شهر کیو اوکراین

شهر کیو اوکراین

از سال 2005 ، تعداد توریست های خارجی که به کشور اوکراین سفر می کردند افزایش یافته. امروزه ، سالانه بیش از 1.6 میلیون توریست به اوکراین می روند. اگر تصمیم دارید یک سفر تجاری به کیو داشته باشید یا دوست دارید تعطیلات خود را در این شهر زیبا بگذرانید، حتما با ما همراه شوید.

 

خیابان Khreshchatyk

 

شهر کیو اوکراین

 

این خیابان که یکی از خیابان های اصلی کیو است ، از میدان European تا میدان Bessarabska ادامه دارد ، که خانه بازار Besarabsky می باشد. علاوه بر اینکه ساختمان های حکومتی و اداری این خیابان را احاطه کرده اند ، این خیابان همچنین یک خیابان مناسب برای خرید کردن است که دارای فروشگاهها ، کافه و رستوران های زیادی می باشد ، این خیابان یکی از گرانترین خیابان های خرید در اروپا نام دارد.

 

Andriyivski Uzviz

 

خرید کیو

اگر قصد خریدن سوغاتی دارید این خیابان یکی از معروف ترین خیابان ها برای خرید هدیه و سوغاتی می باشد. شما می توانید در این خیابان کالاهای سنتی اکراینی نظیر لباس ، سرامیک و محصولات چوبی بیابید. شما همچنین می توانید کلیسای St.Andrew یا خانه Bulgakov را نیز در مسیرتان ببینید.

 

موزه جنگ بزرگ میهنی

 

موزه جنگ بزرگ میهنی اوکراین 1

 

این موزه در منطقه Pechersk شهر کیو قرار دارد و یادآور جنگ آلمان و شوروی است. بعنوان یکی از بزرگترین موزه های این کشور ، این موزه دارای بیش از 300000 اثر نمایشی می باشد و در مرکز آن مجسمه ی معروف میهن ( Motherland ) قرار دارد. حتی اگر نمی خواهید وارد این موزه شوید حتما در مسیرتان به آن سری بزنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

 

موزه Pirogovo

 

موزه کیو

 

این موزه 370 هکتاری اطلاعاتی درباره زندگی و معماری محلی اکراین می دهد. این موزه بیش از 300 قطعه برای نمایش دارد که از سراسر کشور جمع آوری شده است. بازدیدکننده ها می توانند از دیدن این معماری تاریخی لذت ببرند و همچنین اشیا خانگی و سنتی قدیمی اکراینی نظیر پارچه های قدیمی ، فرش ، سازه های دست ساز فلزی ، سرامیک ، کارهای چوبی ، آلات موسیقی و هنر را در این موزه مشاهده کنند.

 

خیابان Landscape

 

خیابان لند اسکیپ کیو

 

خیابان Landscape یکی از جاذبه های مورد علاقه ساکنین و ویزیتورهای کیو می باشد.وقتی از این خیابان عبور می کنید، شما می توانید مجسمه ها و سنگ تراشی های مدرن را مشاهده کنید.این منطقه گویا از یک داستان افسانه ای خارج شده و در هر گوشه آن چیزهای جذاب و غیرعادی وجود دارد. خیابان Landscape بدون شک یکی از زیباترین مناطق پایتخت اکراین بحساب می آید.

 

خانه اپرای ملی اکراین

 

خانه اپرای ملی اکراین

 

اپرای کیو در سال 1867 پایه گذاری شد که سومین اپرای بزرگ در کشور است.هر چند ، بسیاری از میهمان هایی که از این ساختمان دیدن می کردند خود این ساختمان را نسبت به برنامه های داخلش جالب تر می دانستند. این ساختمان یک شاهکار معماری محسوب می شود که در بالای درب ورودی آن مجسمه ای بزرگ از سر نویسنده و شاعر معروف اوکراینی “تاراس شوچنکو” نمایان است.

 

بولوار تاراس شوچنکو

 

بولوار تاراس شوچنکو 1

 

صحبت از این نویسنده مشهور به میان آمد، در کیو نام یکی از خیابان ها هم به این نویسنده اختصاص داده شده است. این خیابان یکی از معابر اصلی شهر کیو است که در اواسط قرن 19 ساخته شده است، این بولوار زیبایی های خودش را دارد که هر توریستی را به خودش جذب می کند ، بنابراین وقتی به این بولوار می روید دوربین خود را برای گرفتن عکس های زیبا فرامو ش نکنید.

 

باغ گل مرکزی M.M. Gryshko

 

باغ گل مرکزی اوکراین 2

 

این باغ زیبا که در سال 1936 تاسیس شده است دارای بیش از 13000 نوع گل ، درخت و درختچه های گوناگون می باشد نظیر گل های یاس، رز و ماگنولیا. این باغ دارای گلخانه ها و محفظه های مختلفی برای نگهداری گیاهان می باشد که بازدیدکنندگان از دیدن این گیاهان عجیب و نمایشگاهی از گل ها لذت ببرند.

 

کلیسای Saint Sophia

 

کلیسای سنت سوفیا

 

این کلیسا یکی از زیباترین بناهای تاریخی در شهر کیو و تاریخی ترین بنا در اروپای شرقی می باشد. کلیسای Saint Sophia همچنین یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی این شهر است.علاوه بر ساختمان اصلی، این کلیسا شامل خانه یا مجلس شهری و برج ناقوس می شود.این کلیسا نیز به فهرست میراث جهانی افزوده شده است.

 

Kiev-Pechersk Lavara

 

صومعه غارهای کیو

 

این منطقه همچنین صومعه غارهای کیو نیز نامگذاری شده است ، این صومعه تاریخی در سال 1051 ساخته شده است.اگرچه این ساختمان یک جاذبه گردشگری محسوب می شود ولی هنوز یک صومعه فعال است. این صومعه بناهای تاریخی و معماری متعددی دارد ، نظیر سیستم های غار زیرزمینی ، برج های ناقوس، کلیساهای جامع و تراشکاری های روی دیوار.هر چند، اصلی ترین جاذبه آن برج ناقوس Great Lavra می باشد که یکی از برجستگی های کیو از نمای آسمان است.

 

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است