شهربازی های سنگاپور

شهربازیهای  سنگاپور
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با شهربازیهای  سنگاپور آشنا بشیم .

استودیو یونیورسال سنگاپور

اولین یونیور سال که در سنگاپور ساخته شد به اندازه 2 میلیون نفر بازدید کننده داشت.تنوع وسایل تفریحی و جاذبه های این پارک شما را به یاد نیویورک , مصر و حتی ماداگاسکار می اندازد.این پارک جذاب باعث می شود تا تمام اعضای خانواده از کودکان گرفته تا پدر مادرها و دیگر اعضا سرگرم شوند و از پارکی با این همه امکانات لذت ببرند.
این مجموعه بیست هزار هکتار دارد و در نگاه اول به قدری به نظرتان وسیع می رسد که دوست ندارید از این مکان بیرون بیایید.اولین بار این شهربازی هیجان انگیز در سال 2010 در شهر سنگاپور افتتاح شد.
استودیو یونیورسال سنگاپور

جالب است بدانید که در این شهربازی بی نظیر 21 وسیله تفریحی شگفت انگیز وجود دارد که شامل 6 ترن هوایی و 2 تفریح آبی منحصر به فرد وجود دارد.البته نا گفته نماند که این پارک دومین یونیورسال استودیو در آسیا استو و اولین شعبه این شهربازی در ژاپن افتتاح شده است.
این پارک، قسمتی به نام دنیای گمشده دارد که شامل دو قسمت است؛ پارک ژوراسیک و واترورلد می باشد.به علاقه مندان به هیجان و تفریح پیشنهاد می شود تا در سفر خود به سنگاپور این مکان را از دست ندهند.
این پارک یا شهر بازی دارای 7 قسمت موضوعی برگرفته شده از یک فیلم مشهور یا نمایش تلویزیونی محبوب طراحی شده که شخصیت‌های خاص خود را دارد. این شهربازی دارای قسمتی با عنوان ترنسفورمرز، با الگو برداری از سری فیلم های مشهور آن می باشد.
ترن هوایی بخش پرطرفدار این پارک اسن که از سریال محبوب بتل‌استار گالکتیکا الهام گرفته شده و جز بلند ترین ترنهای هوایی است. با رفتن به ین پارک در تور سنگاپور احساس می کنید که به سرزمین عجایب رفته اید و هر چه جلو تر بروید از سفر به سنگاپور بیشتر شگفت زده خواهید شد.
قسمت های جالب دیگر شهربازی که درون محوطه یونیورسال استودیوز قرار دارد می توان از هالیود خیابان دهه ی 70 نمادها و ساختمان های شهر نیویورک شهر علمی و… نام برد.

چرخ و فلک فلایر سنگاپور

چرخ و فلک فلایر سنگاپور
این چرخ‌ وفلک‌ که به عنوان یکی از عظیم ترین چرخ و فلک های جهان شناخته می شود ، 165 متر ارتفاع داشته و بلندترین چرخ‌وفلک‌ سنگاپور به شمار می رود. اگر عازم سفر به این منطقه توریستی هستید توصیه می کنیم حتما از این چرخ و فلک باشکوه بازدید کرده ، سوار آن شده و مناظر شگفت انگیزی را که برایتان به تصویر میکشد را از دست ندهید . البته دبی نیز در حال ساخت چرخ‌وفلک‌ «چشم دبی» است و قصد دارد حتی بلندتر از فلایر سنگاپور و رتبه یک بلندترین چرخ‌وفلک‌ دنیا باشد. فلایر نمای 360 درجه از سنگاپور و خلیج مارینا را در معرض دید علاقه مندان قرار داده و گردشگران از این همه زیبایی و هیجان نهایت لذت را خواهند برد.شایان ذکر است که بهای بلیت برای بزرگسالان 24 دلار و برای کودکان 15 دلار می باشد.

چرخ و فلک فلایر
“راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است