شهر آمستردام در هلند

اگر شما نیز به دنبال یک شهر خارجی بسیار زیبا، آرامش بخش، متفاوت، خوش آب و هوا و تاریخی برای گردش و تفریح می گردید، سفر به آمستردام پاسخ گوی مناسبی به سلیقه های شما خواهد بود. این شهر بسیار زیبا که پایتخت کشور هلند نیز می باشد، یکی از برترین و مناسب ترین شهر ها برای گردشگری است و سالانه افراد زیادی با تور آمستردام برای تفریح به این شهر سفر می کنند. چیزی که بیش از همه چیز در آمستردام هلند خواهید دید دوچرخه است و به همین دلیل هوای بسیار پاکیزه ای دارد. در این شهر می توانید انواع موزه ها را به راحتی پیدا کنید.

 

شهر آمستردام 4

 

 

بسیاری از گردشگران تمایل دارند بارها و بارا به کافی‌شاپ‌های این شهر مراجعه کنند. از ویژگی‌های این شهر می توان به موزه‌های هنر، پارک‌های زیبا و کافی‌‌شاپ‌های شگفت‌انگیز اشاره کرد. آمستردام نسبت به دیگر شهرهای اروپایی مقرون به صرفه‌تر است، اما قیمت‌ نسبتا بالای هتل و هاستل، مانع از این می‌شود که آن را ارزان به شمار آوریم. منطقه‌ی توریستی در مرکز شهر، تقریبا هر آنچیزی را که دوست دارید ببینید در خود دارد. همچنین کوچکی این منطقه باعث می شود که بتوانید با پیاده روی در حدود ۴۰ دقیقه، بیشتر نقاط آن را بازدید کنید و حتی ممکن است به استفاده از وسیله‌ی نقلیه هم مجبور نباشید.

 

 

شهر آمستردام 1

 

 

بهترین زمان سفر به آمستردام

اگرچه سفر به شهر آمستردام معمولاً در ماه های تابستان انجام می شود، اما ماه های آوریل تا مه و همچنین سپتامبر تا نوامبر بهترین ماه های سفر به آمستردام هستند. در این ماه ها علاوه بر این که آب و هوا بسیار مناسب و معتدل است، میزان گردشگر تور اروپا و تور آمستردام در این شهر کاهش می باید و تا حدودی هزینه های مربوط به رزرو هتل، بلیط مکان های دیدنی، حمل و نقل، غذا و … پایین می آید. در ماه های تابستان دمای هوا تا ۴۰ درجه سانتی گراد هم بالا می رود. همچنین فصل زمستان از نظر هزینه ها بسیار مقرون به صرفه است. در حالت کلی در تمام فصول سال در آمستردام می توانید شاهد انواع جشنواره ها و فستیوال ها باشید و به همین دلیل سفر به آمستردام در همه فصول لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود.

شهر آمستردام 6

آب و هوای شهر آمستردام

در حالت کلی، شهر آمستردام آب و هوای معتدلی دارد. اگر تابستان را برای سفر به آمستردام انتخاب کنید با هوای بسیار گرم و اذیت کننده ای مواجه نخواهید شد. تابستان ها در اکثر مواقع خنک و مطلوب هستند و به ندرت گرمای زیاد در آن دیده می شود. همچنین انتخاب فصل زمستان برای سفر به آمستردام، شما را با آب و هوایی سرد اما بدون برف روبرو خواهد کرد. در زمستان های آمستردام شما به ندرت بارش برف را شاهد خواهید بود. در این فصل البته وزش باد ها ممکن است تا حدودی به دمای هوا تأثیر گذشته و سردی آن را افزایش دهد. معمولاً در آمستردام اکثر روز ها هوا ابری است، اما باران شدید نیست و اغلب به صورت نم نم می بارد. در واقع معمولاً بارندگی به گونه ای اتفاق می افتد که نیازی به چتر نداشته باشید.

شهر آمستردام 2

بهترین تفریحات و سرگرمی‌ها در آمستردام

  • کانال پرنسس (Prinsengracht)
  • موزه‌ی Woonboot (خانه‌ی قایقی)
  • خرید در خیابان P.C. Hoofstraat
  • بازدید از موزه‌ی ون گوک
  • میدان Leiden
  • بازار گل (flower market)
  • کاخ سلطنتی آمستردام
  • بازدید از خانه‌ی آنِ فرانک
  • واندل پارک (Vondelpark)
  • موزه‌ی فضای باز Zaanse Schans
  • پارک جنگلی Amsterdamse Bos
  • باغ گیاه‌شناسی (Hortus Botanicus)
  • بازدید از موزه‌ی امپراطوری (Rijksmuseum)

 

 

Dam Square amsterdam1

 

 

مراکز خرید شهر آمستردام

همواره خرید یکی از مهم ترین بخش های مسافرت است و خوشبختانه در سفر به آمستردام، مراکز خرید و بازار های بسیار مناسبی برای گردشگران وجود دارند. در آمستردام، شما می توانید از انواع مراکز خرید بسیار خوب دیدن کنید که از مهم ترین و محبوب ترین آن ها می توان به خیابان کالور استرات، مرکز خرید وی اند دی، مرکز خرید بیجنکورف، ناین اسمال استریتس، خیابان پی سی هوف استرات، خیابان لیدس استرات و مرکز خرید مگنا پلازا اشاره کرد. علاوه بر این مراکز خرید بازار هایی همچون بازار آلبرت کیوپ، بازار نوردر، بازار مرکت و نیو، هالن و بازار گل در سفر به آمستردام گزینه های خوبی برای خرید کردن هستند.

Flower Market

نکاتی در مورد سفر به شهر آمستردام

خوشبختانه شهر آمستردام به اندازه ای بزرگ نیست که شما در سفر به آمستردام نتوانید ازتمام جاذبه های گردشگری مهم آن دیدن نمایید. حدود ۳-۴ روز لازم است تا شما به هنگام سفر به آمستردام از اکثر جاذبه های آن دیدن کنید. متأسفانه در سفر به آمستردام ممکن است با افراد مست زیادی روبرو شوید، زیرا مصرف الکل در این شهر بسیار رواج دارد. کیفت غذا در رستوران های معمولی بر خلاف قیمت بالایی که دارد، آن قدر ها هم خوب نیست و توصیه می کنیم به دنبال یک رستوران خوب باشید و یا خودتان آشپزی کنید. یکی از نکات مثبتی که در سفر به آمستردام وجود دارد، وجود دوچرخه ها برای گشت و گذار در شهر است. شهر آمستردام آن قدر ها هم بزرگ نیست و با اجاره یک دوچرخه به راحتی می توانید در آن بگردید. در ضمن توصیه می کنیم در سفر به آمستردام بلیط مکان های دیدنی همچون موزه ها را از قبل رزرو کنید و در صف های طولانی منتظر نمانید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است