شهر سان دیگو شهر کالیفرنیا جنوبی با ترکیبی از زندگی مدرن شهری و فرهنگ آمریکایی، اسپانیایی است.شهری که در آن هنر شکوفا می شود.در حال حاضر جمعیت سان دیگو 1.3 میلیون (2.8 میلیون در سراسر شهر) و هفتمین شهر بزرگ در ایالات متحده است. رشد آن بیشتر از شرکت هایی است که به دلیل سهولت استخدام کارگران در شهر سان دیگو به این محل آمده اند.

آب و هوای ملایم آفتابی و 70 مایل از خط ساحلی باشکوه، غذاهای مکزیکی و پرطرفدار و،زندگی روزمره ، یکی از باغ وحش های مورد علاقه کشور،قدم زدن در ساحل، همه تصویر زیبایی از سان دیگو را به نمایش می گذارند.

 

شهر سان دیگو 2

 

هتل ها و اقامتگاه های شهر سان دیگو

سان دیگو یکی از دیدنی ترین و توریستی ترین شهر های کالیفرنیاست، به همین خاطر تنوع هتل هاش خیلی زیاده. البته به طور کلی جزو شهر های نسبتا گرونه و هزینه اقامت تو این شهر از شبی تقریبا 75 دلار شرو می شه تا 400 دلار. ولی به هر حال انتخابای زیادی پیش رو دارین.
هتل فیرمونت، هتل پارادایس و هتل امنی از لوکس ترین و رویایی ترین هتل های این شهر هستند که خوب بسیار پر هزینه اند ولی یه اقامت به یاد موندنی رو براتون به یادگار می ذارند.

هتل باهیا و هتل سوفیا از هتل های 3 ستاره تمیز و خوب سان دگو هستند که امکانات خیلی خوبی هم ارائه می دن.
هتل اولد تاون و هتل کامفرت هم 2 ستاره اند، ولی هتل های تمیز و راحتی اند.

 

شهر سان دیگو 1

 

 

بهترین زمان سفر به شهر سان دیگو

بهترین زمان بازدید از San Diego از ماه مارس تا ماه می و سپتامبر تا نوامبر است. شما می توانید آمار سفرهای زیادی به این شهر در فصل های سرد در مقایسه با اوج فصل تابستان پیدا کنید. در طول ماههای مه و ژوئن، روزهای بارانی اغلب وجود دارد، به طوری که مردم محلی این ماه ها را “May Gray” و “June Gloom” می نامند. و هنگامی که باران می آید، سن دیگو بیشترین بارش باران را در ماه های زمستان می بیند.

 

 

شهر سان دیگو 3

 

 

کم کردن هزینه ها در سان دیه گو

تقویم را بررسی کنید رویدادها و کنوانسیون های متعددی در طول سال وجود دارد.در هر زمان معینی هزاران نفر از بازدیدکنندگان به شهر سان دیگو می آیند. برنامه سفر خود را در تقویم رویدادهای سان دیگو بررسی کنید تا در زمان نرخ بالای هتل ها به آنجا سفر نکنید.
تابستان اوج فصل توریستی است، به این معنی که قیمت هتل ها به سرعت در حال افزایش است. در عوض، برای اوایل بهار یا اواخر پاییز سفر خود را برنامه ریزی کنید.
در مرکز شهر و نزدیک ساحل یا هتل هایی که نزدیک جاهای شلوغ هستند اقامت نکنید.شما می توانید محل اقامت مقرون به صرفه تر پیدا کنید.

 

 

شهر سان دیگو 4

 

 

بهترین چیزهایی که می توانید در سان دیگو ببینید:

  • پارک Balboa
  • پارک سافاری و باغ وحش سان دیگو
  • ساحل Coronado
  • بنای یادبود ملی کابریلو
  • موزه دریایی سن دیه گو
  • ساحل La Jolla
  • محله Gaslamp

 

 

شهر سان دیگو 6

 

 

در سان دیگو چه بخوریم؟

با وجود مرز ایالات متحده آمریکا-مکزیک تنها در 16 مایلی جنوب مرکز شهر، نباید تعجب کنید که سان دیگو خانه ای از مجموعه مواد غذایی مکزیکی است. رستوران های مکزیکی بزرگ و کوچک را می توان در هر جایی پیدا کرد. از مناطقی مانند لا جولا  و لوما تا مراکزی کنار بزرگراه.

اگر شما می خواهید از جایی شروع کنید حتما به California burrito بروید.این رستوران مکزیکی غذاهای خوشمزه ای دارد.carne asada خوشمزه را با سیب زمینی مخصوص،ماهی tacos،نان شیرین را امتحان کنید.

سن دیگو همچنین برای آبجوهای خود معروف است. این شهر دارای بیش از 130 کارخانه آبجو  است.برای عاشقان این نوشیدنی بهتر است سفر خود را برای ماه نوامبر تنظیم کنند تا در هفته آبجو سالیانه شرکت کنند.

 

 

شهر سان دیگو 7

 

 

گشت و گزار در سفر به سان دیگو

بهترین راه برای رفت وآمد در شهر سان دیگو ، ماشین است. مسیرهای اتوبوس به خوبی به شهرهای دیگر متصل نیستند .بنابراین برای اینکه به طور کامل همه چیز را تجربه می کنید، بهتر است  از ماشین استفاده کنید.شما می توانید در فرودگاه بین المللی سن دیگو (سان)یک ماشین را اجاره کنید .این فرودگاه در حدود 2 و نیم کیلومتر در شمال غرب مرکز شهر قرار گرفته است – یا شما می توانید تاکسی بگیرید و بعد از رسیدن به شهر ماشین اجاره کنید. کرایه تاکسی از فرودگاه تا مرکز شهر سن دیگو بسته به ترافیک ممکن است متغیر باشد، اما باید انتظار داشته باشید که برای یک مقصد در حدود 12 تا 15 دلار هزینه کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است