شهر آستین (Austin) مرکز ایالت تگزاس در جنوب ایالات متحده آمریکا است. جمعیت این شهر در حدود ۷۸۶٬۳۸۶ نفر تخمین زده شده‌است.مراکز دولتی و مجلس عوام و سنای تگزاس هردو در این شهر مستقر هستند. همچنین بزرگ‌ترین پایگاه نظامی ایالات متحده آمریکا در جهان به‌نام پایگاه فورت هود در ۹۷ کیلومتری شهر آستین قرار دارد.  آستین به عنوان پایتخت موسیقی زنده جهان شناخته می‌شود.

 

شهر آستین 4

 

 

تاریخچه شهر آستین

آستین در ۱۸۳۵ نخست توسط اروپاییان مسکونی گردید. در آن‌زمان تگزاس قسمتی از مستعمرهٔ اسپانیا محسوب می‌شد. اما قبل از آن نیز سرخ‌پوستان در منطقه سکنی داشتند. بزرگترین قبیله مسکونی قبیله تنکاوا نام داشت. طولی نکشید که آستین تبدیل به پایتخت جمهوری تگزاس گردید و از آن زمان تا به امروز مرکزیت خود را در تگزاس حفظ کرده‌است.

 

شهر آستین 5

 

آب و هوای شهر آستین

آستین شهری با آب و هوای نسبتا خشک و گرم اما مطبوع است و در هیچ شرایطی، شاهد تفاوت زیاد دما نیستیم. برای سفر محدویتی وجود ندارد و این شهر در چهار فصل پذیرای گردشگران می باشد، اما بهترین فصل سفر پاییز و بهار است.

 

 

شهر آستین 6

 

 

هتل ها و اقامتگاه های آستین

بیشتر هتل های این شهر 4 ستاره هستند که هتل Hyatt Regency Austin و هتل Driskill از محبوب ترین ها می باشند. اما با اطمینان می توان گفت که هتل های 4 ستاره دست کمی از هتل های 5 ستاره ندارند و چه بسا از هتل های 5 ستاره بیشتر کشورها امکانات بیشتری هم دارند. هتل های 3 ستاره این شهر هم نسبت به قیمت پایین تری که دارند اما از امکانات خوبی هم بهره مند هستند، هتل Holiday Inn و هتل Lone Star Court از بهترین آن ها می باشند. اما اگر اقامتی ارزان در عین حال تمیز و راحت مدنظر شماست هتل Hampton Inn و هتل Holiday Inn Express از گزینه های خوب برای اقامتگاه های ارزان و مقرون به صرفه هستند. اما اگر علاقه ای به اقامت در هتل ندارید، در اطراف ایالت 35 کمپ و هاستل های ارزان قیمت وجود دارند که می توانید اقامت در کنار دیگر گردشگران از سراسر جهان را تجربه کنید.

 

شهر آستین 2

 

 

خوراکی های شهر آستین

از غیرممکن هاست که به آستین سفر کرد ولی از طعم غذاهای لذیذش نچشید. آستین سرزمین متنوعی از غذاهای آمریکایی، اروپایی و اسپانیایی می باشد، اما غذاهای دریایی این شهر در اولویت منوی رستوران ها قرار دارند و می توانید خوشمزه ترین غذاهای دریایی را در رستوران Truluck’s Seafood و رستوران Eddie V’s Prime Seafood امتحان کنید که همراه با سبزیجات معطر و سس های مخصوص سرو می شوند. رستوران Franklin Barbecue و رستوران Hopdoddy از محبوب ترین رستوران ها می باشند که می توانید دستپخت مشهورترین سرآشپزها را امتحان کنید و در یک محیط رمانتیک بهترین غذای دریایی عمرتان را طبخ کنید. این رستوران ها علاوه بر طعم غذای عالی، سطح قیمت متوسطی هم دارند. اگر به دنبال رستوران ارزان و مقرون به صرفه بودید رستوران Torchy’s Tacos و پیتزا Home Slice از بهترین پیشنهادها می باشند.

 

 

شهر آستین 1

 

 

خریدنی های شهر آستین

مردمان آستین به آراستگی و ساده پوشی مشهورند، پس با این وصف می توان فهمید که برندهای مختلف در این شهر شعبه دارند. اگر شما هم اهل خرید کردن یا به دنبال خرید سوغاتی برای عزیزانتان هستید، سری به فروشگاه های معروف آستین بزنید. محبوب ترین سوغاتی های این شهر مصنوعات زیبایی عجیب و غریب، لباس و عتیقه جات هستند که محبوبیت بیشتری دارند. Barton Creek Lakeline Mall ، Hill Country Galleria ، Round Rock Premium Outlets ،Prime Outlets San Marcos از برترین فروشگاه های این شهر هستید که می توانید از آن ها برای دوستانتان سوغاتی های زیبا بخرید.

 

 

شهر آستین 3

 

 

دیدنی های شهر آستین

  • کوه بنلل | Mount Bonnell
  • میفیلد پارک | Mayfield Park
  • موزه تاریخ ایالت تگزاس | Bullock Texas State History Museum
  • موزه هنر بلانتون | Blanton Museum of Art
  • موزه و کتابخانه لیندون بینز جانسون | LBJ Presidential Library
  • پارک گرافیتی در قلعه هیلز | Graffiti Park at Castle Hills

 

شهر آستین 7

 

 

سلامت و درمان آستین

1) آب آشامیدنی در این شهر تصفیه شده اما بهتر است از آب معدنی استفاده کنید.
2) در کنار رودخانه و پایین تپه ها مخصوصا هنگام بارندگی تجمع و کمپ نکنید، چون احتمال سیل زیاد است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است