سیرک نیکولین مسکو

سیرک بزرگ مسکو 65 سوپر استار دارد که از بهترین های روسیه و دنیای سیرک بین المللی به شمار می روند. سوپراستارهای سیرک بزرگ مسکو در دنیا نظیر ندارند. این سیرک دارای ۱۰۰ تُن وسیله و تجهیزات است و نمایش هایی که در طول عمرتان ندیده اید را برایتان به اجرا در می آورند.

این نمایش ها شامل بندبازان، جالب ترین دلقک ها و آکروبات کارها، مردانی که از مرگ نمی ترسند و کارهایی خارق العاده انجام می دهند، می باشد که هر بیننده ای را متحیر می سازد. سیرک بزرگ مسکو آمیزه ای از برنامه های سرگرم کننده، خنده دار و شادی آفرین، مهارت و استعداد است. اگرچه به ظاهر غیرممکن به نظر می رسد اما واقعی است.

 

 

سیرک نیکولین 2

 

 

 

این سیرک عظیم گنجایش 3400 بازدید را دارد و حتی خرس، شیرهای دریایی، میمون‌ها هم در آن بازی می‌کنند. سیرک نیکولین مسکو (Nikulin’s circus) در مرکز شهر مسکو قرار دارد و از سال ۱۸۸۰ به فعالیت خود ادامه داده است. این سیرک به نام یکی از هنرمندان کمدین نام گذاری شده است.

در ابتدا سیرک دارای ۵ ردیف صندلی بوده و با گذشت زمان بزرگ‌تر شده است. ساختمان جدید آن بین سال‌های ۱۹۸۹- ۱۹۸۷ بازسازی شد. این سیرک پس از فوت نیکولین (کمدین بزرگ روسیه) که از هنرمندان این سیرک به شمار می‌رفت به اسم او نام گذاری شد و قیمت بلیت سیرک مسکو از ۲۵۰ تا ۳۰۰۰ روبل بسته به محل استقرار صندلی نسبت به صحنه نمایش متغیر است.

 

 

سیرک نیکولین 1

 

 

 

سوپراستارهای سیرک بزرگ

سیکتو باریرا و لوسیا

حتی بدون یک لحظه پلک زدن در پیش چشمان شما این زن لباس هایش خود به خود یکی پس از دیگری عوض می شود. آیا آن ها واقعا جادوگرند یا این وهم و خیال است؟ یک ترفند است یا تردستی؟ شما کاملا مبهوت خواهید شد.

شعبده باز

خوان پابلو مارتینز اهل مکزیک، بازیگری با استعداد درخشان که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد اکنون در سیرک بزرگ مسکو است. او به خاطر حضور در سیرک ملی سوئیس و سیرک مشهور بیلی بریتانیا شهرت زیادی دارد.

ساشا ویلیامز

او از صندلی بالا و بالاتر می رود و این درحالی است که حلقه هایی به دور تا دورش پیچیده شده اند. بدون اینکه حتی یکی از آن ها بیفتد یا تعادلش به هم بخورد بالا و بلاتر می رود. کوچکترین خطا می تواند فاجعه به بار بیاورد.

 

 

سیرک نیکولین 4

 

 

گروه تئاتر Rubtsov

آکروبات کارها از راه می رسند. اکنون وقت بهترین نمایش آکروباتی است. زمان بندی، کارگروهی و نمایشی فوق العاده زیبا به نظر می رسد که کار آسانی است اما کاری بس خطرناک و سخت است.

مرد لاستیکی

امین عبدالله فردی با استعدادهای خارق العاده، مرموز که برنامه هایش شما را مات و مبهوت می کند. در سیرک بزرگ شما گوشه ای از عجیب ترین و خارق العاده ترین شگردها را نظاره می کنید.

جهان مرگ

همانطور که فکرش را می کنید دیدنش از نزدیک رعب آور است. شما موتورسوارانی را می بینید که از جهان مرگ نمی ترسند نه یکی نه دو تا، نه سه و نه چهار انقدر سرعتشان بالاست و بر بلندای جهان فولادی موتور سواری می کنند که واقعا به زنده ماندنشان شک می کنید؛ این پسرها شما را شگفت زده می کنند.

 

 

سیرک نیکولین 5

 

 

 

نوازندگان با استعداد و شگفت انگیز

نوازندگانی با دستان جادویی که شما را به وجد می آورند واقعا از شنیدن آهنگ فوق العاده مهیج آنها سیر نمی شوید. آهنگ های جدید، آهنگ های شاد، آهنگ های غمگین و احساسی؛ شما در این مکان شاهد بهترین های موسیقی خواهید بود.

بندبازی

شما در سیرک بزرگ مسکو شاهد بلندترین و طولانی ترین پرش با طناب خواهید بود. بندبازانی که از هیچ چیزی نمی ترسند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است