شهر دبرسن در مجارستان

دبرسن دومین شهر بزرگ مجارستان است که در نزدیکی بوداپست قرار دارد. شاید خیلی‌ها نام شهر دبرسن را به خاطر دانشگاه‌های آن بشناسند اما این شهر زیبایی‌ها و دیدنی‌های فراوان بسیاری دارد. شهر دبرسن به مدت چند سال پایتخت مجارستان بوده است. شهر دبرسن با 14 شهر دنیا پیمان خواهرخواندگی دارد که مهم‌ترین آن شهر سنت پترزبورگ روسیه می‌باشد.

 

شهر دبرسن 6

 

 

در دبرسن بازار موسیقی داغ است و مسابقات بلابارتوک در سطح بین المللی در آن برگزار می شود . فعالیت های شهری و فرهنگی مختلف مثل تماشای تئاتر , موسیقی زنده و فستیوال های فرهنگی از جمله فستیوال گل ها در این شهر رواج دارند که همین امر سبب جذب دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در مجارستان شده است . مذهب اصلی این شهر کالونیسم است . هزینه های زندگی در دبرسن نسبت به بوداپست پایین تر می باشد .

 

شهر دبرسن 5

 

 

اقتصاد شهر دبرسن

اقتصاد شهر دبرسن مجارستان توسط کشاورزی پیش می رود. یکی از پیشرفته ترین شهرهای کشور است که چندین شرکت بین المللی دارای دفتر مرکزی خود در این شهر هستند. دبرسن یکی از مهمترین شهرهای فرهنگی مجارستان است و توسط سیستم شبکه حمل و نقل مدرن،  از جمله فرودگاه، ایستگاه های راه آهن و شبکه جاده ای تامین می شود. نزدیکی آن به کشورهایی مانند اوکراین و رومانی آن را به یک مرکز تجاری مهم و مرکز حمل و نقل تبدیل کرده است.

 

شهر دبرسن 4

 

 

زندگی در شهر دبرسن مجارستان

مجارستان یک کشور عضو شهروندی اتحادیه اروپا در اروپای مرکزی است. شهرهای بزرگ مجارستان با پیشرفت و امکانات مدرن مشخص شده اند، که همچنان جذب کننده جمعیت بیشتری هستند. شهر دبرسن (Debrecen)، دومین شهر بزرگ در مجارستان با جمعیتی بالغ بر 216.888 نفر، نزدیک مرز شرقی و در 230 کیلومتری بوداپست قرار گرفته است. غنای فرهنگی دبرسن در نوع خود منحصر به فرد است. خیابان های شهر و ساختمان های آن، نشان دهنده اختلاطی از سبک های معماری است و یک فضای دلپذیر را ایجاد می کنند. اوقات فراغت در موزه ها و گالری ها به مواجه شدن با گنجینه های هنری گذشته و حال منجر می شود.

 

 

شهر دبرسن 1

 

 

جاذبه های دبرسن مجارستان

  • میدان  و کلیسای بزرگ مرمت شدهKossuth: میدان و کلیسا اغلب اوقات مرکز رویدادهای مهم تاریخی مردم بوده است. کلیسا مرکز اصلاحات در مجارستان می باشد.
  • کالج تعمیر شده: ” مدرسه کشور” بیش از 450 سال است که نظم و انضباط را ایجاد کرده است. بزرگترین شخصیت های مجارستان از این کالج آمده اند و به شدت به توسعه فرهنگ مدنی کمک کرده است. خاطرات آنها در Oratorium، کتابخانه بزرگ و نمایشگاه مدرسه تاریخ و هنر مذهبی نمایش داده می شود.
  • موزه Déri: این موزه به خاطر نقاشی های جاودان سه گانه مسیح شناخته شده است.  اما با عبور از گذرگاه های زمان و دوره های تاریخی، می توانید بینش های قومی و مذهبی منطقه را نیز دریافت کنید.

 

شهر دبرسن 3

 

 

تحصیل در شهر دبرسن

ساختمان دانشگاه علوم پزشکی دبرسن مجارستان با افتخار 100 سال سابقه دارد. ساختمان داخلی خیره کننده و چیزی نزدیک به 60،000 دانشجو را در خود جای داده است. شما هم می توانید جزئی از این جمعیت باشید، با گذراندن دوره های تابستانی زبان که توسط دانشگاه دبرسن ارائه می شود. فراموش نکنید؛ تماشای باغ گیاه شناسی دانشگاه را از دست ندهید.

دانشگاه پزشکی دبرسن در زمینه های پزشکی عمومی، دندان پزشکی و داروسازی و همچنین علوم طبیعی، تکنولوژی فن آوری، مهندسی، هنر و اقتصاد تدریس به زبان انگلیسی ارائه می دهد. در صورتیکه به رشته های بیولوژی علاقمند هستید رشته خود را انتخاب کنید. دکترای پزشکی و یا مهندسی بیوشیمی.

 

شهر دبرسن 2

 

 

دبرسن یک شهر سرزنده است که دسترسی آسان برای خلوت، طبیعت را فراهم می کند. Nagyerdő، اولین ذخیره طبیعی کشور که با آب معدنی 65 درجه از چشمه ای در مرکز زمین می جوشد و عامل حیاتی فضای پارک آبی است. شما می توانید در اینجا استراحت کنید و از هر لحظه تان لذت ببرید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است