شهر نیواورلئان بزرگ‌ترین شهر ایالت لوئیزیانای ایالات متحده بر کرانه‌ی رودخانه‌ی می‌سی‌سی‌پی است. موسیقی، تاریخ، غذا و ورزش در نیواورلئان جایگاه خاصی دارند، علاوه بر آن در سفر به این شهر پر جنب و جوش متوجه خواهید شد جو خاصی که بر آن حاکم است و دل کندن از این مکان را سخت می‌کند. به هر دلیلی که به نیواورلئان سفر کنید، تجربه‌ای فراموش نشدنی برایتان رقم خواهد خورد.

 

نیواورلئان 6

 

 

نیواورلئان بدون شک یکی از کلاسیک‌ترین شهرهای آمریکایی است و موارد بسیار با ارزش و جذابی برای تماشا و انجام دادن در آن وجود دارد. حضور گسترده‌ی فرانسوی‌ها در این شهر، حتی در فرهنگ غذایی آن هم تأثیر زیاد و مثبتی گذاشته است. شاید یکی از بارزترین ویژگی‌های این شهر، برگزاری بزرگ‌ترین جشن کارناوال آمریکا یعنی ماردی گرا باشد. ماردی گرا یکی از چهار کارناوال مشهور جهان محسوب می‌شود.

 

نیواورلئان 1

 

 

اطلاعات ضروری

اختلاف ساعت با تهران: ۹:۳۰-

زبان رسمی: انگلیسی با لهجه آمریکایی

واحد پول: دلار

نوع برق شهری: ۱۲۰ ولت/ ۵۰ هرتز (دو شاخه‌ی نوع A, B)

کد کشور: ۱+

کد شهری: ۵۰۴

شماره اضطراری: ۹۱۱

فرودگاه: فرودگاه بین‌المللی لوییس آرمسترانگ نیواورلئان (MSY)

 

 

نیواورلئان 5

 

 

وضعیت آب و هوایی

نیواورلئان به طور معمول از ماه اکتبر تا مه آب و هوایی مطلوب دارد، اگرچه، در ماه دسامبر و ژانویه دمای هوا کمی سرد می‌شود. تابستان‌ها هوا گرم و مرطوب است؛ بنابراین می‌توان از انجام همه‌ی تفریحات فضای باز در این شهر لذت برد. باران در تمام طول سال به صورت منظم می‌بارد، اما به ندرت پیش می‌آید که یک روز کامل هوا بارانی باشد. همچنین زمستان‌های نیواورلئان در مقایسه با شهرهای شمالی‌تر ایالات متحده معتدل‌تر است. احتمالا اوایل بهار را بتوان بهترین زمان برای برای سفر به این شهر در نظر گرفت. در این مدت با روزهای مطلوب روبرو هستیم، اما باید انتظار رگبارهای فصلی و شب‌های سرد را هم داشته باشید.

 

نیواورلئان 4

 

 

بهترین زمان برای رزرو هتل

معمولا در فصول بهار و پاییز بیشترین مسافر روانه‌ی این شهر می‌شود؛ بنابراین در این مدت ظرفیت اغلب‌ هتل‌ها پر شده است و به تبع آن قیمت‌ها به بالاترین حد خود می‌رسد. فصول پر گردشگر به طور رسمی در ماه‌های مارس، آوریل، مه، اکتبر و نوامبر اتفاق می‌افتد. فصل کم گردشگر در تابستان اتفاق می‌افتد و در این مدت می‌توانید با قیمت‌های مناسب‌تری اتاق رزرو کنید. هنگام برگزاری کارناوال ماردی گرا هم قیمت‌‌ها به اوج خود می‌رسد، بنابراین اگر برای این مدت برنامه‌ریزی می‌کنید، بهتر است از قبل اتاق رزرو کنید تا در بدو ورود به مشکل برنخورید.

 

نیواورلئان 3

 

 

هتل ها و اقامتگاه های نیواورلئان

چون فصل های پاییز و بهار از نظر آب و هوایی مساعد است، مسافران زیادی به این شهر می روند که اوج آن نیز زمان کارناوال ماردی گراست و به طبع در این زمان ها (بین ماه های مارس تا آپریل و دو ماهه ی اول پاییز ) هتل ها گرانتر خواهند بود. فصول تابستان و زمستان در اینجا ارزان ترین فصول اقامتی هستند. همیشه رزرو هتل بهترین ایده خواهد بود. هتل های Monteleone، هتل بین قاره ای، هتل سنت پیر و هتل جهانگردی فرنچ مارکت از بهترین هتل های این شهر است. براساس بودجه ای که دارید یکی از این هتل ها را انتخاب کنید و در طول اقامتتان در این شهر لذت ببرید.

 

 

نیواورلئان 1

 

 

جاذبه‌های شهر نیواورلئان

  • کافه د موند (Cafe Du Monde)
  • میدان جکسون
  • موزه ایالتی لوئیزیانا (خانه‌ ۱۸۵۰)
  • محله‌ فرانسوی (French Quarter)
  • مدرسه آشپزی نیو اورلینز (New Orleans School of Cooking)
  • بلاین کرن ماردی گرا ورلد (Blaine Kern’s Mardi Gras World)
  • پارک ولدنبرگ (Woldenberg Riverfront Park)
  • تراموای شهری-RTA
  • موزه ملی جنگ جهانی دوم (The National WWII Museum)
  • موزه هنر جنوبی آگدن (Ogden Museum of Southern Art)
  • پارک شهری نیواورلئان
  • کلیسای جامع سنت لوییس (St. Louis Cathedral)
  • تورهای بلادی ماری (Bloody Mary’s Tours)
  • سفر کروز با کشتی بخار (Natchez Steamboat Cruise)

 

 

نیواورلئان 2

 

خریدنی های نیواورلئان

مسلما یکی از لذات سفر، علی الخصوص برای خانم ها، خرید کردن است. از آنجایی که نیواورلئان بزرگترین شهر ایالت لوئیزیاناست، مراکز خرید زیاد و بزرگی دارد. همه نوع بازار و جنسی در اینجا یافت می شود. مرکز خرید Canal Place و Shops At Jax Brewery از برترین مراکز خرید این شهرند که شما هر آنچه که نیاز دارید را می توانید در آن ها پیدا کنید. البته مراکز خرید دیگر و مغازه های این شهر، علی الخصوص در منطقه ی فرانسوی، محل مناسبی برای خریدن سوغاتی، گشت و گذار و گذران وقت شما وجود دارد!

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است