شهر گوای‌اکیل در اکوادور

شهر گوای‌اکیل در اکوادور

گوای‌اکیل (اسپانیایی: Guayaquil) نام اختصاری: GEY یکی از شهرهای اکوادور است.  این شهر بزرگترین شهر اکوادور و اصلی‌ترین بندر آن به حساب می‌آید و از پایتخت اکوادور (کیتو) نیز بزرگ‌تر است. پارک‌های جنگلی گرمسیری و موزه‌های متعدد جزء جاذبه‌های دیدنی آن است. آب و هوای این شهر در تمام طول سال گرم و شرجی است. گوایاکیل بزرگترین شهر اکوادور با تقریبا ۲.۷ میلیون نفر جمعیت و قلب تجاری اکوادور است. این شهر در سواحل رودخانه گوایاس منتهی به اقیانوس آرام قرار گرفته است، که در سال ۱۵۳۸ توسط فاتح اسپانیایی فرانسیسکو د ارلانا تاسیس شد. پارک تاریخی گوایاکویی ساختمان‌های استعماری، باغ‌های سرسبز و حیوانات بومی کشور را ارائه می‌دهد. بازدید کنندگان به خصوص ورودی رایگان را دوست خواهند داشت. لاس پناس یک محله قدیمی رنگارنگ با یک فانوس دریایی ومنظره عالی از شهر در زیر است در حالی که با Malecon 2000، یک تفرجگاه در امتداد رودخانه، یک محل عالی برای پایان دادن به روز است.

 

محله قدیمی لاس پناس

 

محله قدیمی لاس پناس

 

این محلی یکی از زیباترین محله های این کشور است و با خانه های  که هر دیوار آن رنگ متمایز و زیبا دارد این محله را برای گردشگران زیبا و دلپذیر کرده است. این محله با یک فانوس دریای بسیار زیبا می تواند مکان مناسبی برای تفریح گردشگران این شهر باشد.

 

تپه سانتا آنا

 

تپه سانتا آنا

 

این تپه تاریخی جزء اولین محله های شهر گوایاکیل است که امروزه بخش هایی از آن برای بازدید گردشگران بازسازی و ترمیم شده است. از ابتدای تپه تا انتهای آن پله است، 444 پله شما را به بالای تپه می رساند. پایین همه پله ها شماره وجود دارد.

پارک ایگوانا

 

پارک ایگوانا

 

این پارک نه به خاطر فضای سبز و طراحی خاص و یا فوق العاده اش، بلکه به دلیل حیواناتی که در خود جای داده است، مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. پارکی پر از “ایگوانا” در وهله اول این پارک به نظر وحشت ناک می رسد ولی اینگونه نیست و بسیار جالب و کاملا بی خطر است.

 

بندر گوایاکیل

 

بندر گوایاکیل

 

بندر گوایاکیل بزرگ ترین شهر اکوادور و مرکز تجاری و اقتصادی این کشور است. بعد از شنیدن اسم این بندر،  به یاد آب و هوای گرم و شرجی و همچنین حشرات موزی اش نیوفتید بلکه این شهر از بسیاری از جهات زیبا و مناسب گردشگری است.

 

بولوار سن مارتین

 

بواوار سن مارتین

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است