غذاهای چندش آور کشور انگلستان

غذاهای چندش آور کشور انگلستان
در این مطلب به بدمنظر ترین غذاهای انگلستان میپردازیم. در هر کشوری غذاهایی وجود دارد که فقط اهالی همون کشور مایل به خوردن ان هستند. در هنگام سفر به این کشور حتما مواظب غذاهایی که می خورید باشید.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با غذاهای چندش آور کشور انگلستان  بیشتر آشنا بشیم

پودینگ دل و جگر

پودینگ دل و جگر

این غذای ملی اسکاتلند از دل، روده و قلوه گوسفند به همراه جودوسر، پیاز و ادویه تهیه می گردد و به صورت سنتی در روده گوسفند پخته می شد. ضمنا پودینگ دل و جگر اکنون بیشتر با روکش مخصوص سوسیس تهیه می گردد.

ژله مارماهی

ژله مارماهی

ژله مارماهی از جمله غذای محبوب مردم لندن محسوب می گردد که به دلیل طعم و شکل عجیبی که دارد، کمتر کسی را در خارج از انگلستان پیدا می کنید که به خوردن آن رغبتی داشته باشد.

پای Stargazy

پای ستارگازی

این غذای سنتی اهالی جنوب غربی انگستان است و از ساردین سیاه، تخم مرغ، سیب زمینی به همراه خمیر پای تهیه می شود.  این غذا نیز به دلیل بیرون بودن سر ماهی ها از خمیر به این نام موسوم است.

پودینگ سیاه

پودینگ سیاه

این غذا که در اصل سوسیس خون است از خوراکی های محبوب ایرلند و انگلیس محسوب شده و بیشتر به عنوان صبحانه سرو می گردد. برای تهیه این سوسیس از خون حیواناتی نظیر گاو یا خوک بهره گرفته می شود.

پودینگ سفید

پودینگ سفید

این پودینگ نیز در اصل نوعی سوسیس تهیه شده از چربی خوک است و تقریبا در هیچ کجای دنیای به غیر از ایرلند و انگلیس محبوبیت ندارد.

چربی گوشت

چربی گوشت

Dripping در واقع چربی چکیده از گوشت در حال کباب شدن است که به عنوان روغن در پخت غذا یا کره بر روی نان تست مورد استفاده قرار می گیرد. نوعِ Mucky این چربی که حاوی دیگر مخلفات چکیده شده از کباب است نیز از دیگر گونه های این روغن محسوب شده و بیشتر مورد توجه اهالی یورکشایر قرار دارد.

Offal

اوفال

Offal به مفهوم بخش های زائد بدن حیوانات است و در غذاهای محلی انگلیس همانند پودینگ قلوه واستیک که از گوشت چرخکرده گاو، گوسفند یا خوک درست می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

وینکلز

وینکلز

حلزون های کوچک دریایی چیزی نیستند که عموم مردم به خوردن آنها تمایلی داشته باشند، اما در شهرهای کوچک انگلیس از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و به زبان محلی نیز به نام winkles مشهور هستند.

کوفته قلقلی خوک

کوفته قلقلی خوک

این کوفته قلقلی ها از دل و روده و جگر خوک تهیه شده که در آب گوشت و پیاز پخته می شود.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است