شهر اینترلاکن سوئیس

شهر اینترلاکن سوئیس

اینترلاکن، جزو مناطق شلوغ سوئیس نیست اما هزاران ماجراجویی شگفت‌انگیز در این منطقه، منتظر حضور شماست. اینترلاکن یک مقصد گردشگری عالی برای تفریحات و فعالیت‌های مرتبط با کوهستان است. چشم‌اندازهای زیبای طبیعی و کافه‌های دنج و زیبای این شهر، باعث شده‌اند که اینترلاکن یکی از مقصدهای محبوب کوله‌گردها در فصل تابستان باشد. البته سفر به اینترلاکن در فصل زمستان هم جذابیت خاصی دارد؛ کوه‌های پوشیده از برف و جاده‌های برفی و زیبا منتظر حضور شما هستند و می‌توانید در کافه‌های دنج و آرام، نوشیدنی‌های گرم بخورید و از دیدن مناظر زمستانی لذت ببرید.

آب و هوای این شهر ملایم است. بارندگی در اینترلاکن بسیار زیاد است و حتی در خشک‌ترین ماه‌های سال هم اتفاق می‌افتد. میانگین دمای هوا در اینترلاکن ۱۱/۴ درجه و میزان بارش سالانه ۱۱۷۵ میلی‌متر است

از ژوئن تا آگوست: بهترین زمان برای سفر به اینترلاکن در فصل تابستان است یعنی از ژوئن تا آگوست. دمای هوا در این فصل در محدوده‌ی ۱۸ تا ۲۰ درجه قرار دارد. این فصل بهترین زمان برای گشت و گذار، پیاده‌گردی در طبیعت، کوه‌ پیمایی و فعالیت‌های ماجراجویانه در طبیعت است. فستیوال مشهور ویلیام تل (William Tell) در ماه‌های جولای و آگوست برگزار می‌شود. در این مراسم ۲۵۰ نفر در لباس‌های سنتی قرون وسطایی، نمایشنامه‌ی معروف Schiller’s را اجرا می‌کنند. این مراسم هر سال از سال ۱۹۱۲ برگزار می‌شود.

از سپتامبر تا نوامبر: سپتامبر ماهی است که در آن جمعیت گردشگران روز به روز کمتر و روزها کوتاه‌تر می‌شوند. اما آب و هوا هم‌چنان ملایم و مطلوب است و می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری با وجود جمعیت کمتر گردشگران لذت ببرید. همچنین می‌توانید مراحل برداشت انگور هم تماشا کنید.

از دسامبر تا مارس: زمستان‌های اینترلاکن سرد است و بسیاری از گردشگران از سفر به سوئیس در مدت زمان دسامبر تا مارس به خاطر همین سرمای هوا اجتناب می‌کنند. دمای هوا در این مدت به زیر صفر درجه می‌رسد. اما زمستان بهترین زمان برای سفر علاقه‌مندان به اسکی است که برای سفر به منطقه‌ی Jungfraujoch و لذت بردن از تفریحات زمستانی، این فصل را برای سفر به اینترلاکن انتخاب می‌کنند. با وجود تعداد کم گردشگران، به راحتی می‌توانید پرواز و هتل‌های ارزان پیدا کنید. بنابراین اگر برای سفر در زمستان برنامه‌ریزی می‌کنید، حتما لباس‌های پشمی و مناسب فصل سرما همراهتان ببرید.

از آوریل تا مه: این فصل زمانی است که آب و هوا روز به روز بهتر می‌شود. گل‌ها، مناظر طبیعی را زینت می‌دهند و مسیرهای پیاده‌روی و تله‌کابین‌ها باز می‌شوند. میانگین دمای هوا در این فصل بین ۷ تا ۱۷ درجه است. در این فصل احتمال بارندگی بسیار زیاد است بنابراین همراه بردن چتر، لباس‌های ضد آب و کفش پیاده‌روی مناسب را فراموش نکنید.

اینترلاکن شهر زیبایی است که در تمام طول سال جذابیت خاص خود را را دارد و همان طور که دیدید در همه‌ی ماه‌های سال می‌توانید برای سفر به این شهر دیدنی برنامه‌ریزی کنید.

 

 

اینترلاکن

 

اطلاعات ضروری

اختلاف ساعت با تهران

اینترلاکن در منطقه‌ی زمانی UTC/GMT +2 قرار دارد و ساعت رسمی آن ۲ و نیم ساعت از تهران عقب‌تر است.

زبان رسمی

  • آلمانی
  • ایتالیایی
  • فرانسوی
  • رومانش

واحد پول

فرانک سوئیس (CHF) = ۳۳۸۴۷ ریال

نوع برق شهری

برقی شهری در اینترلاکن ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز است. دوشاخه‌ها و پریزها از نوع J است که در ادامه تصویر آن را مشاهده می‌کنید.

