شهر واشنگتن در آمریکا

در مورد پایتخت آمریکا شاید چیزهای زیادی خوانده باشید اما هیچکدوم از آنها نمیتوانند وقت گرذراندن در این شهر را توصیف کنند.بنا بر قانون اساسی آمریکا، این ناحیه تحت نظارت انحصاری کنگره ایالات متحده بوده و نتیجتاً بخشی از هیچ ایالتی نیست. شهر واشنگتن دی.سی. در ۲۰۱۱ جمعیت تخمینی برابر ۶۱۷٬۹۹۶ داشته و بیست و پنجمین شهر پرجمعیت آمریکا بوده‌است.

 

شهر واشنگتن 5

 

اطلاعات ضروری

  • اختلاف زمانی با تهران: ۸:۳۰-
  • واحد پول رسمی: دلار آمریکا (USD)
  • زبان رسمی: انگلیسی (آمریکایی)

 

شهر واشنگتن 3

 

 

وضعیت و آب و هوایی

به طور معمول واشنگتن آب و هوایی سریع و متفاوت را تجربه می کند. تابستان‌ها می تواند به نحو تحمل ناپذیری گرم شود و در طول زمستان هم ممکن است با هوایی سرد و برفی روبرو شویم. به دلایلی که ذکر شد ما پیشنهاد می کنیم که در طول فصل‌های بهار و تابستان از این شهر دیدن کنید. در طول این زمان‌ها درجه رطوبت ملایم باعث می شود که جمعیت زیادی روانه‌ی این شهر شوند.

 

شهر واشنگتن 2

 

 

بهترین زمان برای رزرو هتل

به طور معمول در واشنگتن هتل‌ها در بیشتر طول سال شلوغ هستند و از نظر قیمت اغلب در رقابت با شهر نیویورک هستند. واشنگتن شهر توریستی بزرگی است که از نظر تجارتی هم بسیار مهم و استراتژیک محسوب می‌شود. ارزان‌ترین هتل ها را می توان از ماه‌های ژانویه تا مارس پیدا کرد. همانطور که قبلا گفتیم پربازدیدترین زمان سال بهار و پاییز است، پس طبیعی است که آن‌ها را گران یا به اصطلاح High-Season  بنامیم. در طول تابستان  هم معمولا قیمت ها کمی سیر نزولی دارد. آخر  هفته‌ها می توان هتل های ارزانی پیدا کرد، اما به شرطی که در مناطق تجاری اقدام به این کار کنیم.

 

شهر واشنگتن 4

 

 

بهترین زمان برای سفر

بهار بهترین زمان برای دیدار از این شهر است چرا که شکوفه های درختان گیلاس نمایی فوق العاده زیبایی را ارمغان می آورد.تابستان این شهر به دلیل رطوبت موجو زیاد مورد توجه قرار نگرفته است.

 

شهر واشنگتن 1

 

حمل و نقل

یکی از بزرگترین ویژگی های این شهر امکان پیاده روی آسان در بین محله های آن است.سیستم مترو این شهر قابلیت پرداخت از راه دور را دارد و اتوبوس هایش کرایه ای معادل 1.75 دلار الی 4 دلار دارد.

 

 

شهر واشنگتن 7

 

دیدنی های شهر واشنگتن

  • بازدید از موزه‌های اسمیتسونیان (Smithsonian)
  • بازدید از بناهای یادبود
  • بازدید از دیوان عالی(SupremeCourt)
  • بازدید از بنای پایتخت Capital Building
  • قدم زدن در اطراف جرج‌تاون
  • بازدید از کاخ سفید
  • بازدید از باغ وحش ملی
  • بازدید از قبرستان ملی آرلینگتون
  • بازدید از موزه‌ی جاسوسی

 

 

شهر واشنگتن 6

 

 

در واشنگتن چه بخوریم؟

واشنگتن به عنوان مرکز حوزه سیاست های آمریکا و غیرانتفاعی، جذابیت های متفاوتی دارد و صحنه رستوران های آن نشان دهنده قومیت ها و فرهنگ ها است.به خیابان های Georgetown, Dupont Circle،U Street Corridor بروید تا غذاهای جالیب و خوشمزه بخورید.

این شهر همچنین به کسانی که عاشق غذا هستند نیز احترام می گذارد. برای یک وعده غذایی پیشرفته در یک رستوران با کیفیت بالا، مجموعه ای از رستوران ها از جمله ZaytinyaOyamel Cocina Mexicana، minibar by José Andrés را انتخاب کنید.

بازار کشاورزان نیز به عنوان یکی از مهمترین بخش های منطقه تبدیل شده است. در هر شنبه یا یکشنبه، واشنگتن هایی را که برای میوه ها و سبزیجات به بازارها می آیند را پیدا خواهید کرد. بازار مورد علاقه بومی ها شامل بازار FRESHFARM در Dupont Circle، بازار شرقی، بازار اتحادیه و بازار کشاورزان کلمبیا است. در این بازارهای شلوغ، شما می توانید همه چیز را از ترشی تا هلو های شیرین و شیرینی های خوشمزه و موارد دیگر پیدا کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است