شهر هانوفر در آلمان

شهر هانوفر در آلمان

هانوفر یا هانوور (به آلمانی: Hannover) یکی از شهرهای آلمان و مرکز ایالت فدرال نیدرزاکسن (ساکسونی سفلا) است. این شهر با جمعیتی بیش از نیم میلیون نفر، یکی از مراکز مهم در شمال آلمان به حساب می‌آید. شهرک وولفسبورگ، مقر کمپانی و گروه فولکس واگن، در نزدیکی شهر هانوفر قرار دارد. ورزشگاه ۵۰ هزار نفری آ و د-آرنا، یکی از خیره کننده‌ترین قسمت‌های این شهر به شمار می‌رود که متعلق به باشگاه ورزشی هانوفر ۹۶ می‌باشد.

 

هانوفر

 

هانوفر بزرگ‌ترین شهر آلمان نیست اما یکی از شلوغ‌ترین شهرها به جهت برگزاری نمایشگاه است. در ایام نمایشگاه‌ها، ممکن است پروازها شلوغ‌تر و هتل‌ها گران‌تر باشند. اما در باقی روزها، هانوفر شهر گرانی نیست. قیمت بلیط هواپیما هانوفر معمولا متوسط است و راحت پیدا می‌شود. هزینه هتل هم در این شهر پربازدید آلمان متوسط و معقول است؛ معمولا اگر در زمان اوج شلوغی هانوفر و نمایشگاه‌هایش نباشد، هتل‌ها قیمت‌هایی با هزینه کم پیدا می‌کنید که امکانات متوسطی دارند. اما به طبع هتل‌های لوکس همیشه گران‌تر هستند. غذا در هانوفر ارزان و متوسط است و به راحتی می‌توانید از فست‌فودهای بین‌المللی غذاهایی با قیمت معقول پیدا کنید. برای رفت‌وآمد هم اگر از مترو استفاده کنید در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کرده‌اید. در غیر این صورت تاکسی‌ها گران‌اند.

معمولا توریست‌ها ترجیح می‌دهند تابستان را برای سفر به هانوفر انتخاب کنند؛ زمانی‌ که هانوفر با گرمای مطبوع ۱۷ درجه‌ای‌اش از فستیوال‌های تابستانی میزبانی می‌کند. در این تاریخ این شهر زیبای آلمان از همیشه شلوغ‌تر است. بهار هم به‌خاطر خلوتی تقریبی شهر و آب‌وهوای معتدل و خوبش وقت مناسبی برای سفر به هانوفر است. البته در همه‌ی طول سال احتمال بارش باران وجود دارد و بهتر است برای سفرتان در هر وقتی از سال چتر و بارانی همراه داشته باشید. هوای پاییز با دمای ۱۴ تا ۱۰ درجه بیشتر از وقت‌های دیگر سال بارانی‌ست و معمولا شهر خالی از توریست می‌شود و بیشتر مردم محلی هم تعطیلاتشان را در خارج از شهر می‌گذرانند. زمستان‌های هانوفر با دمای ۵ تا ۰ درجه، سرد و برفی است و برای سفر به آن در این وقت سال باید لباس‌های گرم با خودتان ببرید و آماده‌ی مواجهه با زمین‌های یخ بسته باشید.
با این که اکثر مسافران هانوفر زمان مسافرت‌شان را با نمایشگاه‌ها تنظیم می‌کنند، ولی هانوفر بهار و تابستان بی‌نظیری دارد، پاییزش زیباست و زمستانش سرد. درهرصورت بهترین زمان برای دیدار از هر شهر سبزی، از اردیبهشت تا مهر است.

 

جاذبه های گردشگری هانوفر

باغ‌های هرن‌ هاوزن

 

باغ های هرن هاوزن

 

 

نویِس رات هاوس

 

 

دریاچه ی ماش

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است