اینترلاکن

کد کشور

+۴۱

شماره‌های اضطراری

  • پلیس ۱۱۷
  • آتش‌نشانی ۱۱۸
  • آمبولانس ۱۴۴

جهت رانندگی

راست

هزینه‌های سفر

هزینه‌ی اقامت در هاستل

هزینه‌ی خوابگاه هاستل‌ها بین ۲۰ تا ۳۵ فرانک سوئیس برای خوابگاه‌های ۶ تخته است. همه‌ی هاستل‌ها وای فای و ملحفه‌ی رایگان دارند. دو هاستل معروف اینترلاکن که کوله‌گردها از آن استقبال می‌کنند هاستل‌های بالمرز (Balmers) و فانی فارم (Funny Farm) است. هاستل بالمرز یک اردوگاه هم دارد که از ماه مه تا سپتامبر باز است. این اردوگاه کافه، جکوزی و چادرهای ۶ نفره دارد و هزینه‌ی آنها نفری ۱۵ تا ۲۵ فرانک است.

هزینه‌ی اقامت در هتل‌های ارزان

هزینه‌ی اقامت در اتاق‌های دوتخته در یک هتل دو ستاره در حدود شبی ۹۰ فرانک  است. در سایت Airbnb بیشتر اتاق‌های مشترک از ۵۰ فرانک  شروع می‌شوند و البته هزینه‌ی تعداد کمی از آنها از ۳۵ تا ۴۰ فرانک  شروع می‌شود. انتخاب دیگری که دارید، کرایه‌ی یک آپارتمان کامل است که شبی ۱۴۰ فرانک  هزینه دارد.

میانگین هزینه‌ی غذا

یک وعده شام در رستوران‌های نسبتا خوب ۲۵ فرانک  است. اگر می‌خواهید غذای محلی و ارزان بخورید، به میگروس (Migros) در کنار ایستگاه قطار سر بزنید. وعده‌های غذایی ارزان ۱۱ فرانک هزینه دارند. در رستوران و کافه‌ی هاستل بالمرز می‌توانید با ۱۴ فرانک  غذا بخورید. اگر تصمیم دارید خودتان آشپزی کنید، بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ فرانک بابت خرید مواد غذایی مورد نیاز برای یک هفته باید هزینه کنید. این مواد شامل پاستا، سبزیجات، مرغ و سایر اقلام ضروری غذایی است. اگر بخواهید بیرون غذا بخورید و در عین حال، زیاد هم هزینه نکنید، میانگین هزینه‌ی غذای شما در روز ۴۵ فرانک می‌شود و البته هیچ محدودیتی ندارد. کسانی که می‌خواهند خودشان آشپزی کنند و گاهی بیرون غذا بخورند، روزی ۲۰ فرانک باید بپردازند.

هزینه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی

اینترلاکن یک شهر کوچک است بنابراین هر جایی که بخواهید می‌توانید با پای پیاده یا با دوچرخه بروید و لازم نیست برای گشت و گذار در شهر هزینه کنید. با ۱۶ فرانک برای مدت ۳ ساعت و با ۳۰ فرانک  برای یک روز کامل می‌توانید از سرویس کرایه‌ی دوچرخه‌ی دنیل فان رنتال (Daniel’s Fun Rental) دوچرخه کرایه کنید. از سرویس فلایینگ ویلز (Flying Wheels) هم می‌توانید با پرداخت ۲۵ فرانک برای ۲ ساعت و ۴۰ فرانک برای بیش از ۴ ساعت، دوچرخه کرایه کنید.

 

جاذبه های گردشگری اینترلاکن

هوهِوِگ (Höheweg)

 

هوهِوِگ 1

 

فضایی 14 هکتاری که به صومعه آگوستینی تعلق دارد، در سال 1860میلادی توسط گروهی مشتمل بر 37 هتل‌دار و سرمایه‌گذار خصوصی به‌عنوان فضایی باز برای روستا بنا شد. در طول هوهوگ خیابان با شکوهی مابین راه‌آهن شرق و غرب قرار دارد که چشم‌انداز زیبایی مملو از هتل و گل‌های زیبا در یونگفراو (Jungfrau) به وجود آورده است. در امتداد آن کورسال (Kursaal) با تئاتر و کافه‌ها و باغ‌های گل زیبا در کنار تعداد زیادی هتل مانند هتل 150 ساله «ویکتوریا یونگفراو» قرار دارد. در کنار هتل اینترلاکن، باغ کوچک زیبایی دیده می‌شود که اولین باغ ژاپنی سوئیس می‌باشد. باغی آرامش بخش با گل‌های فراوان و آب‌نماهای زیبا!

 

هاردر (Harder)

 

هاردر 1

 

در آن سوی پل و در بالای رودخانه «Aare» پارک آلپی حیات‌وحشی هاردر قرار دارد که در آن می‌توانید موش خرما و بز کوهی ببینید. در این منطقه نیز می‌توان با استفاده از فانیکولار تا ارتفاع 1322 صعود کرد و در رستورانی با معماری الهام گرفته از هنر نو از چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای منطقه یونگفراو، اینترلاکن و دریاچه لذت برد. در بازگشت می‌توانید مسیر جنگلی را انتخاب کنید و از چشم‌انداز «هاردرمانلی» (Hardermannli) در ارتفاع 1116 دیدن کرد.

 

رشته کوه اسکنیج پات (Schynige Platte)

 

رشته کوه اسکنیج پات 1

 

بعد از پنج دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه راه‌آهن اینترلاکن به ویلدرسویل (Wilderswil) می‌رسید که در آن قطارهایی وجود دارند که بازدیدکنندگان را به اسکنیج پات که از سال 1893 افتتاح شده است، می‌رساند. در بالای کوه و در کنار هتل کالم (Kulm) و باغ آلپی زیبایی با 600 گونه گیاه قرار دارد و یکی از بهترین چشم‌اندازهای پانورامای آلپ که شامل قلل مانک (Mönch)، آیگر (Eiger) و یونگفراو و دریاچه‌ی تون می‌شود در انتظار شماست.

 

آنترسین (Unterseen)

 

آنترسین 1

 

خیابان مارکت گاسِی (Marktgasse) که از اداره پست اینترلاکن به سمت شمال غربی امتداد دارد، به اونترسن در پای کوه هاردر منتهی می‌شود. این دهکده یکی از چندین دهکده اینترلاکن می‌باشد. در این دهکده 1471 کلیسا و یک برج با معماری گوتیک وجود دارد. در این منطقه آلاچیق‌های چوبی زیبایی می‌بینید که انتظار دیدن آن‌ها را در دهکده‌های کوچک کوهستانی دارید، نه در تفرجگاه شلوغی مانند اینترلاکن! در باغ‌های سرسبز منطقه حیوانات اهلی که در چمنزار مشغول چرا هستند به چشم می‌آیند. رستوران کوچکی در «استادهاوس‌پلاتز» (Stadthausplatz) غذاهای بومی سوئیسی را برای شما سرو می‌کند.

 

دریاچه تون (Lake Thun)

 

دریاچه تون 1

 

در قسمت غربی اینترلاکن دریاچه تون که دریاچه‌ای باریک، طولانی و احاطه شده با درختان است قرار دارد. بهترین راه بازدید از دریاچه استفاده از قایق‌های کروز یا استفاده از قایق‌های پدالی در تابستان می‌باشد. در غربی‌ترین قسمت دریاچه می‌توانید در روستای قرون وسطایی و قلعه ساحلی با چشم‌انداز زیبایی از دریاچه توقف کنید. این قلعه در سال 1191 بنا و در سال 1492 توسعه و امروزه تبدیل به موزه جنگ‌افزار، ارتش، فرش، مبلمان و صنایع دستی متعلق به زمان ما قبل تاریخ و رومی‌ها شده است. ساحل این دریاچه مملو از قلعه و کلیسا می‌باشد.

 

دریاچه برینز (Lake Brienz)

 

دریاچه برینز 1

 

در قسمت شرقی اینترلاکن دریاچه برینز که نشات گرفته از یکی از شاخه‌های باریک رودخانه «Aare» می‌باشد قرار دارد. دریاچه مابین کوه‌های برنزر گرت (Brienzer Grat) و فولهور (Faulhorn) قرار دارد و ارتفاع آن 7 متر بیشتر از دریاچه تون می‌باشد و مانند تون بهترین روش بازدید از دریاچه استفاده از یکی از پنج قایقی است که اینترلاکن را به روستاهای با ساحلی مملو از درخت متصل می‌کند. یکی از بهترین قایق‌ها لاچبرگ (Lötschberg) می‌باشد که در سال 1914 ساخته شده است. در قایق‌های دیگر غذاهای محلی سوئیسی سرو می‌شود.

 

معبد و قلعه اینترلاکن (Interlaken Monastry and Castle)

 

معبد و قلعه اینترلاکن 1

 

تاریخچه معبد اینترلاکن که پیش‌تر متعلق به آگوستین بود به قرن 12 باز می‌گردد. در این منطقه می‌توانید برج ناقوس متعلق به قرن 14 را همراه با ایوان با معماری گوتیک و بقایای کلیسایی که به سال 1452 تعلق دارد در کنار هم ببینید. در این معبد طراحی متنوع پنجره‌های کلیسا قابل توجه است. پیش از آنکه در قرن 16 این املاک به دولت تعلق بگیرد، معبد محل اقامت مهمی برای زائرینی که برای زیارت محل زندگی Saint Beatus در غار بالاتر از دریاچه می‌آمدند محسوب می‌شد. این غار محل توقف زائرین در مسیر Saint James که در سوئیس به Jakobsweg معروف است و به Santiago de Compostela در اسپانیا می‌رسد، می‌باشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است